Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ik zie het scenario dat het management van Koeman schetste als meest realistisch : Ronald blijft aan totdat ze een betere trainer hebben kunnen strikken. Dan verliest hij 1x en kan hij vertrekken , komt die ander aan het roer te staan. Heel gewone manier van doen daar in Spanje. Ik kan Koeman geen ongelijk geven dat hij het Nederlands elftal met zijn racisme gillende spelers inruilde voor Barca , maar die ploeg was wel ver over zijn top heen en moest weer opgebouwd worden. Een taak die Ronald tot nu toe boven zijn pet ging gezien de troosteloze 3e plaats in La Liga.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 mei 2021 om 01:29:

Koeman is financieel onafhankelijk zou me niet zo laten vernederen, maar schijnt dat de meeste bestuursleden wel verder willen met hem, het is meer een eenmansactie van Laporta.

Dat Koeman financieel onafhankelijk is heeft er niets mee te maken, Koeman wil niet weg je stap toch niet op omdat er een nieuwe voorzitter is aangesteld en andere plannen heeft met het team/trainer.

Een goede afkoopsom laten betalen hij heeft een contract voor twee jaar getekend dus uitdienen of betalen, is normaal. :B

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 31 mei 2021 om 01:20:

Ach denk dat het niet zo'n vaart zal lopen Laporta wil gewoon zijn belofte nakomen van de verkiezingen Koeman was niet zijn kandidaat maar hij gaat echt geen betere coach vinden op dit moment. Als Wijnaldum, De Ligt en Depay komen moet je wel doorgaan met Koeman lijkt me.

De Ligt kunnen ze helemaal niet betalen, die gaat daar helemaal niet heen.

Koeman stapt echt niet uit zichzelf op, omdat die nieuwe voorzitter beloftes heeft gemaakt die hij niet waar kan maken. Messi zou onder hem blijven, hij zou de schuld gaan verlagen en Xavi zou de nieuwe trainer worden.
Ik moet nog maaar zien of Messi echt blijft teggen een fors minder salaris. Hij heeft 500 miljoen geleend om de schulden af te lossen, dus eigenlijk nog meer schulden gemaakt. Xavi traint ergens in een zandbak en wie zegt dat hij een goede coach is?
Grote aankopen gaan er ook nieet komen, want ze hebben gewoon geen geld. Allemaal loze beloften van die voorzitter.

+1/-0

Precies, daarom wordt hij ook niet ontslagen op korte termijn (tenzij ze spelers kunnen verkopen). Koeman wacht dit rustig af, maar wel jammer dat zo'n clublegende wordt vernederd door een voorzitter die z'n eigen mannetjes neer wil gaan zetten.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 30 september 2021 om 00:27:

Zie dit niet meer goed komen het krediet wat hij als clubicoon nog wel had ook bij de spelers verdwijnt nu wel heel hard. Sneu dat hij nu zegt niet teweten of de clubleiding hem steunt, ontslag lijkt kwestie van tijd.

Je staat als coach altijd alleen. Maar ik zag dat die Ter Stegen er vaak naast zat. Koeman heeft baat bij een betere keeper.

+1/-0

Ronald mag dus weer 12 miljoen euri op zijn bankrekening verwachten :cool

+1/-0

Wim is in de loop der jaren minder stevig uit gaan zien. Het verbaasde me dat hij nog leeft. Gelukkig hoop ik dat hij overeind blijft en wellicht de mooie jaren van Feyenoord kan meemaken.

+1/-0

Bij Barca valt echt geen eer te behalen als resultaattrainer. Daar moet je iemand op zetten die wil gaan bouwen met die nieuwe talenten.

+1/-0

Koeman heeft de laatste 2 jaar van zijn carrière bij ons gespeeld. Is toch wel wat anders dan de 3 genoemden.

+1/-0

Marquis schreef op 21 december 2022 om 22:04:

Koeman heeft de laatste 2 jaar van zijn carrière bij ons gespeeld. Is toch wel wat anders dan de 3 genoemden.

En in die twee jaar was hij zeker niet top. Bij vlagen met klasse, maar het beste was er wel vanaf.

+1/-0

Met Koeman erbij werd Feyenoord wel sterker, stabieler ook. Ze hadden een goed seizoen met Arie Haan als trainer en vier Zuid-Amerikanen in de selectie. Feyenoord werd tweede achter PSV. Onder Haan kwamen ook spelers als van Gastel, van Wonderen en Bosvelt erbij. Het bleken goede krachten te zijn. Feyenoord werd in 1999 kampioen en het seizoen erop presteerde de club goed in de CL.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 23 december 2022 om 01:05:

kees592 schreef op 22 december 2022 om 12:40:

Met Koeman erbij werd Feyenoord wel sterker, stabieler ook. Ze hadden een goed seizoen met Arie Haan als trainer en vier Zuid-Amerikanen in de selectie. Feyenoord werd tweede achter PSV. Onder Haan kwamen ook spelers als van Gastel, van Wonderen en Bosvelt erbij. Het bleken goede krachten te zijn. Feyenoord werd in 1999 kampioen en het seizoen erop presteerde de club goed in de CL.

100% als speler en trainer heeft Koeman Feyenoord vooruit geholpen Gio's succes was ook zijn succes hij heeft zoveel gewonnen alleen mist een echte prijs met Feyenoord nog.
Daarom zie ik hem mischien wel na Slot terugkomen.

Ik heb het gevoel dat hij de opvolger wordt van Slot over 4 jaar.

Dat is voor beiden een mooi moment.
Misschien wisselen van baan?

Bondscoach Slot? ;)

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 27 februari 2023 om 04:55:

Ronald heeft wel een keepers probleem. Bijlow en Noppert zijn geblesseerd, Pasveer speelt niet meer.
Slot gaat zeker een keer bondscoach worden.

Niet nu, Marc, niet nu!!!!!!!!!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman