Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Hoi Marc Acardipane,

Ruud mag wel uitstraling hebben maar dat zeg nog niets hoe hij hoofdtrainer voor het Nederlands elftal is.
Iedereen mag hem top vinden, en foto's van Ruud nemen maar daar heb je verder niets aan.
Wanneer is hij op niveau hoofdtrainer geweest.

Voor mij is hij geen optie, misschien als assistent maar niet als hoofdtrainer.

Een ervaren trainer die op dit moment actief is als trainer bij een club is ook belangrijk, ik blijf van Gaal een goede trainer vinden voor het Nederlands elftal.

 

+1/-0

Wenger met Gullit als assistent lijkt me ook wel goeie combi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 september 2020 om 20:25:

Wenger met Gullit als assistent lijkt me ook wel goeie combi.



Ik weet niet of het bericht klopt maar daar stond in dat Wenger geen interesse had in een functie als trainer voor het Nederlands elftal bij de KNVB.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 10 september 2020 om 22:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 september 2020 om 20:25:

Wenger met Gullit als assistent lijkt me ook wel goeie combi.



Ik weet niet of het bericht klopt maar daar stond in dat Wenger geen interesse had in een functie als trainer voor het Nederlands elftal bij de KNVB.



Hij wil niet te eager overkomen denk ik, normaal ben ik niet voor buitenlandse trainers maar voor Wenger maak ik graag een uitzondering zijn voetbal visie past perfect bij oranje! Als Gullit erbij komt en Lodeweges heb je een staf die in vloeiend engels NL kan leiden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 september 2020 om 22:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 10 september 2020 om 22:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 september 2020 om 20:25:

Wenger met Gullit als assistent lijkt me ook wel goeie combi.



Ik weet niet of het bericht klopt maar daar stond in dat Wenger geen interesse had in een functie als trainer voor het Nederlands elftal bij de KNVB.



Hij wil niet te eager overkomen denk ik, normaal ben ik niet voor buitenlandse trainers maar voor Wenger maak ik graag een uitzondering zijn voetbal visie past perfect bij oranje! Als Gullit erbij komt en Lodeweges heb je een staf die in vloeiend engels NL kan leiden.



Het is een goede trainer, het zou wat kunnen zijn.

 

+1/-0

Wenger is een grootheid en met de legende Gullit (na Cruyff en Van Hanegem de grootse in NL) als verlengstuk naar de spelers zie ik wel zitten!

 

+1/-0

Dan is het bij deze beslist, mannen. Arsene als hoofdcoach en Ruud en Dwight assitenten. Nu de medische staf.

 

+1/-0

Wil de Vrij nu dus naar Barca halen.

Dan lopen ze in Noord Holland zo luid te schreeuwen, maar lopen er straks twee van onze jongens bij Barca rond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 11 september 2020 om 11:15:

Wil de Vrij nu dus naar Barca halen.

Dan lopen ze in Noord Holland zo luid te schreeuwen, maar lopen er straks twee van onze jongens bij Barca rond.



Plus Larsson, Schreuder en Koeman wordt een Feyenoord enclave daar. ;)
Ajax mag al de naam hebben in het buitenland, maar als Barca het weer goed gaat doen helpt dat de exposure van Feyenoord buiten Nederland.

 

+1/-0

Ook Louis van Gaal zou de slechte onderlinge verhoudingen tussen de spelers niet wegkrijgen en Henk ten Cate zou de tegenstellingen alleen nog maar erger maken met zijn inzichten.

Alles doet denken aan de aanloop naar het mislukte WK 1990 , alleen toen was er een ander issue. Maar was de sfeer ook verziekt.
Let er eens op : nooit zie je de spelers onderling met elkaar lachen of ouwehoeren. Teamspirit = 0,0 en dat is aan alles te merken en te zien.

 

+1/-0

Ik zou geen betere trainer weten dan van Gaal voor het Nederlands elftal ook als er problemen binnen de groep zijn ontstaan.

Ik weet alleen niet waar jij de informatie vandaan haalt dat binnen de groep de sfeer is verziekt.
Het zou kunnen, maar ik heb begrepen dat de sfeer juist heel goed was.

Ik denk dat van Gaal de neuzen echt wel een kant op krijgt, als het er op aankomt is er niemand die niet meer geselecteerd wil worden voor het Nederlands elftal spelen.

 

+1/-0

Ze geven het niet toe, maar weet zeker dat het vertrek van Koeman toch een behoorlijke klap is geweest. Het is beetje stuurloos schip geworden er moet een grote trainer komen die echt boven de groep staat.

 

+1/-0

Lekker makkelijk vd knvb wie is er vrij De Boer? Jammer dat ze niet verder kijken als dat kleine kringetje. De Boer is na drie debacles bij Inter, Crystal Palace en Atlanta helemaal niet klaar voor zo'n grote job!

 

+1/-0

De Boer als bondscoach zou echt een aanfluiting zijn...

Geen wonder dat Feyenoord jaren niks was... Werd Gudde gewoon door 020 gestuurd ofzo?

laatste KNVB besluiten: dat 020 naar de championsleague kan en het seizoen niet word afgemaakt. Zijn vriendje van geel met willem II naar europa. En nu weer een 020 trainer als bondscoach die 0,0 heeft gepresteerd in het buitenland...

 

+1/-0

Van Gaal of Van Marwijk/Van Bommel zijn betere opties, maar je hebt een stel lichtgewichten in Zeist die doen maar wat geen enkel beleid.

 

+1/-0

Is altijd zo geweest ook de knvb wou Koeman niet eens gingen voor Bolle Guus en troonopvolger Blind.

 

+1/-0

De in het buitenland uitgescheten en uitgekotste Frank de Boer mag het waarschijnlijk gaan proberen bij het Nederlands elftal. Wat een domme keuze als hij het idd wordt. Want hij lijkt me uitermate ongeschikt voor deze functie. Veel te soft en kan zoals bewezen de spelers niet goed motiveren.

 

+1/-0

Spelvreugde zal snel verdwijnen, het is een chagerijn eerste klas. Als assistent zou kunnen, maar niet als bondscoach deze spelers lopen over hem heen.

 

+1/-0

Ja Frank de Boer is weer een blind 2.0. Die ook 0,0 presteerde met oranje... Die Frank de boer word toch nooit door de spelers serieus genomen... Hij presteert al jaren niks in het buitenland.

Trouwens het bleek ook dat de spelers groep helaas minder ver as dan ik zelf dacht of hoopte tegen Italie. Dus had bestlander gelijk. Ze hebben iemand nodig die hen verteld hoe het moet.

Van Gaal kan mss meer uit deze selectie persen.

Maar Gullit met ten cate, Van marwijk met van Bommel. Vond ik ook prima er moet iemand in de staf zijn die spelers genoeg respecteren of bang van zijn als ze er mss een keer naast staan niet te gaan mekkeren.

Maar nee de bond komt met een falende coach aan zetten... Wat een gebrek aan visie en leiding daar bij de KNVB. Zo is oranje in no time weer niks...

 

+1/-0

Zolang er geen of weinig Feyenoorders er in zitten, vind ik het niet erg. Ze doen maar. Met Blind's periode verdween de Oranje interesse bij mij. Die zal weer terugkomen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman