Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Louis staat toch open voor Oranje, zou geweldig zijn.

 

+1/-0

Jammer dat Koeman naar Barca is gegaan maar het was zijn verlangen om daar trainer te worden en dat begrijp ik heel goed.

De spelers hebben ook hun zegje mogen doen ik weet niet in hoeverre de KNVB daar rekening mee houd, zelf vind ik Louise van Gaal een hele goede om Koeman op te volgen.

Een man met ervaring, weet hoe het functioneerd binnen de KNVB, hij zou wat mij betreft nummer één zijn.

 

+1/-0

De spelers hebben gezegd dat ze de lijn van RK met Lodeweges dus willen voortzetten, hun stem is heel belangrijk in de keuze. Als Nederland het goed doet tegen Polen en Italië blijft hij gewoon bondscoach denk ik, mischien Gullit als assistent.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 september 2020, 02:11:00.

 

+1/-0

Depay gaat ook naar Barca. Drie oranje spelers dus. Meer nederlanders zou ik ook niet halen, tenzij ze De Vrij kunnen krijgen.

 

+1/-0

Messi bevestigt dat hij bij FC Barcelona blijft !

 

+1/-0

Nou dat is goed voor Koeman, ik denk dat nu Messi blijft met wat versterkingen dat Koeman het wel gaat redden daar bij Barcelona.

 

+1/-0

Ten Cate heeft de voorkeur van de oranje spelers, lijkt me helemaal niks. Zijn persoonlijkheid lijkt me niet geschikt als bondscoach, komt gewoon niet symphatiek over bij heel veel mensen.

 

+1/-0

Barca wil de vrij

 

+1/-0

Super hopelijk heeft Von Geel een doorverkooppercentage afgesproken destijds

 

+1/-0

Verstandig wijnaldum, Memphis en de vrij kunnen wel mee bij Barca en de wat op leeftijd zijnde spelers er prima vervangen.

Ik hoop ook mee op een doorverkoop percentage voor de Vrij lol.

@Marc Acardipane
Ik mag die ten Cate wel is een straatvechter en een winnaar en presteert altijd met zijn ploegen. Mss samen met Gullit een goed duo want Gullit is juist wel sympathiek. Graag Lodeweges behouden voor de continuiteit. Dan heb je een prima oranje staf.

 

+1/-0

Overigens ontkent De Roon dat de spelers hem of andere namen genoemd hebben, kwam van Kees Jansma. Normaal zegt die niet zomaar wat. Ik zie persoonlijk niet wat Ten Cate toevoegt, waarom gaan ze dan niet gewoon tot het EK met Lodeweges door en haal je gewoon een nieuwe assistent erbij dat zou wel Ten Cate kunnen zijn. Haal je na het EK maar een nieuwe bondscoach.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 september 2020 om 18:14:

Messi bevestigt dat hij bij FC Barcelona blijft !



Ik begreep dat Messi dit seizoen afmaakt en volgend jaar transfervrij weggaat.

 

+1/-0

@marcacardipane
Je hebt niet alleen aardige gasten nodig in de staf en ene vrienden groep... Je hebt ook een type nodig waar de spelers bang van zijn en soms zegt ik vind je niet goed genoeg of doe je best eens of we nemen een andere. Daar is ten Cate voor nodig. Koeman had dat overwicht ook.

@Bestlander
klopt bestlander denk ik ook over messi.

 

+1/-0

Henk ten Cate als opvolger van Ronald Koeman ? Ze doen maar !! Ik heb al tijden niets meer met dit Nederlands elftal , kijk er ook zelden naar. Ook niet toen ze nog onder Koeman speelden. Deze generatie is zielloos flets en enorm over het paard getild , eigenlijk alles wat andere generaties juist niet waren. Ze denken dat ze stoere mannen zijn met hun baardjes , maar kijken op tegen spelers waar dat niet bij zou moeten. Bovendien doen ze vrijwel allemaal heel erg domme uitspraken.

Ik hoop dat ze volgend jaar bij het EK in de 8e finales eruit vliegen en thuis in de ArenA verliezen tegen Duitsland , met 4 - 0.

 

+1/-0

Dit was erg slecht, van der beek en veltman zijn nu wel door de mand gevallen tegen een sterke tegenstander, zo jammer dat De Vrij wat had en Berghuis had ook wat extras kunnen brengen.Lodeweges tactiek pakte ook niet lekker uit met wijnaldum en van der beek samen is niks. Toch maar Louis van Gaal of Wenger vragen?

 

+1/-0

Er is best nog wat van te maken enkel de aanval is niet goed genoeg en de pay is nog lang niet op zijn oude niveau na zijn zware blessure.

Er zijn wel wat goeie spelers maar er zijn veel teveel vertragende elementen in het elftal bij spelers die het niveau niet aan kunnen.

Dat was dus te zien bij veltman, hateboer, de roon.

En dan verlies je gewoon.

Deze spelers zijn technisch niet vaardig genoeg en enorm vertragend altijd balletje breed, teveel tijd nodig bij de bal controle of het door spelen en totaal ongevaarlijk voor de tegenstander.

De aanval was niet gevaarlijk en creatief genoeg.
Er zit geen gif/agressiviteit in de ploeg en niemand lijkt meer van afstand te kunnen schieten.

van de beek moet inderdaad nog stappen maken.

Ake daarentegen heeft zich bewezen speelde verdedigend zeer sterk. Maar aanvallend ook niet gevaarlijk genoeg.

Je moet meerdere systemen kunnen spelen in het moderne voetbal niet blijven hangen in 4-3-3.

We hebben succes gehad met 5-3-2 met van Gaal waarom borduren we daar niet op door? Speel 4-3-3 en met spelers die in de wedstrijd kunnen terug schakelen naar 5-3-2.

Als je dan zoals tegen italie geen druk kan zetten schakel je naar 5-3-2. laat hen op je af komen want we hebben genoeg goede verdedigers om dat te stoppen. En dan zijn hun flanken totaal niet gevaarlijk omdat de hoge voorzetten er uit worden gehaald door onze goeie koppers. En dan counter je ze weg met goeie snelle voorhoede spelers.

We hebben trouwens in nederland ook betere wing back opties dan gewone linker of rechter verdedigers. En met malen en de pay heb je 2 gevaarlijke voorhoede spelers. Met vilhena als linker wing back (deed dat prima tegen portugal) heb je meer vuur,een goeie pass/voorzet en ook eindelijk iemand met een afstandsschot in je ploeg. Als rechter wing back kunnen er meer spelen. Dumfries, Promes, Bergwijn vast ook.

Die Ake zou trouwens mss ook een betere optie zijn op het middenveld in plaats van de roon. Fer en proper zijn trouwen ook betere opties dan de roon.
Maar als je maar met 1 verdedigende middenvelder wil spelen kan je ook als berghuis weer fit is die daar inzetten op het middenveld. heeft tot op heden meer dan ihattaren en stengs.

En probeer die gosens nog te te strikken voor het nederlands elftal want was toch niet helemaal tevreden in de Duitse nationale ploeg en nu moet je 3 keer spelen voor een land voor je niet meer voor dat andere land mag uit komen met een dubbele nationaliteit. Blind gaat met zijn hart echt niet mee rop niveau komen en was toch altijd de zwakke schakel achterin.

Ow en zet nooit mee luuc de jong in je team... Word je enkel zwakker door...Van Dijk voorin zetten als breek ijzer is gevaarlijker dan deze matige spits.

Babel is dan wel matig in de kleine ruimte maar in de spits in 5-3-2 is hij nog zeer bruikbaar met zijn werkkracht, lengte, kracht en snelheid.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 september 2020, 02:36:42.

 

+1/-0

Youri Mulder noemde Van Bronckhorst bij Rondo, vind ik wel leuke, frisse suggestie. Ligt erg in de lijn van Koeman en dan gewoon Lodeweges erbij houden.

 

+1/-0

Ik vond het spelen van het Nederlands elftal heel slecht.

Iedereen speelde niet goed, van Depay tot de aanvoerder (kan even niet op zijn naam komen) die schoot nagenoeg geen pass op maat.

Het kan zijn dat ze teveel ontzag hadden voor Italie, de laatste 10 minuten ging het iets beter.

Ik zou echt van Gaal voor het team zetten, hij heeft overwicht op de groep is bekend binnen de KNVB en is een zeer goede trainer, hoe je soms ook over zijn doen en laten mag denken.

Voor mij is hij de beste keuze, die naam die nu de ronde gaat is naar mijn idee minder als van Gaal.

 

+1/-0

Volgens Marca is Koeman in de kleedkamer al omgedoopt tot 'Sergeant Koeman' door de spelers van Barcelona. :B

 

+1/-0

Uitstraling is ook belangrijk voor een bondscoach en daarom pleit Advocaat onder andere voor Ruud Gullit. "Maak Ruud bondscoach en je loopt nergens ter wereld voor gek. Ik heb het toch zelf meegemaakt. Waar we ook kwamen met Oranje, iedereen wilde naar Ruud. Toen we in Frankrijk verloren, was het eerste dat al die grote Franse spelers deden Ruud Gullit opzoeken. Ik vond dat eigenlijk wel fenomenaal om te zien, de uitstraling van die man. Een Nederlander die zo veel los maakt in de wereld, daar moeten we toch zuinig op zijn? Van zo’n man moeten we toch gebruik maken? Ik snap niet dat Ruud niet in welke functie dan ook binnen de KNVB actief is. Een betere ambassadeur dan hij is er niet."

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman