Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Wat vinden jullie van Gullit als nieuwe bondscoach, mooi uithangbord op het EK toch? Lodeweges erbij houden!

 

+1/-0

Gullit niet. Dan zie ik liever Kees van Wonderen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 21 augustus 2020 om 01:17:

Gullit niet. Dan zie ik liever Kees van Wonderen.



Je moet een grote naam nemen vind ik Van Gaal, Wenger, Rijkaard of Gullit, onderschat Lodeweges ook niet een stille kracht dat briefje van Koeman aan Van Dijk kwam van hem.

 

+1/-0

Nu wil Messi weg en mag sneeuwvlokje laten zien wat hij waard is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2020 om 02:21:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 21 augustus 2020 om 01:17:

Gullit niet. Dan zie ik liever Kees van Wonderen.



Je moet een grote naam nemen vind ik Van Gaal, Wenger, Rijkaard of Gullit, onderschat Lodeweges ook niet een stille kracht dat briefje van Koeman aan Van Dijk kwam van hem.



Laat Lodeweges het maar doen. Gullit is niet verstandig. Leuk voor heel Holland bakt maar niet als bondscoach.

 

+1/-0

Ik ben wel voor Gullit als nieuwe bondscoach.

Prima duo Gullit & Lodeweges. Gullit kent nog een deel van de spelers groep toen het herstel van het nederlands elftal werd ingezet onder Advocaat en hem als assistent. Gullit daar kijken de spelers nog tegen op. En hij zorgt voor sfeer ook niet onbelangrijk als je weken bij een toernooi op elkaars lip zit. En vergis je niet Gullit heeft echt wel kijk op talent en oog voor goeie voetballers. En vergeet niet met chelsea won hij een beker. En dat is het enige wat je moet doen als bondscoach ;) Die beker winnen.

Lodeweges blijft gewoon assistent de tacticus naast Gullit. Zijn tactieken werkte toch beter dan die van Koeman. Lodeweges moest steeds met een blaadje komen aan het eind van de wedstrijd om de meubelen te redden. Om iets te repareren in een falende tactiek van koeman.

 

+2/-0

Als de spelers mogen mee beslissen gaan ze ook voor Gullit & Lodeweges. Ze wilden Ruud al eerder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2020 om 12:55:

Als de spelers mogen mee beslissen gaan ze ook voor Gullit & Lodeweges. Ze wilden Ruud al eerder.



Het zou mij niet verbazen als Dil het wordt. Past perfect in het huidige tijdsgewricht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 21 augustus 2020 om 12:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2020 om 12:55:

Als de spelers mogen mee beslissen gaan ze ook voor Gullit & Lodeweges. Ze wilden Ruud al eerder.



Het zou mij niet verbazen als Dil het wordt. Past perfect in het huidige tijdsgewricht.



Inderdaad diversiteit wil men zien.

 

+1/-0

Gullit heeft nog nooit bewezen dat hij geschikt is om een topteam te leiden. Ik ben wel voor diversiteit. ik vind dat er meer dikke mensen in oranje moeten spelen anders is het discriminatie t.o.v mensen met overgewicht. Het zou ook goed zijn als er qua leeftijd wat meer diversiteit in het elftal en de staf komt. Laat eens wat bejaarden en kinderen mee doen anders is het zo discriminerend t.o.v hen. Inclusiviteit en diversiteit zijn wat dit elftal nodig heeft.

 

+2/-0

Hier sluit ik me helemaal bij aan. De zwarte broek bijvoorbeeld, die doet er echt toe hoor maar zo eenzijdig gaat te ver. Hier zou best een soort regenboogbroekje van gemaakt kunnen worden. En dat de letter i ook niet voorkomt in de verdeling van de vakken van de prachtige Kuip...het is discriminatie!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 21 augustus 2020 om 13:56:

Gullit heeft nog nooit bewezen dat hij geschikt is om een topteam te leiden. Ik ben wel voor diversiteit. ik vind dat er meer dikke mensen in oranje moeten spelen anders is het discriminatie t.o.v mensen met overgewicht. Het zou ook goed zijn als er qua leeftijd wat meer diversiteit in het elftal en de staf komt. Laat eens wat bejaarden en kinderen mee doen anders is het zo discriminerend t.o.v hen. Inclusiviteit en diversiteit zijn wat dit elftal nodig heeft.


Dan weet ik wel een goeie bondscoach: FON1 😂

 

+1/-0

Gullit zou mijn keuze niet zijn, hij heeft niet echt wat bewezen sinds hij trainers is, van Wonderen evenmin niet.
Je moet een ervaren trainer aanstellen, dat zijn bovenstaande trainers niet.
Waarom niet een trainer uit het buitenland, van Gaal zou mooi zijn maar die zal er niet meer aan beginnen denk ik.

Wat denken jullie van Peter Bosz met assistent Lodewegers laats genoemde heeft veel ervaring opgedaan bij verschillende clubs en onder Koeman als assistent bij het Nederlands elftal?.

Dit bericht is gewijzigd op 21 augustus 2020, 21:55:14.

 

+1/-0

Peter Bosz speelt leuk voetbal maar ook erg naief. Met deze selectie hoef je echt niet keihard aan de slag spelen en trainen op het hoogste nivo, je hebt met Lodeweges al de tacticus, Dus na Rijkaard, Van Basten en Koeman gun ik Gullit het wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 augustus 2020 om 22:57:

Peter Bosz speelt leuk voetbal maar ook erg naief. Met deze selectie hoef je echt niet keihard aan de slag spelen en trainen op het hoogste nivo, je hebt met Lodeweges al de tacticus, Dus na Rijkaard, Van Basten en Koeman gun ik Gullit het wel.



Ik gun het hem ook wel, maar daar gaat het niet om. Je weet op voorhand dat het Nederlands elftal met hem niks gaat presteren. Gullit heeft aangetoond dat hij dat vak niet beheerst. Niet doen.

NB: als je de racisme kaart wil spelen kies dan voor Seedorf. Die is diverser. (Of Kluivert dan doe je de wegrijders na een dodelijke aanrijding ook nog een plezier).

Bron: http://blog-maartentrompadvocaten.nl/slachtoffer-van-kluivert-vertelt/link

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 augustus 2020, 09:17:29.

 

+1/-0

In welk opzicht heeft gullit aangegeven dat hij het vak niet beheerst?

Hij heeft naar mijn mening veel kwaliteiten om een goeie bonds coach te zijn. De groep wil hem. Hij ziet wie er de juiste kwaliteiten heeft voor het vormen van een selectie. Heeft de naam en faam waar spelers tegen op kijken. En is een goeie kerel die er sfeer in brengt. En heeft in italie ook geleerd op resultaat te spelen. En komt uit de enige generatie die iets heeft gewonnen met oranje.

Wat tactiek betreft heb je Lodeweges.

Alle trainers hebben wel ergens een krasje opgelopen...

En het vak bonds coach is iets heel anders da coach zijn bij een club team. Je hebt bij een nationaal team de spelers veel minder vaak bij elkaar... En vaak met veel tijd er tussen in... En een steeds fluctuerende groep spelers met andere gezichten die er bij komen of af vallen. Je zou eigenlijk ook moeten kijken wie van de coaches er goed is in het pakken van bekers in een beker toernooi. En dat heeft Gullit bewezen te kunnen met chelsea.

Rijkaard presteerde eerst ook niks maar was een prima bondscoach. Marco van Basten had een cv van niks maar deed het als bonds coach ook prima op dat managen van dat gedoe bij Boularouz en zijn vrouw na dan... Waardoor alles inzakte... en ook dat het team te naief aan de wedstrijd tegen rusland begon met de toen nog geslepe Hiddink bij rusland aan het roer.

Maar je hebt nu Gullit naast een tacticus en ervaren Lodeweges. In mijn optiek een prima combinatie. Mss heb je er enkel nog iemand bij nodig die ook boos op de spelers kan worden mocht dat nodig zijn.

Trouwens wanneer won nederland wel wat? Enkel in 88. Dus waarom denkt iedereen dat we met welke coach ook wel opeens een prijs zullen gaan pakken?

Ik denk dat een buitenlandse coach helemaal niet gaat werken... Die wil weer zijn eigen stempel op oranje drukken en je moet juist de basis van Koeman gewoon in tact houden met wat nuance verschillen om op door te bouwen of sommige spelers gedag te zeggen waar koeman geen afscheid van durfde nemen omdat die van belang waren in de kwalificatie voorrondes.

Bosz inderdaad niet nemen... Speelt inderdaad veeel te naief dat zag je in de finale tegen Man U in de uefa cup finale. Werd er gewoon tactisch afgetroefd en heeft er nog altijd niks van geleerd...
In een toernooi gaat het enkel om winnen. Mooi voetbal hebben we als oranje al vaak genoeg gespeeld. En mooie wedstrijden komen vanzelf als je maar lang genoeg in een toernooi blijft.

Nationale teams komen ook zo weinig bij elkaar dat je er nauwelijks de echt hoogwaardige tactieken in het elftal kan slijpen die we tegenwoordig terug zien in het huidige voetbal... In nationale ploegen spelen de teams veelal met makkelijke systemen omdat er niet veel automatismes zijn.


Ben het overigens wel eens met Dirkteur. Kwaliteit moet altijd leidend zijn voor een functie... dun, dik, lang, klein welke kleur of geaardheid of achtergrond ook moet niet uitmaken als ze maar echt ene band hebben met nederland en over de juiste kwaliteiten beschikt. Dat is het belangrijkste.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 22 augustus 2020, 14:16:06.

 

+1/-0

Het gaat bij het aanstellen van een bondcoach totaal niet om het gunnen.

Ik vind Gullit geen goede kandidaat, wat heeft hij nu met zijn trainers diploma neergezet.

Dan zou ik eerder gaan voor Frank de Boer of Rijkaard, of eens verder kijken of er geen buitenlandse trainers geschikt is, waarom niet.

 

+1/-0

@bestlander

Mat mij betreft snap ik dat je bedoeld dat het niet om het gunnen gaat. En je puur naar kwaliteit kijkt. Ik wil je er op wijzen dat het bonds coach zijn heel anders is dan coach zijn van een club ploeg.

Je moet eigenlijk kijken welke coach goed is in toernooien winnen.Dus vaak bekers wint.

Het aantal trainers die echt wat bekers hebben behaald zijn wat schaars... Daarom deed van marwijk het goed die weet hoe die een beker moet binnen slepen zie uefa cup met feyenoord.

Gullit heeft met chelsea een beker gepakt dus wat mij betreft heeft hij al meer bereikt dan menig coach in nl.
Frank de Boer heeft continu gefaald de laatste jaren. Dus heeft 0 overwicht op de groep. En speelt ook naar mijn smaak veel te behoudend. Rijkaard zou ook prima zijn maar heeft al jaren niks gedaan en degradeerde met sparta... Gullit was tenminste nog assistent coach bij oranje onder Advocaat.

Een buitenlandse trainer moet je niet willen. Die willen het team naar hun hand zetten. Daar is nu geen tijd voor... Je moet gewoon door borduren op wat heeft gewerkt onder koeman. Buitenlandse coaches moeten ook geheid wennen aan de nederlandse mentaliteit. Dus mondige spelers. En is maar de vraag of er ene klik is met de spelers groep.

Gullit kent het merendeel al en zette met Advocaat het herstel in. Dus dat heeft hij op iedere andere mogelijke bondscoach voor.

 

+1/-0

FON1 wat oranje betreft zijn we het wel eens, Gullit is prima anders had Advocaat wel andere assistent genomen, hij kent de spelers logische opvolger lijkt me ik zei gun het hem omdat hij staat tetrappelen om het tedoen. Laat het maar zien dan!

 

+1/-0

@Marc Acardipane
Prima pleidooi voor Gullit. Zo kijk ik er ook naar. Ik denk dat als hij het word mensen aangenaam zullen worden verrast met hoe hij zal functioneren als bondscoach.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman