Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Geef hem gelijk bondscoach kan die later altijd nog doen deze kans krijgt hij niet weer. Sneeuwvlokje wordt nog steeds op handen gedragen daar.

 

+1/-0

Arsene Wenger wordt genoemd als nieuwe bondscoach geen gek idee 10x beter als de gebruikelijke namen. Hij zou zichzelf zelfs gemeld hebben lol, hij ziet ook wel de potentie van oranje !

Dit bericht is gewijzigd op 18 augustus 2020, 00:08:25.

 

+1/-0

Arsene Wenger? Zal men ooit voor een buitenlandse coach gaan? Trouwens hij houd van mooi voetbal maar won sporadisch wat bij arsenal en niet de grote prijzen...

Geef gullit maar een kans als bonds coach. Samen met dwight lodeweges die toch het tactisch brein was van oranje. Dat zag je vooral als het mis ging en moest dwight komen met een tactisch plan om het tij te keren. Gullit en lodeweges is samen een prima koppel.

Heb je een icoon en een tacticus samen. Prima duo. En ze kennen Gullit al toen hij samen met Advocaat het herstel inzette van oranje.

 

+1/-0

De rijdende trein waar Koeman altijd op stapt. Ongepast gedrag voor een bondscoach die een publieke functie vervult. Hij wist precies hoe het hoorde in het racisme debat, maar nu het hem uitkomt is betrouwbaarheid wederom een moeilijk begrip voor hem.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2020 om 23:55:

Arsene Wenger wordt genoemd als nieuwe bondscoach geen gek idee 10x beter als de gebruikelijke namen. Hij zou zichzelf zelfs gemeld hebben lol, hij ziet ook wel de potentie van oranje !




Dan haalt hij natuurlijk van Persie als assistent

 

+1/-0

Het was te verwachten, hij had ook een clausule in zijn contract bij de KNVB laten zetten dat als hij trainer kon worden bij Barcelona hij kon gaan.
Het is jammer, hij is een prima trainer, hij is een man met gezag er gaat wat van hem uit.
Maar Holland moet verder, je kon er eigenlijk op eigenlijk wachten dat het eens zou gebeuren, jammer voor de spelen al.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 augustus 2020 om 07:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2020 om 23:55:

Arsene Wenger wordt genoemd als nieuwe bondscoach geen gek idee 10x beter als de gebruikelijke namen. Hij zou zichzelf zelfs gemeld hebben lol, hij ziet ook wel de potentie van oranje !




Dan haalt hij natuurlijk van Persie als assistent



En Bergkamp.

Ex-Arsenal boss 'Arsene Wenger makes approach to Dutch FA over taking charge of Holland to replace Barcelona-bound Ronald Koeman' as he eyes route back into management

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8636979/Former-Arsenal-manager-Arsene-Wenger-makes-approach-charge-Holland-national-team.htmllink

Dit bericht is gewijzigd op 18 augustus 2020, 12:10:48.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2020 om 11:32:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 augustus 2020 om 07:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2020 om 23:55:

Arsene Wenger wordt genoemd als nieuwe bondscoach geen gek idee 10x beter als de gebruikelijke namen. Hij zou zichzelf zelfs gemeld hebben lol, hij ziet ook wel de potentie van oranje !




Dan haalt hij natuurlijk van Persie als assistent



En Bergkamp.

Ex-Arsenal boss 'Arsene Wenger makes approach to Dutch FA over taking charge of Holland to replace Barcelona-bound Ronald Koeman' as he eyes route back into management

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8636979/Former-Arsenal-manager-Arsene-Wenger-makes-approach-charge-Holland-national-team.htmllink



Ik denk niet dat Koeman Bergkamp naar Barcelona meeneemt, hoe goed hij ook is maar daar gaat hij het niet redden.

 

+1/-0

mss zijn broer erwin er weer bij dat werkte het best bij southhampton of wie weet gio proberen te verleiden als assistent...

Trouwens denk dat de tactiek die hij vaak hanteerde met 5-3-2 prima zou kunnen werken bij barca.

Met een goeie wing back op rechts kan hij zo ook weer naar 4-3-3 schakelen.

suarez en messi voorin griezman op 10, busquets en frenkie er achter op het middenveld alba als wing back op links 3 centraal lenglet, pique, umtiti en rechter wing back dembele.

Heb je een prima elftal die niet word geslacht. En messi en suarez voor de goal die niet veel hoeven terug te verdedigen. Met griezman ook op zijn favo plek en frenkie op zijn favo plek.

kan koeman suarez nog lozen en depay halen.

en dan nog zoeken naar een goeie linkspotige stofzuiger op het middenveld naast frenkie als busguets met pensioen gaat. (mss wijnaldum al is die rechts)

en een goeie centrale verdediger rechts en in plaats van pique. (mss dijks en de vrij of heel mss de light).

En klaar is kees ehmmm koeman...

 

+1/-0

Misschien neemt hij Lex Immers mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 18 augustus 2020 om 18:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2020 om 11:32:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 augustus 2020 om 07:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2020 om 23:55:

Arsene Wenger wordt genoemd als nieuwe bondscoach geen gek idee 10x beter als de gebruikelijke namen. Hij zou zichzelf zelfs gemeld hebben lol, hij ziet ook wel de potentie van oranje !




Dan haalt hij natuurlijk van Persie als assistent



En Bergkamp.

Ex-Arsenal boss 'Arsene Wenger makes approach to Dutch FA over taking charge of Holland to replace Barcelona-bound Ronald Koeman' as he eyes route back into management

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8636979/Former-Arsenal-manager-Arsene-Wenger-makes-approach-charge-Holland-national-team.htmllink



Ik denk niet dat Koeman Bergkamp naar Barcelona meeneemt, hoe goed hij ook is maar daar gaat hij het niet redden.



We bedoelen Wenger als die komt gezien zijn relatie met Bergkamp, Van Persie, Overmars, Gio. Wenger is boos dat ze hem aan oranje linken dus volgens mij speelt er wat. Nogmaals zou hem de beste keus vinden of Van Gaal.

Koeman neemt Schreuder als veld trainer en zijn Feyenoord ploeggenootje Henrik Larsson wel verrassend. Rob Jansen :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 augustus 2020, 23:09:49.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2020 om 22:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 18 augustus 2020 om 18:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 augustus 2020 om 11:32:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 augustus 2020 om 07:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 augustus 2020 om 23:55:

Arsene Wenger wordt genoemd als nieuwe bondscoach geen gek idee 10x beter als de gebruikelijke namen. Hij zou zichzelf zelfs gemeld hebben lol, hij ziet ook wel de potentie van oranje !




Dan haalt hij natuurlijk van Persie als assistent



En Bergkamp.

Ex-Arsenal boss 'Arsene Wenger makes approach to Dutch FA over taking charge of Holland to replace Barcelona-bound Ronald Koeman' as he eyes route back into management

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8636979/Former-Arsenal-manager-Arsene-Wenger-makes-approach-charge-Holland-national-team.htmllink



Ik denk niet dat Koeman Bergkamp naar Barcelona meeneemt, hoe goed hij ook is maar daar gaat hij het niet redden.



We bedoelen Wenger als die komt gezien zijn relatie met Bergkamp, Van Persie, Overmars, Gio. Wenger is boos dat ze hem aan oranje linken dus volgens mij speelt er wat. Nogmaals zou hem de beste keus vinden of Van Gaal.

Koeman neemt Schreuder als veld trainer en zijn Feyenoord ploeggenootje Henrik Larsson wel verrassend.



O sorry ik bedoelde eigenlijk Berghuis als speler, maar ik heb het helemaal verkeerd begrepen. Vandaar dat ik schreef hoe goed hij ook is daar gaat hij het niet redden. Foutje! :pul

 

+1/-0

Haha met Schreuder en Larsson is het Feyenoord kliekje compleet in Nou Camp. ;)

 

+1/-0

RK heeft gewoon super veel krediet daar meer als Rijkaard en Van Gaal spreekt catalaans/spaans, hij moet het wel heel slecht doen voor hij eruit getrapt wordt.
Zijn eerste aankoop wordt Eric García van City een geboren Catalaan.

 

+1/-0

Ik denk ook dat hij Messi weer aan de praat gaat krijgen heeft hij ook met Memphis gedaan.

 

+1/-0

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 18 augustus 2020 om 04:47:

De rijdende trein waar Koeman altijd op stapt. Ongepast gedrag voor een bondscoach die een publieke functie vervult. Hij wist precies hoe het hoorde in het racisme debat, maar nu het hem uitkomt is betrouwbaarheid wederom een moeilijk begrip voor hem.



Rijdende treinen worden ook heel frequent gebruikt om trainers gedwongen op te zetten en af te voeren als er maar even iemand in zijn selectie een strafschop op de paal schiet in plaats van binnen, dus ik zou er lekker op springen. Zeker als er gewoon een clausule is afgesproken

 

+1/-0

Hij gaat Wijnaldum halen, slim een speler die bij mij als eerste op papier staat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2020 om 16:29:

Hij gaat Wijnaldum halen, slim een speler die bij mij als eerste op papier staat.




Daar pik Feyenoord ook nog wat van mee

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 augustus 2020 om 17:37:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2020 om 16:29:

Hij gaat Wijnaldum halen, slim een speler die bij mij als eerste op papier staat.




Daar pik Feyenoord ook nog wat van mee



Mag hij De Vrij ook wel bij Inter weghalen. ;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Home of History » Ronald Koeman