Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Steven Berghuis

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33

denk met salaris dat je zo 8/9 miljoen pakt.
Geen slecht bedrag voor iemand die alleen bij Feyenoord een topper was met nog 1 jaar salaris.
Hoe hij het verder bij ajax gaat doen maakt niet zoveel uit aangezien wij toch niet op dat niveau zijn.
Je moet nu proberen zoveel mogelijk grote talenten aan te trekken en spelen met spelers uit eigen jeugd.
Plaats 3 tm 6 moet dan alsnog lukken.
Nu met net niet spelers vecht je daar ook voor.

 

+1/-0

Hij gaat er nog spijt van krijgen. Niemand vindt het leuk om gehaat te worden en zeker z'n softie als steven niet. Bij fc duivendrecht krijgt hij ook niet dezelfde status als bij ons had. Hij heeft tig keer het shirt gekust en zo vaak z'n liefde voor Feyenoord verklaart. Iedereen ziet hem daar ook niet voor volledig aan en dat gaat hem nog vies tegenvallen. Nergens geliefd en overal gezien als judas, dat is niet goed voor je plezier in voetbal.

 

+1/-0

Judas, ja, dat is een goede uitdrukking.

 

+2/-0

En je weet als hij geirriteerd raakt gaat hij rare dingen doen wat dan weer een rode kaart ten gevolge heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 juli 2021 om 11:52:

Wie gaat nu de pingels bij ons nemen???


Jahanbaks

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 13 juli 2021 om 10:45:

Hij gaat er nog spijt van krijgen. Niemand vindt het leuk om gehaat te worden en zeker z'n softie als steven niet. Bij fc duivendrecht krijgt hij ook niet dezelfde status als bij ons had. Hij heeft tig keer het shirt gekust en zo vaak z'n liefde voor Feyenoord verklaart. Iedereen ziet hem daar ook niet voor volledig aan en dat gaat hem nog vies tegenvallen. Nergens geliefd en overal gezien als judas, dat is niet goed voor je plezier in voetbal.



Hij zei ook altijd dat hij alleen naar buitenland wou, maar blijkbaar was er geen interesse dan tenminste niet van de grote clubs.

 

+1/-0

Ik snap niet dat mensen nog steeds bezig zijn met Berghuis. Laat het gewoon los het was een passant en dat zijn 99% van de voetballers. Clubliefde bestaat niet meer, voetballers van nu gaan naar de clubs met de meeste kansen op succes en het belangrijkste is een hoog salaris.

Berghuis gaat daar 4 miljoen per jaar verdienen, dus dat is een verdubbeling van zijn salaris. Heeft daar een grotere kans op prijzen , dus hij gaat daar naar toe. Uit zijn oogpunt is het allemaal logisch.
Hij heeft ook geen clubliefde die hem in de weg staat.

 

+4/-0

Allemaal juist gezegd. Bovendien bestaat het " hun tegen ons gevoel " in mijn beleving allang niet meer. Ook de tijd dat ik alleen naar Ajax keek als ik wist dat ze achter stonden is allang voorbij. Daar leer je overheen te kijken , het voetbal is niet belangrijk meer. En dus is Ajax voor mij nu niets meer of minder dan een club als FC Groningen of Fortuna Sittard.

 

+2/-0

Het schijnt rond te zijn. Wordt hij daar trouwens tot een zelfopgeleide speler gerekend?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 16 juli 2021 om 17:30:

Het schijnt rond te zijn. Wordt hij daar trouwens tot een zelfopgeleide speler gerekend?


Uiteraard dat hoort bij de medische keuring. Hij krijgt een ajaks-shot.

 

+1/-0

Trouwens wel opvallend dat er slechts interesse was uit de subtop: Nice, Torino en Ajaks.

 

+1/-0

Slot er op en nooit meer over praten.

 

+1/-0

Hahaha de eerste reacties op zn insta post zijn van Narsingh, Vormer en Boetius. Wat hebben die allemaal gemeen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 16 juli 2021 om 20:11:

Hahaha de eerste reacties op zn insta post zijn van Narsingh, Vormer en Boetius. Wat hebben die allemaal gemeen?



Vertel.

 

+1/-0

verder zie ik een Ake, basacikoglu, marsman, diks, van der heijden... op van persie na geen enkele huidige feyenoorder in zn comments hhahaha

 

+1/-0

Wat zal die slang blij zijn dat ie niet dit soort wedstrijden meer hoeft te spelen en nu met spelers samen speelt die drie keer zo goed in als ie gewend was bij ons.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 juli 2021 om 23:23:

Wat zal die slang blij zijn dat ie niet dit soort wedstrijden meer hoeft te spelen en nu met spelers samen speelt die drie keer zo goed in als ie gewend was bij ons.




Wat ik vanavond gezien heb, kan ik mij ergens toch wel wat bij voorstellen dat Berghuis op een wat hoger niveau wilde spelen.
Het is dubbel maar hij heeft de gesprekken in de kleedkamer meegemaakt en al de trainingen, het doet pijn omdat ik het jammer vind maar ik kan hem toch wel begrijpen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 16 juli 2021 om 17:49:

Trouwens wel opvallend dat er slechts interesse was uit de subtop: Nice, Torino en Ajaks.



Dat komt vanzelf wel, hij kan zich nu op een veel hoger level laten zien. bij Ajax wordt er internationaal meer naar gekeken dan bij Feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 22 juli 2021 om 23:23:

Wat zal die slang blij zijn dat ie niet dit soort wedstrijden meer hoeft te spelen en nu met spelers samen speelt die drie keer zo goed in als ie gewend was bij ons.




Ja hij presteerde voor Feyenoord altijd op Europees niveau ( not) Miste vorig seizoen zelfs een pingel tegen die kroaten...

 

+1/-0

Wat een ééncelligen zitten er toch onder onze supporters. Echt man, af en toe schaam je je dood voor de ‘mede’ supporters. Zoals nu weer met die walgelijke graffiti waarin berghuis wordt afgebeeld als stereotiepe jood compleet met grote neus en keppeltje. En als kers op de taart ook nog is in concentratiekamp kleding en jodenster. Hoe ziek kan je zijn?
Dit is puur antisemitisme en heeft niets meer te maken met, wat je altijd vergoelijkt hoort, acht met joden bedoelen die jongens alleen maar Ajax supporters. Ik weet niet of dit strafbaar is, zo ja hoop ik dat de eencelligen opgespoord en bestraft worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Home of History » Steven Berghuis