Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Alfred Schreuder

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Los van dat hij misschien aan de dure kant is of helemaal niet terug naar de Eredivisie wil, is het wel een droomkandidaat om Advocaat op te volgen. Goed met jeugd en speelt leuk voetbal

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Historicus schreef op 10 juni 2020 om 12:21:

Los van dat hij misschien aan de dure kant is of helemaal niet terug naar de Eredivisie wil, is het wel een droomkandidaat om Advocaat op te volgen. Goed met jeugd en speelt leuk voetbal

Is hij een droomkandidaat, ik heb daar mijn twijfels over.

+1/-0

Ik hoef die gast niet te zien bij Feyenoord lekt mij iets teveel naar de pers. Bovendien welk leuk voetbal? Geflopt bij Twente. Kreeg bij ajax al de credits, omdat de Telegraaf een hetze voerde tegen Ten Hag. In Duitsland er binnen nog geen jaar er al uitgeschopt, ondanks een redelijke positie op de ranglijst.
Er is gewoon wat mis met die gozer, die wil je gewoon niet bij je club zien.

+2/-0

Marc Acardipane schreef op 10 juni 2020 om 23:11:

Hij is wel eigenzinnig ja, maar hoeft niet slecht tezijn? Van Marwijk zag ook wel wat in hem elk geval beter als dat trio Kuyt,Groenedijk,Larsson lol.

En als van Marwijk dit zegt, is het dan goed.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 10 juni 2020 om 23:11:

Hij is wel eigenzinnig ja, maar hoeft niet slecht tezijn? Van Marwijk zag ook wel wat in hem elk geval beter als dat trio Kuyt,Groenedijk,Larsson lol.

Bijna alles is beter dan Kuijt, maar wat zijn de sterke punten dan van Alfred? Ik zie ze niet zo snel.

+1/-0

Niet doen, kan je net zo goed gewoon Dirk neerzetten....

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Home of History » Alfred Schreuder