Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Home of History » Dick Advocaat

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:47:

Ik ben sinds zijn komst kritisch geweest en had liever een andere trainer gezien, sportief gezien heeft hij ondermaats gepresteerd. Maar goed dat hij een mooi afscheid heeft gehad en in de play-offs eindelijk heeft geleverd.



Het was gewoon een moeilijk jaar voor de club vooral zonder supporters denk dat andere trainers het niet beter hadden gedaan in deze situatie. Hij heeft de schade enigzins nog beperkt op naar betere tijden!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:47:

Ik ben sinds zijn komst kritisch geweest en had liever een andere trainer gezien, sportief gezien heeft hij ondermaats gepresteerd. Maar goed dat hij een mooi afscheid heeft gehad en in de play-offs eindelijk heeft geleverd.


Ik vind niet dat hij ondermaats heeft gepresteerd hoor met dit matige elftal. Al hadden we wel gewoon vierde moeten worden natuurlijk.

 

+1/-0

Uiteindelijk sta je op de plek waar je hoort na 36 wedstrijden, dat dat vijfde is of vierde maakt ook niet uit genoeg werk aan de winkel hopelijk ook iets aanvallende speelstijl.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 23 mei 2021 om 14:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:47:

Ik ben sinds zijn komst kritisch geweest en had liever een andere trainer gezien, sportief gezien heeft hij ondermaats gepresteerd. Maar goed dat hij een mooi afscheid heeft gehad en in de play-offs eindelijk heeft geleverd.


Ik vind niet dat hij ondermaats heeft gepresteerd hoor met dit matige elftal. Al hadden we wel gewoon vierde moeten worden natuurlijk.



Klopt 4e met dit materiaal was het maximaal haalbare. Het viel in de laatste fase voor Vitesse de goede kant op door meermaals in de laatste minuten toch nog te winnen. En als Feyenoord gewoon zijn ding had gedaan in Den Haag...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 mei 2021 om 14:47:

Ik ben sinds zijn komst kritisch geweest en had liever een andere trainer gezien, sportief gezien heeft hij ondermaats gepresteerd. Maar goed dat hij een mooi afscheid heeft gehad en in de play-offs eindelijk heeft geleverd.



Hier kan ik me volledig in vinden.

Gewoon prima afscheid en uiteindelijk is het hem ook wel gegund:pul

 

+1/-0

Hij heeft er niet het maximale uitgehaald maar voldoende om een eervol afscheid te verdienen. Bedankt dickie ouwe sentimentele pik.

 

+1/-0

1105 wedstrijden als trainer in het prof voetbal wel respect hoor.

 

+1/-0

Dick heeft momenten met zijn team gehad dat het goed ging, later zakte het spel naar een bedenkelijk niveau.
Te behoudend, te traag, slecht overspel/veel balverlies daardoor.

Als je de laatste twee wedstrijden bekijkt zie je in ieder geval de strijd terug, het willen winnen.

Vandaag was ik te laat thuis, ik dacht ik kijk hem wel terug, ik heb geen radio aangezet zodat ik de uitslag niet wist. Kom ik thuis had mijn verstandelijk gehandicapte zwager op mijn smartfone een boodschap ingesproken, Feyenoord is bijna afgelopen ze hebben gewonnen 2-0.

Wist ik het nog :B :D :D :D :D jammer was dat, maar heb toch gekeken een spannende wedstrijd redelijke eerste helft, tweede helft was minder.

Mooi afscheid voor Dick Advocaat, hij kon zijn emoties niet meer de baas, dit gun ik hem toch ook weer, niet alles is verkeerd gegaan door hem.

 

+1/-0

Mooi hoe Dickie over Senesi, Malacia en Bijlow praat bij Oranjezomer. Zijn ook geweldige spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 juni 2021 om 20:22:

Mooi hoe Dickie over Senesi, Malacia en Bijlow praat bij Oranjezomer. Zijn ook geweldige spelers.



Vd Gijp kon het niet geloven dat hij dat echt zei over Senesi.

 

+1/-0

Gijpie is een leuke lolbroek en levensgenieter maar het steekt hem nog steeds dat hij nooit bij Feyenoord naam heeft gemaakt zoals zijn oom.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juni 2021 om 19:23:

Gijpie is een leuke lolbroek en levensgenieter maar het steekt hem nog steeds dat hij nooit bij Feyenoord naam heeft gemaakt zoals zijn oom.



Alleen maar triester als dat waar zou zijn, hoe lang kan je ergens mee zitten zeg.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juni 2021 om 19:23:

Gijpie is een leuke lolbroek en levensgenieter maar het steekt hem nog steeds dat hij nooit bij Feyenoord naam heeft gemaakt zoals zijn oom.



Alleen maar triester als dat waar zou zijn, hoe lang kan je ergens mee zitten zeg.



Noem mij een keer wanneer hij echt positief is over Feyenoord terwijl zijn hele familie Feyenoorders zijn.

Dit bericht is gewijzigd op 23 juni 2021, 23:31:17.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juni 2021 om 23:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juni 2021 om 19:23:

Gijpie is een leuke lolbroek en levensgenieter maar het steekt hem nog steeds dat hij nooit bij Feyenoord naam heeft gemaakt zoals zijn oom.



Alleen maar triester als dat waar zou zijn, hoe lang kan je ergens mee zitten zeg.



Noem mij een keer wanneer hij echt positief is over Feyenoord terwijl zijn hele familie Feyenoorders zijn.



Niet dat ik het programma nog veel bekijk, maar ik zou weinig momenten kunnen noemen. Volgens mij alleen een keer over het Legioen, maar dan ook gelijk weer op een denigrerende manier. Ik vind het alleen onvoorstelbaar dat iemand zo lang met een dergelijke wrok zou kunnen zitten, dat zou echt getuigen van een hele sneue persoonlijkheid.

 

+1/-0

Ik ben best wel eens kritisch geweest op Dick, op zich niet zo'n ramp maar Dick heeft het best vrij aardig gedaan naar de mogelijkheden die hij had, ook de corona heeft niet positief mee gewerkt.

Het is eigenlijk een beste vent en voor mij verdient hij een pluim. :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 23:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juni 2021 om 23:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juni 2021 om 19:23:

Gijpie is een leuke lolbroek en levensgenieter maar het steekt hem nog steeds dat hij nooit bij Feyenoord naam heeft gemaakt zoals zijn oom.



Alleen maar triester als dat waar zou zijn, hoe lang kan je ergens mee zitten zeg.



Noem mij een keer wanneer hij echt positief is over Feyenoord terwijl zijn hele familie Feyenoorders zijn.



Niet dat ik het programma nog veel bekijk, maar ik zou weinig momenten kunnen noemen. Volgens mij alleen een keer over het Legioen, maar dan ook gelijk weer op een denigrerende manier. Ik vind het alleen onvoorstelbaar dat iemand zo lang met een dergelijke wrok zou kunnen zitten, dat zou echt getuigen van een hele sneue persoonlijkheid.



Hij komt uit een goed nest met Cor, Wim, Janus en Freek van der Gijp ook zijn zoon is die hard Feyenoord, heb wel eens het idee dat hij het gewoon doet om Feyenoorders op de kast tekrijgen zo is ie wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2021 om 00:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 23:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juni 2021 om 23:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 juni 2021 om 20:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 juni 2021 om 19:23:

Gijpie is een leuke lolbroek en levensgenieter maar het steekt hem nog steeds dat hij nooit bij Feyenoord naam heeft gemaakt zoals zijn oom.



Alleen maar triester als dat waar zou zijn, hoe lang kan je ergens mee zitten zeg.



Noem mij een keer wanneer hij echt positief is over Feyenoord terwijl zijn hele familie Feyenoorders zijn.



Niet dat ik het programma nog veel bekijk, maar ik zou weinig momenten kunnen noemen. Volgens mij alleen een keer over het Legioen, maar dan ook gelijk weer op een denigrerende manier. Ik vind het alleen onvoorstelbaar dat iemand zo lang met een dergelijke wrok zou kunnen zitten, dat zou echt getuigen van een hele sneue persoonlijkheid.



Hij komt uit een goed nest met Cor, Wim, Janus en Freek van der Gijp ook zijn zoon is die hard Feyenoord, heb wel eens het idee dat hij het gewoon doet om Feyenoorders op de kast tekrijgen zo is ie wel.


Zo zie ik hem ook. Laat gaan!! Hij wil een zegje doen maar een ander ook. Ik kan hem wel pruimen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Advocaat vertelt over hoe hij botste met selectie van Feyenoord
10:53 – Dick Advocaat heeft uit de doeken gedaan over hoe hij vorig seizoen botste met de spelersgroep van Feyenoord. De oud-trainer van de Rotterdammers koos voor een behoudende speelstijl, terwijl de spelers meer vooruit wilden. Advocaat vond dat daarvoor de kwaliteiten niet aanwezig waren.

Advocaat vertelt over hoe hij botste met selectie van Feyenoord
Bij zijn aanstelling gooide Advocaat het roer om. "Je begint met het neerzetten van een organisatie, van daaruit ga je naar voren of naar achteren, afhankelijk van of je beter bent. Dat roep ik al twintig jaar", vertelt Advocaat aan Voetbal International tijdens de EK Live-talkshow. "Kijk naar Italië op dit EK. Voetbal is zo simpel als wat. Maar goed: als je tussen oktober 2019 en december 2020 ongeslagen blijft, dan doe je het goed. Qua resultaten was het goed."

De wrijving ontstond na de laatste Ajax - Feyenoord. "Die verloren we met 1-0, maar we gingen in de tweede helft wat meer naar voren, wat meer risico nemen. Dat deden de spelers uitstekend. Toen is in de groep volgens mij de ommezwaai gekomen: We kunnen het ook op die manier. Maar wij hadden het gevoel dat het elftal daar niet goed genoeg voor was."

Dat Steven Berghuis na de 3-0 nederlaag bij sc Heerenveen stelde dat Feyenoord terug moest naar de tekentafel, viel niet goed bij Advocaats assistent Cor Pot. "Dat vond ik een zeer grote belediging", aldus Pot in dezelfde talkshow. "Zegt Berghuis dat ook tegen Frank de Boer? Dat kun je niet zeggen, zeker niet in het openbaar. Hij moest inderdaad terug naar de tekentafel. Voor zichzelf, zodat hij kon zien wat hij wel en niet deed."

Spijts van zijn keuzes heeft Advocaat niet. "Alleen al tegen AZ en Ajax verloren we twaalf punten. Tel die erbij op en kijk eens waar je dan staat. Waren we niet goed genoeg om tegen die clubs punten te pakken? Nee, er werd te ver naar voren gespeeld, dat kon vanaf de bank bijna niet bijgestuurd worden. Ze hadden écht het gevoel dat ze op een andere manier konden voetballen, aanvallender. Ik vond dus van niet. Dat is realistisch, in mijn ogen. En zo moet voetbal gespeeld worden."

 

+1/-0

Dick wil ze Europees voetbal bonus. De beste man heeft ons al genoeg geld gekost. Ik zou zeggen, geef hem Diemers mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 08 juli 2021 om 11:26:

Dick wil ze Europees voetbal bonus. De beste man heeft ons al genoeg geld gekost. Ik zou zeggen, geef hem Diemers mee.


Als die er recht op heeft moet Feyenoord gewoon betalen.

Kinderachtige kleuters om nu met meerdere medewerkers in conflict te zijn omdat je contracten anders wilt om er beter van te worden. Heel sneu van Feyenoord

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 ... 36 37 38 39 40 41 42 43

Feyenoord Forum » Home of History » Dick Advocaat