Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Muziek

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Nederlanders hebben zoveel mooie muziek gemaakt de Earring de Cats BZN George Baker Pussycat Shocking Blue Doe Maar Maywood etc..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 mei 2026, 21:57:22.

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

Henk is de oom van Shania Twain muziek zit in hun bloed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 mei 2026 om 21:47:

Nederlanders hebben zoveel mooie muziek gemaakt de Earring de Cats BZN George Baker Pussycat Shocking Blue Doe Maar Maywood etc..





Dat is wel een heel gevarieerd rijtje :B
Ontbreekt het grootste Nederlandse Rock ‘n Roll fenomeen Herman Brood nog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 01 juni 2026 om 13:17:



Dat is wel een heel gevarieerd rijtje :B
Ontbreekt het grootste Nederlandse Rock ‘n Roll fenomeen Herman Brood nog.



Ja Herman hoort er zeker bij. De artiesten die ik noemde hebben ook best succes gehad in het buitenland Herman ook in Duitsland bijvoorbeeld. Man kwam hem af en toe wel tegen in Grunn waar hij het nachtleven onveilig maakte in de Groningse scène is hij begonnen.

 

+1/-0

:B

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

Was een grote fan van Nico tevroeg van ons heengegaan.

 

+1/-0

Boezeroen :)

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Muziek