
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 1.237
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Kunnen we niet wat meer "blues" spelen?
Ondergewaardeerde muzieksoort, maar o zo goed...
In Abcoude Noord spelen dat nummertje van die drie kleine vogeltjes. Buiten de 'goal-tune' wat wordt er gespeeld? Oke, ik ben al lang niet meer in de Kuip geweest, lichamelijke problemen, maar is er niet een nummer als bijv. Born on the Bayou (Born on the Rotte)?
https://youtu.be/fcTQCNntGEs?si=-ZLuTIF56wuhLHEwlink
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.332
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.172
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.332
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.172
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 21 juni 2026 om 16:57:
Tijdens deze sessies speelde de legendarische Ierse bluesgitarist Rory Gallagher mee met de band. Volgens Stones-bassist Bill Wyman was Gallagher echter "te getalenteerd" om zomaar een bandlid te worden, waardoor hij uiteindelijk niet werd aangenomen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.332
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.332
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Muziek