Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Media

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 17 december 2024 om 13:18:

L.Pincoffs schreef op 17 december 2024 om 12:46:

Waar ik mij aan loop te ergeren is het uitspreken van de naam van Pepi bij Ziggo en ESPN. Zij spreken het consequent uit als Peppi van het clownsduo Peppi en Kokki van jaren terug. Ze doen het allemaal. Maar zo heet de beste man niet. Het is Pepi.

Beste Ludovicus,
Het is en blijft ESPN. Stronteigenwijs en niet objectief, zoals je al eerder aangaf.
Persoonlijk vind ik het enige leuke dat programma waarbij ze schakelen. Alleen jammer dat ik geen interesse heb in de eerste divisie.
Ook de ´voetbalkenners´ kunnen me nauwelijks bekoren, dus zelfs de postcasts zijn aan mij niet besteed. En in the end komen ze toch altijd weer op die grachtengordel uit...

Perez heeft meestal wel een goede mening.

+1/-0

L.Pincoffs schreef op 17 december 2024 om 12:46:

Waar ik mij aan loop te ergeren is het uitspreken van de naam van Pepi bij Ziggo en ESPN. Zij spreken het consequent uit als Peppi van het clownsduo Peppi en Kokki van jaren terug. Ze doen het allemaal. Maar zo heet de beste man niet. Het is Pepi.

Als PSV Koki Saito had gehaald was het feest compleet geweest.

+1/-0

kees592 schreef op 17 december 2024 om 13:21:

(...)

Ik vind Perez verschrikkelijk.

Dat gaat niet eens zozeer over wat hij inhoudelijk bijdraagt, maar om de manier waarop. Als we het hebben over figuren 'die een beetje in zichzelf zijn gaan geloven', Perez hangt teveel de beste analist in Nederland uit. Ik vind dat hij zijn mening met teveel pretentie brengt. En tegelijkertijd merk je het dedain bij hem (zijn houding, zijn verbale 'steekjes' onder water) als anderen aan het woord zijn.

Ik vind het een kwal.

En het blijft mij frapperen dat in een tijd waar anderen om het minste of geringste worden gecancelled en nooit meer aan de bak komen, hij nog altijd prominent in beeld is en een bepalende 'kop' mag zijn bij ESPN. Een uithangbord. Zijn we vergeten waar hij die grensrechter voor uitmaakte, toen hij voor Ajax speelde? Iemand die zulke woorden bezigt, doet bij mij definitief af. En zijn excuus ('ik ben buitenlander, ik kende de lading ervan niet') vond ik nog kwalijker. Laf.

Ik ben een fundamenteel tegenstander van de cancel-cultuur, dus dat hij er niet (meer) op wordt aangekeken is goed. Maar als hij soms het morele geweten van de voetballerij gaat uithangen, stoot me dat tegen de borst. Hij is de laatste die op dat vlak anderen de maat mag nemen...

+1/-0

MIddenveldert schreef op 18 december 2024 om 13:20:

kees592 schreef op 17 december 2024 om 13:21:

(...)

Ik vind Perez verschrikkelijk.

Dat gaat niet eens zozeer over wat hij inhoudelijk bijdraagt, maar om de manier waarop. Als we het hebben over figuren 'die een beetje in zichzelf zijn gaan geloven', Perez hangt teveel de beste analist in Nederland uit. Ik vind dat hij zijn mening met teveel pretentie brengt. En tegelijkertijd merk je het dedain bij hem (zijn houding, zijn verbale 'steekjes' onder water) als anderen aan het woord zijn.

Ik vind het een kwal.

En het blijft mij frapperen dat in een tijd waar anderen om het minste of geringste worden gecancelled en nooit meer aan de bak komen, hij nog altijd prominent in beeld is en een bepalende 'kop' mag zijn bij ESPN. Een uithangbord. Zijn we vergeten waar hij die grensrechter voor uitmaakte, toen hij voor Ajax speelde? Iemand die zulke woorden bezigt, doet bij mij definitief af. En zijn excuus ('ik ben buitenlander, ik kende de lading ervan niet') vond ik nog kwalijker. Laf.

Ik ben een fundamenteel tegenstander van de cancel-cultuur, dus dat hij er niet (meer) op wordt aangekeken is goed. Maar als hij soms het morele geweten van de voetballerij gaat uithangen, stoot me dat tegen de borst. Hij is de laatste die op dat vlak anderen de maat mag nemen...

Hij is nogal aanwezig. Dat klopt. Hij heeft er moeite mee om anderen te laten uitpraten.

+1/-0

Nieuws van de Dag eerste uitzending was vandaag prima start niet zo extreem als ongehoord Nederland maar wel een fris geluid tov de NPO.

+1/-0

Even stemmen straks op Vandaag Inside !

+1/-0

Zo hé Studio Voetbal begon vanavond met toch wel zeker 5 minuten over koploper Feyenoord gevolgd door nu al zo’n drie kwartier over Ajax :D

+1/-0

Knakkie schreef op 19 oktober 2025 om 22:41:

Zo hé Studio Voetbal begon vanavond met toch wel zeker 5 minuten over koploper Feyenoord gevolgd door nu al zo’n drie kwartier over Ajax :D

Ik zag vanochtend een kort fragment van de uitzending, ik kijk dat programma echt nooit. Dan zie ik aan die tafel zitten; Guus Hiddink, Ibrahim Afellay, Arno Vermeulen en Theo Janssen. Da's toch welgeteld één iemand die je zo nu en dan kan betrappen op een relevante/interessante mening. En die die mening ook een beetje lekker brengt.

De rest zit er wel en er komt geluid uit; maar ze zeggen niets. En het lijkt nergens op.

Hiddink is passé. Die bewijst iedere keer opnieuw dat de jaren zijn gaan tellen, dat wordt inmiddels een beetje sneu.

Afellay heeft nog nooit een greintje uitstraling gehad, en zodra hij zijn mond opentrekt wordt het van kwaad tot erger.

Arno Vermeulen heeft een 'radiohoofd' zoals ze dat in Hilversum noemen. Die is niet geschikt voor televisie, nooit geweest ook. Een bureau-man/redacteur die op basis van zijn dienstjaren uiteindelijk op een positie van belang terecht is gekomen; zonder dat hij blijk geeft dat hij daar kwaliteiten voor bezit. En die gaat nu aan zijn tafel lopen oreren alsof hij het allemaal uitgevonden én verbeterd heeft.

Je weet eigenlijk één ding zeker; als hij zijn mond opentrekt, dan komt er onzin uit.

Theo Janssen kan dat programma in zijn eentje niet dragen, en die presentator is ook een lichtgewicht.

Laat ze lekker over Ajax l*llen, in Amsterdam is genoeg aan de hand. Dat er zo weinig over Feyenoord te zeggen valt, is misschien wel een goed teken. Je moet van deze figuren niet verwachten dat ze kunnen vertellen wáárom Feyenoord zo goed speelt. Ook al kan een blinde dat zien, er is verstand van voetbal voor nodig om te vertellen hoe knap we spelen...

+1/-0

Studio Voetbal :kots
Kijk alleen ESPN voor de eredivisie.Maar als SBS slim is komen ze weer met een eigen voetbal programma, probleem ze hebben geen rechten om highlights uit tezenden we hebben 18 clubs 17 van hun verdienen veel meer aandacht.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 20 oktober 2025 om 09:18:

Arno Vermeulen heeft een 'radiohoofd' zoals ze dat in Hilversum noemen. Die is niet geschikt voor televisie, nooit geweest ook. Een bureau-man/redacteur die op basis van zijn dienstjaren uiteindelijk op een positie van belang terecht is gekomen; zonder dat hij blijk geeft dat hij daar kwaliteiten voor bezit. En die gaat nu aan zijn tafel lopen oreren alsof hij het allemaal uitgevonden én verbeterd heeft.

Je weet eigenlijk één ding zeker; als hij zijn mond opentrekt, dan komt er onzin uit.

Correct, deze man is een karikatuur van zichzelf. Ik kijk meestal wel, omdat het allemaal zo schuurt, ongeacht wie er zit, op Theo Jansen na.
Maar eigenlijk is het een soort Monty Pyton en dan met Vermeulen is het
H I L A R I S C H!!! :D :D :D

+1/-0

De tafel van zondagavond was beter dan een tafel met van der Vaart of van Hooydonk.

+1/-0

kees592 schreef op 21 oktober 2025 om 19:45:

De tafel van zondagavond was beter dan een tafel met van der Vaart of van Hooydonk.

Ik moet altijd wel lachen om vdVaart. Hij heeft wel humor en zelfspot. Prima, en dat het een Ajaxied is, het zij zo, hij maakt er iig geen geheim van en houdt niet zoals veel van zijn collega’s de schijn van onpartijdigheid op.

+1/-0

Knakkie schreef op 21 oktober 2025 om 20:22:

kees592 schreef op 21 oktober 2025 om 19:45:

Ik moet altijd wel lachen om vdVaart. Hij heeft wel humor en zelfspot. Prima, en dat het een Ajaxied is, het zij zo, hij maakt er iig geen geheim van en houdt niet zoals veel van zijn collega’s de schijn van onpartijdigheid op.

Van der Vaart heeft wel humor. Daar heb je een punt.

+1/-0

Afellay lijkt me op zich een aardig ventje loopt toch ook bij Feyenoord rond nog? Vriend van RVP. Maar is geen character voor TV is alleen aangenomen om de inclusiviteit.

+1/-0

Sobat schreef op 21 oktober 2025 om 18:21:

Correct, deze man is een karikatuur van zichzelf. Ik kijk meestal wel, omdat het allemaal zo schuurt, ongeacht wie er zit, op Theo Jansen na.
Maar eigenlijk is het een soort Monty Pyton en dan met Vermeulen is het
H I L A R I S C H!!! :D :D :D

Het is écht een clown inderdaad, als je niet beter wist zou je denken dat het Monty Python of Jiskefet was.

Overigens kreeg ik in de podcast 'KieftJansenEgmondGijp' van afgelopen maandag sterk de indruk dat Rob Jansen de 'grote onbekende' is waar Vermeulen mee schermt. Die is nu al een klankbord voor Heitinga, en is via die weg wellicht terechtgekomen bij de RvC/Directie om daar mee te denken met het transferbeleid.

Dan haal je een leuke binnen. Bij Feyenoord heeft hij een dergelijke rol op de achtergrond ook bekleedt; daar is de club bijna aan onderdoor gegaan. Ik denk dat de rol van Jansen (als hij de man is die Vermeulen bedoeld) veel kleiner is/gaat zijn, dan Vermeulen het doet voorkomen.

Maar goed, het opkloppen van een marginaal nieuwtje tot gigantische proporties past goed binnen Vermeulens modus operandi. Zolang hij maar heel gewichtig kan lopen doen, is hij in z'n element.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Media