Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

SjaakF schreef op 05 september 2026 om 22:11:

Marc Acardipane schreef op 05 september 2026 om 22:07:

Bouman ging er ook dom in je moet jezelf te allertijden beschermen.

Allemaal zwaar overdreven, gewoon een duelletje om de bal. En die die clowns in de studio met dat piece of Sparta shit Hugo Borst voorop spreken er allemaal schande van. Heerlijk. Jammer dat Van Bommel niet wat harder erin ging.

Hugo Borst LOL. Maar die hele tafel doet alsof ajax vreselijk tekort is gedaan PSV was niet eens top maar de laatste 3 wedstrijden 5-1 1-6 en 1-3 zegt genoeg.
Van Bommel bood zijn excuses ook aan en zei dat hij voor de bal ging dit keer heeft de VAR een keer gelijk.

+1/-0

Excelsior klasse hoor twee Rotterdamse clubs in de top 5 en de goede twee haha. Mark Ruijl is een goede TD begreep ook niet waarom hij de zwarte piet toegespeeld kreeg vorig seizoen. Die gaat nog wel een stap maken naar een Utrecht Den Haag Groningen (mijn voorkeur) ofzo..

Dit bericht is gewijzigd op 6 september 2026, 04:13:23.

+1/-0

Dit was gewoon een mooi weekend leuke wedstrijden veel goals was het altijd goed nee maar wel entertainment ik zie veel voetbal we hoeven ons echt niet teschamen voor de Eredivisie.

+1/-0

Ronald Koeman junior was zondag weer de held van Telstar. De doelman die zijn ploeg vorig jaar in de eredivisie hield met een benutte strafschop tegen Volendam, was tegen SC Cambuur zelfs twee keer trefzeker. Daarmee schreef hij geschiedenis én redde hij in een krankzinnige slotfase een punt voor zijn club: 2-2.

Zo vader zo zoon met penalties Senior had de beste trap die ik ooit gezien heb heeft nooit een penalty gemist volgens mij. :B

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 september 2026, 03:04:14.

+1/-0

SjaakF schreef op 05 september 2026 om 21:44:

Fantastisch mooie actie van Van Bommel op Bouman. Prima en lekker hard erin, niks aan de hand. Jammer dat die Bouman nog opstond.

En Luts maakt alweer zijn eerste prachtgoal voor Feyenoord.

+1/-0

Ben ik het echt niet mee eens. De actie was onbesuisd en onnodig.

Wat het mijn inziens vooral laat zien, is dat zowel Bouwman als van Bommel nog een lange weg te gaan hebben om grote spelers te worden.

Van Bommel heeft aardig wat complimenten ontvangen sinds het begin van het seizoen. Mocht het echt onbedoeld zijn geweest, dan moet Ruben van Bommel overduidelijk nog leren dat hij op dat moment, in die situatie, op deze manier; niets te winnen heeft. Dat is ervaring, én slimmigheid.

Je kan er van alles van vinden, van een directe rode kaart tot uberhaupt geen overtreding. Maar door op die manier het duel aan te gaan, geef je de arbitrage óók de ruimte voor verschillende interpretaties van jouw actie. Een directe rode kaart zou in dit geval denk ik ook niet teruggedraaid worden door de VAR.

Dat risico neem je, door er zo in te vliegen.

En Bouwman is afgelopen wedstrijden ook enorm opgehemeld. Hoorde ik niet al dat hij de nieuwe Rijkaard was? Nou, Rijkaard had zich nooit zo opzij laten beuken. Die had de situatie beter ingeschat.

Hij heeft behoorlijk wat schade opgelopen, dat zegt wel iets over hoe hard van Bommel inkwam; én hoe naief Bouwman zélf het duel is ingegaan.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 07 september 2026 om 02:54:

Ronald Koeman junior was zondag weer de held van Telstar. De doelman die zijn ploeg vorig jaar in de eredivisie hield met een benutte strafschop tegen Volendam, was tegen SC Cambuur zelfs twee keer trefzeker. Daarmee schreef hij geschiedenis én redde hij in een krankzinnige slotfase een punt voor zijn club: 2-2.

Zo vader zo zoon met penalties Senior had de beste trap die ik ooit gezien heb heeft nooit een penalty gemist volgens mij. :B

Haha moet je effe corrigeren. In zijn eerste wedstrijd als speler van Feyenoord miste hij een penalty, was de seizoensopening tegen Vitesse thuis. Kwam goed hoor want we wonnen met 5-2. Waarom weet ik niet maar kan me die wedstrijd nog wel herinneren, samen met mijn pa in de Kuip op een bloedhete zondag begin augustus.

+1/-0

SjaakF schreef op 07 september 2026 om 10:36:

Haha moet je effe corrigeren. In zijn eerste wedstrijd als speler van Feyenoord miste hij een penalty, was de seizoensopening tegen Vitesse thuis. Kwam goed hoor want we wonnen met 5-2. Waarom weet ik niet maar kan me die wedstrijd nog wel herinneren, samen met mijn pa in de Kuip op een bloedhete zondag begin augustus.

Ja dat klopt helemaal wat je zegt over Koeman, Henrik Larsson miste ook een strafschop in die wedstrijd.

https://www.transfermarkt.nl/feyenoord_vitesse-arnhem/index/spielbericht/1093847link

+1/-0

John Part schreef op 07 september 2026 om 12:26:

Ja dat klopt helemaal wat je zegt over Koeman, Henrik Larsson miste ook een strafschop in die wedstrijd.

https://www.transfermarkt.nl/feyenoord_vitesse-arnhem/index/spielbericht/1093847link

O ja dat ben ik dan weer vergeten. Ik twijfelde nog of Koeman niet één maar twee strafschoppen gemist had in zijn debuutwedstrijd maar het was Larsson die er ook eentje miste. Ja is al meer dan 30 jaar geleden……

+1/-0

SjaakF schreef op 07 september 2026 om 15:00:

John Part schreef op 07 september 2026 om 12:26:

O ja dat ben ik dan weer vergeten. Ik twijfelde nog of Koeman niet één maar twee strafschoppen gemist had in zijn debuutwedstrijd maar het was Larsson die er ook eentje miste. Ja is al meer dan 30 jaar geleden……

Eerlijk gezegd had ik hetzelfde betreffende Koeman en die gemiste strafschoppen.
Er stond mij ook iets vaag bij over 2 gemiste strafschoppen. Dus dat maar even opgezocht.

+1/-0

Van Bommel kwam met een ongelooflijke vaart erin Bouman had de situatie anders moeten inschatten het zag er heftig uit maar het was meer ongelukkig dan gemeen.

+1/-0

Net als Kiprich :B
Overigens heeft van Basten maar één penalty gemist in zijn carrière ;)

+1/-0

Toch maar even AI gevraagd. :B

Ronald Koeman heeft in zijn professionele clubcarrière in totaal 16 strafschoppen gemist. Als een van de meest trefzekere verdedigers aller tijden stond hij bekend om zijn fabelachtige traptechniek en trapte hij de overgrote meerderheid van zijn penalty's feilloos binnen. Volgens de statistieken van Transfermarkt scoorde hij in totaal 115 strafschoppen voor zijn clubs. Dit brengt zijn totale aantal genomen penalty's op 131, wat neerkomt op een indrukwekkend conversiepercentage van bijna 88%.

+1/-0

[video]https://www.youtube.com/live/27b29-LZKTI?is=pM4IBwph4VQi7ibV[link/video]

45e minuut Geertje goal die reactie van Koswal. :D

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 september 2026, 02:12:47.

+1/-0

Als Excelsior de inhaalwedstrijd tegen nec wint staan ze op de derde plaats, een plek boven Feyenoord :)

+1/-0

Dat nek loopt nu al op zijn tandvlees met een zooitje geblesseerden en een druk programma. Ze persen er met moeite en wat geluk nog een gelijk spelletje uit tegen Excelsior, Dit is weer echt zo’n one season wonder ploegie.

+1/-0

SjaakF schreef op 08 september 2026 om 19:32:

Als Excelsior de inhaalwedstrijd tegen nec wint staan ze op de derde plaats, een plek boven Feyenoord :)

Excelsior is de club van Rotterdàààm.

+1/-0

AZ verspeelt thuis twee punten tegen Willem II.

+1/-0

Willem 2 heeft zich van zijn beste kant laten zien.

+1/-0

Fortuna vs Ajax 1-1 nu. :)

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Andere competities » Eredivisie 2026/2027