open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 30 mei 2025 om 17:21:
Ajax gaat voor Heitinga en Keizer... die gaan komende seizoenen niet meedoen verwacht ik. Ik ben er ontzettend blij mee!!
open/sluit de onderstaande quote:parena schreef op 30 mei 2025 om 18:35:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 30 mei 2025 om 17:21:
Ajax gaat voor Heitinga en Keizer... die gaan komende seizoenen niet meedoen verwacht ik. Ik ben er ontzettend blij mee!!
Ik ben ook niet zo zeer onder de indruk van het duo, maar Heitinga zal bij Slot echt wel flink hebben geleerd.
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 01 juni 2025 om 10:49:
Gaat van Persie het beter doen dan Heitinga? Dat is zeer de vraag!
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 847
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Heitinga zal voor een heidens karwei komen te staan. De 'beste' spelers vertrekken, een flink aantal MOET weg zodat je toch met tweederangs spelers blijft zitten. Die zullen aangevuld worden met jeugdspelers. Dat in totaal zal het oude vertrouwde 'Ajax-spel', het vertrouwde DNA weer moeten vertegenwoordigen.
Dus geen draken van wedstrijden meer op z'n Italiaans, maar weer onverschrokken ten strijde tekken. Ik hoop voor Heitinga dat het jaartje bij Slot hem veel geleerd heeft, maar ik heb zo mijn twijfels.
Ze gaan niet komend seizoen op dezelfde manier weer draken van wedstrijden over de streep trekken zoals onder Ravioli. Als ze vierde worden is het een geslaagd seizoen.
Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax