de realist
Fan van Feyenoord
Runner-up Feyenoord Netwerk VoVo 2013/2014
Winnaar Beker Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Interlands Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Vak: -
Forumreacties: 10.593
Reg.: 15 januari 2009
Favoriete opstelling: geen
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 652
Reg.: 6 juli 2007
Nou, ik vond dat Pasveer ook wel goed de verdedigers aan het organiseren was bij die goal van Engels.
Interview met ESPN±
“Wij geven een assist op hun, zo simpel is het. Ik ben bezig met het organiseren van mijn verdediging en met één tikje ligt de bal goed voor Engels. Ik denk dat hij hem fantastisch binnenschiet”, analyseert Pasveer de tegentreffer.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Ik vind ajax echt allesbehalve indruk maken. Aanvallend is er veel individuele kwaliteit wellicht, maar als je ziet hoe het 'loopt'; er is nog geen speelwijze gevonden waarin de spelers die het verschil kunnen maken dat ook doen.
Verdedigend/organisatorisch lijkt het lek nog niet boven; als een ploeg als Heracles drie keer kan scoren, en eigenlijk nog wel meer mogelijkheden krijgt; dan heb je de boel nog niet op orde.
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 02 november 2024 om 19:59:
Tja en dat is de vraag altijd of Ajax nou zo goed was in die eerste helft of dat psv zo slecht was. Iig was Philips onherkenbaar, ben bang dat dit de verdienste is van Ajax. Pisvee heeft nog een helft om het recht te zetten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Er werd bij Ajax te weinig gehaald uit de aanwezige kwaliteit die ze hebben. Een trainer die wel weet wat hij doet maakt al een groot verschil. Toch denk ik dat de overwinning met name te wijten was aan het hautaine spel van PSV, die geen moment de overtuiging leken te hebben om Ajax pijn te doen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Heb gister even zitten kijken, maar ik vrees dat het gat dat we nu al hebben in de competitie tov Ajax moeilijk in te halen zal zijn.
Het spel van (voornamelijk) de eerste helft was aanvallend, met tempo, druk naar voren. Gewoon goed. Ik zeg het niet graag... Had niet gedacht dat ze zo snel stappen gingen zetten...
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 08 november 2024 om 09:02:
Heb gister even zitten kijken, maar ik vrees dat het gat dat we nu al hebben in de competitie tov Ajax moeilijk in te halen zal zijn.
Het spel van (voornamelijk) de eerste helft was aanvallend, met tempo, druk naar voren. Gewoon goed. Ik zeg het niet graag... Had niet gedacht dat ze zo snel stappen gingen zetten...
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 08 november 2024 om 09:02:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax