Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 75 pagina's: 1 2 3 4 ... 71 72 73 74 75

net als in de wedstrijd tegen Go Ahead weer alle krachten en machten aangesproken om de 3 puntjes te stelen.
Enige lichtpuntje is dat Wout Horstweg nu echt aan de stoelpoten van brubbie begint te zagen.

+1/-0

Nou, ik vond dat Pasveer ook wel goed de verdedigers aan het organiseren was bij die goal van Engels. :D :D :D

Interview met ESPN±
“Wij geven een assist op hun, zo simpel is het. Ik ben bezig met het organiseren van mijn verdediging en met één tikje ligt de bal goed voor Engels. Ik denk dat hij hem fantastisch binnenschiet”, analyseert Pasveer de tegentreffer.

:D :D :D

+1/-0

Ze zijn aanvallend best prima, komen tot aardig wat kansen (al verdedigde Heracles heeel matig)

Maar verdedigend blijft het toch kwetsbaar, zeker als je een beetje druk zet. Denk dat Farioli op 30 okt gewoon de bus gaat parkeren, die schaamt zich nergens voor

+1/-0

Ik vind ajax echt allesbehalve indruk maken. Aanvallend is er veel individuele kwaliteit wellicht, maar als je ziet hoe het 'loopt'; er is nog geen speelwijze gevonden waarin de spelers die het verschil kunnen maken dat ook doen.

Verdedigend/organisatorisch lijkt het lek nog niet boven; als een ploeg als Heracles drie keer kan scoren, en eigenlijk nog wel meer mogelijkheden krijgt; dan heb je de boel nog niet op orde.

+1/-0

Nee, het is nog niet veel soeps in Amsterdam. Zowel het materiaal op het veld, als de keuzes van Farioli voldoen niet aan de eisen van een club als Ajax. Het ziet er vaak slordig en traag uit.

+1/-0

Tja en dat is de vraag altijd of Ajax nou zo goed was in die eerste helft of dat psv zo slecht was. Iig was Philips onherkenbaar, ben bang dat dit de verdienste is van Ajax. Pisvee heeft nog een helft om het recht te zetten.

+1/-0

Dat opbouwen van achteruit, wat gaat die Benitez in de fout door Tillman zo in de problemen te brengen. Ajax was beter. Ze zochten de aanval waar het kon. Na twee mindere jaren zijn ze weer helemaal terug.

+1/-0

Ja die tweede plaats gaat nog een hele kluif worden met 6 punten achterstand. Tenminste als we zelfs winnen anders worden het 9 verliespunten en is de competitie wel klaar voor ons begin november.

+1/-0

Hoopte op gelijkspel maar winst ajax is niet zo gek moet je nu wel zelf winnen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 02 november 2024 om 19:59:

Tja en dat is de vraag altijd of Ajax nou zo goed was in die eerste helft of dat psv zo slecht was. Iig was Philips onherkenbaar, ben bang dat dit de verdienste is van Ajax. Pisvee heeft nog een helft om het recht te zetten.

Ik denk dat psv dit keer zo slecht was, ik zag echt soms de helft niet terug rennen.
Ze waren zo gewend dat komt wel goed dat ze geen stap extra zette.

+1/-0

Zo zonde van woensdag de andere zes pak je 18 punten.

+1/-0

Er werd bij Ajax te weinig gehaald uit de aanwezige kwaliteit die ze hebben. Een trainer die wel weet wat hij doet maakt al een groot verschil. Toch denk ik dat de overwinning met name te wijten was aan het hautaine spel van PSV, die geen moment de overtuiging leken te hebben om Ajax pijn te doen.

+1/-0

Zonder Veerman en Schouten is psv ook een stuk minder natuurlijk.

+1/-0

Heb gister even zitten kijken, maar ik vrees dat het gat dat we nu al hebben in de competitie tov Ajax moeilijk in te halen zal zijn.

Het spel van (voornamelijk) de eerste helft was aanvallend, met tempo, druk naar voren. Gewoon goed. Ik zeg het niet graag... Had niet gedacht dat ze zo snel stappen gingen zetten... :nee :nee :nee

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 08 november 2024 om 09:02:

Heb gister even zitten kijken, maar ik vrees dat het gat dat we nu al hebben in de competitie tov Ajax moeilijk in te halen zal zijn.

Het spel van (voornamelijk) de eerste helft was aanvallend, met tempo, druk naar voren. Gewoon goed. Ik zeg het niet graag... Had niet gedacht dat ze zo snel stappen gingen zetten... :nee :nee :nee

En met elke wedstrijd een heel ander team.

+1/-0

Dn_Kraaij schreef op 08 november 2024 om 09:02:

Dat gaat alleen maar groter worden, dat gaan we echt niet meer goed maken met onze invalide selectie. We moeten ons richten op de derde plaats wat ook nog een flinke uitdaging gaat worden. Die derde plaats geeft die eigenlijk rechtop voorrondes CL?

+1/-0

Volgens mij geeft de 3e plaats wel recht op voorrondes. Maar de laatste ronde zijn vaak wel lastig.

Dan krijg je echt wel topclubs tegen waar je niet "even" van wint.

+1/-0

Feyenoord in goede doen is beter als deze twee prima uitslag beiden twee verliespunten erbij.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 75 pagina's: 1 2 3 4 ... 71 72 73 74 75

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax