Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Wat een figuur is het ook.
Foto: © Imago/realtimes
Sven Mislintat 'dreigt ontslagen te worden' bij Borussia Dortmund, zo schrijft BILD. Volgens de krant is er sprake van een onhoudbare werksfeer. Eerder op de zondag kwamen de kranten Ruhr Nachrichten en Westdeutsche Allgemeine Zeitung al met soortgelijke berichtgeving.
De verstandhouding tussen Mislintat en trainer Nuri Sahin zou verstoord zijn. Sahin heeft Mislintat zelfs de toegang tot het trainingsveld ontzegd, zo klinkt het. Onlangs zou Mislintat tijdens een training in Brackel het veld op zijn gelopen en voor televisiecamera’s zijn gaan staan. Sahin reageerde boos en deelde Mislintat een waarschuwing uit.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 653
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2024 om 22:13:
Wat een figuur is het ook.
Zo blij dat die man bij Ajax is beland. Dit gaat ze echt jaren kosten om te herstellen!
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 584
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 11 augustus 2024 om 20:02:
Ajax lijkt op de weg terug. Als je met een veredeld b elftal van Heerenveen wint is dat best knap. Jammer ik had graag gezien dat de ellende daar nog een jaar was doorgegaan maar het ziet ernaar uit dat wij zo’n seizoen tegemoet gaan zoals zij vorig jaar gehad hebben.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 11 augustus 2024 om 20:14:
Ajax lijkt op de weg terug. Als je met een veredeld b elftal van Heerenveen wint is dat best knap. Jammer ik had graag gezien dat de ellende daar nog een jaar was doorgegaan maar het ziet ernaar uit dat wij zo’n seizoen tegemoet gaan zoals zij vorig jaar gehad hebben.
1-0 gewonnen. Daar is ook alles mee gezegd. Het was niet goed, traag, slordig. Weinig kansen.
Daarnaaat is Heerenveen ook zoekende onder de nieuwe trainer. Dus zo gek is dat niet om van Heerenveen te winnen.
Ik heb hun potjes tegen de Serviers gezien. Er is daar nog een lange weg te gaan ook.
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 11 augustus 2024 om 20:51:
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 11 augustus 2024 om 20:14:
1-0 gewonnen. Daar is ook alles mee gezegd. Het was niet goed, traag, slordig. Weinig kansen.
Daarnaaat is Heerenveen ook zoekende onder de nieuwe trainer. Dus zo gek is dat niet om van Heerenveen te winnen.
Ik heb hun potjes tegen de Serviers gezien. Er is daar nog een lange weg te gaan ook.
Zolang ze winnen kan die weg ineens veel korter worden. We
weten allemaal wat zelfvertrouwen doet.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 11 augustus 2024 om 20:51:
(...)Zolang ze winnen kan die weg ineens veel korter worden. We
weten allemaal wat zelfvertrouwen doet.
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Het is nog lang niet goed genoeg, maar het is wel knap dat die Farioli met dit materiaal (en grotendeels zonder Brobby en Bergwijn) het zo neerzet dat het geen gatenkaas meer is. Dat is Stein en Schip niet gelukt.
Tegelijkertijd: Heerenveen had veel meer met de geboden ruimte moeten doen in de omschakeling . Betere tegenstanders gaan daar echt gebruik van maken.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Het beeld is wel zo dat Ajax is gestabiliseerd en het blijkt nu wederom dat er met hetzelfde materieel meer haalbaar was dan vorig seizoen is gebleken onder de twee clowns van trainers die zij hadden. Ik zie Ajax niet 1,2,3 aansluiten bij PSV of bij ons, maar als wij geen directe versterkingen halen zal het gat sneller verkleinen dan voor ons wenselijk is.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 16 augustus 2024 om 23:56:
Kijk zelf bijna nooit ajax, heb wel wat beters tedoen. Ik geniet later wel als Valentijn alles weer afzeikt lol..
Mijn God, jongens en meisjes.
Waarom is en blijft die kutclub zo ongelooflijk in het nieuws in de media (met name op internet en vooral in podcasts).
Ze spelen bedroevend, moeten verkopen om wat te kunnen kopen en hebben momenteel een uitstralin van 0,0.
Ik snap er echt niets meer van, volwassen mannen (wat moeten hun vrouwen wel niet denken of is de helft homo, mag hoor, maar toch) zitten hierop te geilen...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord