Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 29 30 31 32 33

Bespreek hier de verrichtingen van het Nederlands elftal. Deze week staan er uitwedstrijden tegen Duitsland en Estland op het programma.

 

+1/-0

Stormloop topic!

Dit bericht is gewijzigd op 7 september 2019, 10:12:53 door een mod.

 

+1/-0

Karsdorp voor Dumpfries en Haps voor Blind, want zij waren de 2 dissonanten.

 

+1/-0

Goed wedstrijd! Leuke voorhoede zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 september 2019 om 10:26:

Karsdorp voor Dumpfries en Haps voor Blind, want zij waren de 2 dissonanten.



Koeman is net zoals de meeste bondscoaches een ajax liefhebber.(gek genoeg van Gaal niet)
Alles vandaar heeft een streepje voor.
Dumpfries zou nog kunnen al heeft hij daar ook liever aan ajax speler.
Blind gaat hij nooit vervangen, hij bedenkt nog liever een andere positie.

 

+1/-0

Zijn wel meer posities die vervangen kunnen worden hoor. Blind,dumfries,promes,de roon,babel en depay op een andere positie.

 

+1/-0

Berghuis krijgt mischien eindelijk de kans volgende week nu Bergwijn er niet is hopelijk pakt hij hem.

 

+1/-0

Had ik toch gelijk Steven in de basis!

 

+1/-0

Toch mooi naar zes jaar armoede is Nederland er weer bij. Koeman gaat geschiedenis schrijven.

Veelbesproken Berghuis hoopt Koeman overtuigd te hebben
16 nov 201923.58 uur

Steven Berghuis was zaterdag de meest opvallende basisklant bij het Nederlands elftal in het duel met Noord-Ierland (0-0). De vleugelaanvaller van Feyenoord kreeg het vertrouwen van bondscoach Ronald Koeman en startte als vervanger van de geblesseerde Memphis Depay.

Aanbevolen: Koeman zorgt met basisplaats Berghuis voor daverende verrassing
De voorbije dagen ging het in de media veel over Memphis, die ondanks een hamstringblessure koste wat kost mee wilde spelen in het cruciale kwalificatieduel van Oranje. Achter de schermen was bondscoach Ronald Koeman echter al volop bezig met een 'plan B', als Oranjes belangrijkste aanvaller onverhoopt toch niet actie zou komen. 'Het was afwachten wat betreft de situatie met Memphis, maar voor de rest was het mij wel duidelijk. Als hij niet kon starten zou ik gaan spelen. Gisteren werd de knoop doorgehakt en kreeg ik de bevestiging', vertelde Berghuis tegenover de NOS.

Een welkome afleiding voor de Feyenoorder, die niet voor het eerst dit seizoen negatief in het nieuws kwam bij zijn club, maar desondanks toch geselecteerd werd door Koeman. Het opstellen van Berghuis was ook een signaal van de bondscoach, gaf Koeman na afloop zelf toe. "Laat het maar zien", heb ik tegen Steven gezegd voor de wedstrijd.' Eerder had de keuzeheer van Oranje Berghuis nog aangesproken op diens gedrag binnen de lijnen bij zijn club. Na afloop werd de 27-jarige aanvaller geconfronteerd met de woorden van zijn trainer. 'Zei de bondscoach dat? Nou, hopelijk is dat gelukt dan', reageerde Berghuis na afloop. De aanvaller deed ruim een uur mee, raakte in de eerste zelfs nog de lat, maar werd daarna vervangen door Luuk de Jong.

Het EK vindt volgend jaar zomer plaats en Berghuis heeft tot dan om Koeman te overtuigen van zijn kwaliteiten. In de voorhoede is er met onder anderen AZ'er Calvin Stengs (die niet debuteerde tegen de Noord-Ieren) en de geblesseerde Steven Bergwijn (PSV) genoeg concurrentie voor Berghuis, weet hij zelf ook. 'Natuurlijk is het een doel van me om op het EK te zijn, maar dat is nog heel ver vooruitkijken', vertelde Berghuis, die aangaf zich nu eerst op de wedstrijd van dinsdag tegen Estland te willen richten. 'Doet die er niet meer toe? Nou, ik heb er wel zin in hoor. Ik hoop weer te mogen spelen.'

 

+1/-0

Het is een enorm overschat zootje.

 

+1/-0

Nou wordt Frank de Boer hopelijk geen gevalletje Blind. Geef hem wel voordeel van twijfel was assistent van succescoach Van Marwijk mischien dat hij daar wel geleerd heeft dat hij niet door een ajax-bril moet kijken bij NL anders faalt ie.

 

+1/-0

Ik verwacht wel een periode à la van Basten, toen allerlei kansloze namen genoemd werden bij de (pre)selectie.
Googlede je dan zo'n naam van een speler van pakhaarbeet FC Apeldoorn, dan bleek dat ie in het verleden bij Ajax had gespeeld.
Verder zal het allemaal wel. Ik merkte onlangs bij de wedstrijden van de Nations League dat het me allemaal niet meer kon boeien.

Er wordt nu zo geschermd met het feit dat deBoer het bij Ajax zo goed gedaan zou hebben, maar als ik de media moet geloven had hij daar ook geweldige spelers ter beschikking. Tenminste...op het moment zelf werd daar steeds laaiend over gedaan.

 

+1/-0

Lachwekkend die Humberto Tan , als er maar een zwarte aangesteld werd dan was het wél goed :D

Verder heb ik totaal niets met dit Nederlands elftal. Ik hoop dat ze volgend jaar eruit vliegen tegen Duitsland in de 1/8e finales. Als ik al die koppies bekijk vinden ze zichzelf heel wat , maar winnen ze bijna nooit wat een enkele uitzondering daar gelaten..

Nee deze generatie is zo overschat en vol van zichzelf , daar kan zelfs Humberto Tan niet aan tippen.

 

+2/-0

@Marc; Die de Boer heeft een 5 jr lang de coach gespeeld bij Ajax, terwijl die Blind dit nauwelijks heeft gedaan. Blind had nog helemaal niets wat hij had bereikt op zijn cv staan. Hij was ook goede vriendjes met die figuur die toen bij de KNVB de scepter zwaaide. Ben z'n naam vergeten, was zeker niet meer belangrijk. Misschien dat Jorien dat nog weet?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 24 september 2020 om 13:03:

Ik verwacht wel een periode à la van Basten, toen allerlei kansloze namen genoemd werden bij de (pre)selectie.
Googlede je dan zo'n naam van een speler van pakhaarbeet FC Apeldoorn, dan bleek dat ie in het verleden bij Ajax had gespeeld.
Verder zal het allemaal wel. Ik merkte onlangs bij de wedstrijden van de Nations League dat het me allemaal niet meer kon boeien.

Er wordt nu zo geschermd met het feit dat deBoer het bij Ajax zo goed gedaan zou hebben, maar als ik de media moet geloven had hij daar ook geweldige spelers ter beschikking. Tenminste...op het moment zelf werd daar steeds laaiend over gedaan.



De Boers talent is recht praten wat krom is. Ik verwacht daarom een goednieuwsshow. Ik verwacht ook dat hij snel op zijn plek gezet zal worden door de feiten van verliespotjes en falende pseudo-vedetten. Dat belooft amusement. Mwaaaaa.

 

+1/-0

Die KNVB figuur heette van Oostveen. (Schoot me net te binnen).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 25 september 2020 om 01:57:

Die KNVB figuur heette van Oostveen. (Schoot me net te binnen).



Yep heel Nederland wilde Koeman die toen nog bij Feyenoord zat, maar die gast had al een deal met Blind. De Boer heeft natuurlijk wel wat meer gepresteerd buiten ajax als Blind.
Heb twijfels of hij genoeg overwicht heeft over deze spelers, maar Lodeweges zal toch nog steeds de tactiek bepalen Frank is meer uithangbord voor de media.

 

+1/-0

Als dat zo is, dan moet het goed komen met Oranje, anders is het weer een Ajax enclave, die ondanks de verliespartijen door de sportredacties worden goedgepraat. Hier walgde ik erg van. Zo erg, dat Oranje me gestolen kon worden.

 

+1/-0

Precies wat het nederlands elftal nodig heeft een fantasieloze chagrijn die bijna overal mislukt is en niet met spelers overweg kan :denk

Bertje of Henk ten Cate was beter geweest

 

+1/-0

Vond goed van hem dat hij zelf benoemde dat hij het niet goed gedaan heeft bij twee van zijn laatste drie clubs en dat hij heel blij is met de kans ook al zie je dat bij hem niet altijd aan de buitenkant lol. Het voordeel is wel dat hij een echte winnaar is mooi voetbal komt pas op de tweede plaats gewoon realistisch dus.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 29 30 31 32 33

Feyenoord Forum » Andere competities » Nederlands elftal