Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
De adoratie over Maradona is in mijn beleving wel erg overdreven, mogelijk is de reden dat de mensen in Argetinie niet veel hebben in hun leven.
Ik ben Feyenoord supporter al 58 jaar, ik zie Johan Cruijff als een van de beste speler van de wereld, compleet ook als trainer en had veel inzicht.
Maar goed iedereen mag vinden wat hij wil, maar dit is mijn gedachte erover.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Bestlander Cruijff was zeker wel netzo groot als Maradona ook echt een icoon ver buiten het voetbal hij werd vergeleken met de Beatles, maar ben van 76 dus heb hem niet zelf meegemaakt, behalve zijn jaar bij Feyenoord! Deze twee hebben wel het voetbal echt veranderd. Voor de jongeren zijn dat Ronaldo en Messi.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 28 november 2020, 13:19:16.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
In het onderzoek naar mogelijke nalatigheid bij de dood van voetbalfenomeen Diego Maradona, is de Argentijnse politie zondagochtend het huis en kantoor van lijfarts Leopoldo Luque binnengevallen. Dat meldden verschillende Argentijnse media.
Luque is officieel aangeklaagd. De arts was de afgelopen maanden verantwoordelijk voor de gezondheidstoestand van ’Pluisje’, en verwijderde begin november nog een bloedprop uit de hersenen van Maradona.
De huiszoeking bij de arts is onderdeel van het onderzoek naar de omstandigheden waarin Maradona overleed, afgelopen woensdag.
Enkele getuigenverklaringen uit Maradona’s omgeving spreken over een ruzie tussen de oud-voetballer en Luque, tijdens het aanvankelijke herstel van Maradona.
Uit: Dordrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 5.250
Reg.: 22 juni 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 29 november 2020 om 15:00:
In het onderzoek naar mogelijke nalatigheid bij de dood van voetbalfenomeen Diego Maradona, is de Argentijnse politie zondagochtend het huis en kantoor van lijfarts Leopoldo Luque binnengevallen. Dat meldden verschillende Argentijnse media.
Luque is officieel aangeklaagd. De arts was de afgelopen maanden verantwoordelijk voor de gezondheidstoestand van ’Pluisje’, en verwijderde begin november nog een bloedprop uit de hersenen van Maradona.
De huiszoeking bij de arts is onderdeel van het onderzoek naar de omstandigheden waarin Maradona overleed, afgelopen woensdag.
Enkele getuigenverklaringen uit Maradona’s omgeving spreken over een ruzie tussen de oud-voetballer en Luque, tijdens het aanvankelijke herstel van Maradona.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 mei 2023 om 04:25:
NAPOLI kampioen mooi voor het zuiden van Italië tegen het rijke Juventus, AC Milan etc..
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Nou voor mij heeft Diego al vroeg afgedaan, want met zo'n hysterische kop voor de camera op te duiken, zag ik al als een teken dat hij geen prof was. Wat een idioot! Toen ook nog die handsbal goedgekeurd werd waardoor hij de beslissing in de wedstrijd voor Argentinie legde, was het helemaal klaar voor wat arbitrage op hoog nivo. Wat een dozen zijn het!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 06 mei 2023 om 20:47:
Nou voor mij heeft Diego al vroeg afgedaan, want met zo'n hysterische kop voor de camera op te duiken, zag ik al als een teken dat hij geen prof was. Wat een idioot! Toen ook nog die handsbal goedgekeurd werd waardoor hij de beslissing in de wedstrijd voor Argentinie legde, was het helemaal klaar voor wat arbitrage op hoog nivo. Wat een dozen zijn het!
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 mei 2023, 01:11:17.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Maradona, Ronaldo (de echte), van Basten; in de vergelijking met Messi en Cristiano Ronaldo wordt er vaak verwezen naar het hogere tempo van het hedendaagse voetbal. En naar de statistieken, die van zowel Messi als Cristiano Ronaldo over langere periode veel beter zijn. Maar waar we niet aan voorbij moeten gaan en is de tegenstand die een speler als Maradona heeft ervaren.
Maradona is in zijn seizoen bij Barcelona door spelers van de tegenstander kapot geschopt. En heeft sinds die tijd met zware pijnstilling gespeeld. Er wordt zelfs beweerd dat hij het de reden is dat hij uiteindelijk zijn heil zocht in coke. Er zat aan alles wat hij deed ‘een randje’, iets menselijks. Ik vind dat wel mooi.
Ronaldo speelde vanaf zijn 24ste met knieën die ongeschikt waren voor topsport, door doodschoppen en overbelasting.
En wat de enkels van van Basten te verduren hebben gehad, is ook geen publiek geheim.
Messi en Cristiano Ronaldo zijn veel beter beschermd. Ik wil niets afdoen van hun prestaties, het zijn iconen van de sport. Maar ik ben opgegroeid met andere iconen, en die droegen mede door hun geweldige talent en de manier waarop dat verdedigd werd een bepaalde tragiek mee waar ik als romanticus toch meer mee heb…
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Feyenoord Forum » Andere competities » Diego Armando Maradona RIP