Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.664
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.493
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 01 april 2023 om 14:38:
Inderdaad het is absoluut niet mijn club, maar als je 5 topteams hebt in de eredivisie zit je als league in de lift zeker met 2 CL tickets en meer europese plekken. Van Seumeren heeft ook nog ambities en Utrecht zou met de juiste poppetjes ook de top kunnen aanvallen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
We moeten de kwaliteiten van Bosz niet groter maken dan ze zijn. Het is geen tovenaar. Hij laat zijn elftallen altijd attractief voetballen, en spelers worden onder zijn leiding beter omdat ze ‘mogen’ voetballen. Maar hij gaat Twente niet opeens een topclub maken, als dat al de ambitie is zal daar een termijnplanning bij horen over een langere periode.
In ieder geval doen ze komend seizoen een stap terug, omdat er een aantal sterkhouders willen vertrekken. Wellicht willen er iemand verlengen, nu Bosz komt. Maar er zal een kleine uittocht gaan plaatsvinden en Bosz zal dus opnieuw moeten gaan bouwen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.493
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 01 april 2023 om 15:04:
We moeten de kwaliteiten van Bosz niet groter maken dan ze zijn. Het is geen tovenaar. Hij laat zijn elftallen altijd attractief voetballen, en spelers worden onder zijn leiding beter omdat ze ‘mogen’ voetballen. Maar hij gaat Twente niet opeens een topclub maken, als dat al de ambitie is zal daar een termijnplanning bij horen over een langere periode.
In ieder geval doen ze komend seizoen een stap terug, omdat er een aantal sterkhouders willen vertrekken. Wellicht willen er iemand verlengen, nu Bosz komt. Maar er zal een kleine uittocht gaan plaatsvinden en Bosz zal dus opnieuw moeten gaan bouwen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 920
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Zomaar een tweetje op X waar ik mij in kan vinden;
Ik snap er niks van. Ik kijk momenteel naar Twente die prima speelt met veel energie. Zij spelen Europees en moeten ook reizen etc zoals Feyenoord. Twente heeft zelfs nog voorrondes moeten spelen.
Hoe kan het dat Feyenoord dan helemaal op is? Zelfs Hancko is leeg. Dat zegt alles
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 672
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 08 november 2024 om 06:58:
Ik snap er niks van. Ik kijk momenteel naar Twente die prima speelt met veel energie. Zij spelen Europees en moeten ook reizen etc zoals Feyenoord. Twente heeft zelfs nog voorrondes moeten spelen.
Hoe kan het dat Feyenoord dan helemaal op is? Zelfs Hancko is leeg. Dat zegt alles
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.943
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 november 2024, 09:56:21.
Forumreacties: 1.376
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 08 november 2024 om 06:58:
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Andere competities » FC Twente