Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Premier League

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2023 om 01:41:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 januari 2023 om 01:41:

Qua speelwijze zit hij wel aardig bij het Engelse voetbal. Supporters gaan hem door dik en dun steunen.



Aparte vogel is het maar moet altijd wel lachen om hem hij kan niet voetballen maar ramt de ballen er wel in.



Beetje enge vent vind ik het. Neem aan dat het een pinchhitter wordt, dat kan ie wel.

 

+1/-0

Bij zowel AZ als Wolfsburg heeft hij wel ongelofelijk veel goals gemaakt.

 

+1/-0

Toch wel een stripboek verhaal zeg. Net als bij die Noppert.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 12 januari 2023 om 13:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2023 om 01:41:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 januari 2023 om 01:41:

Qua speelwijze zit hij wel aardig bij het Engelse voetbal. Supporters gaan hem door dik en dun steunen.



Aparte vogel is het maar moet altijd wel lachen om hem hij kan niet voetballen maar ramt de ballen er wel in.



Beetje enge vent vind ik het. Neem aan dat het een pinchhitter wordt, dat kan ie wel.



Hij gelooft heel erg in eigen kunnen. Hij maakt zichzelf vooral helemaal gek, hij heeft dat kennelijk nodig om tot een goede prestatie te komen. We kunnen daar allemaal lacherig over doen, of het overdreven vinden. Dat is het ook. Maar voor hem werkt het, en mede hierdoor haalt hij méér uit zijn carriére dan ik ooit had verwacht.

Beetje gevalletje Kuijt, bij iedere stap vooruit denk je; 'nee, dit niveau is te hoog gegrepen voor hem. Dat gaat hem niet worden.' En toch weet hij keer op keer z'n doelpuntjes mee te pakken. Knap hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 januari 2023 om 14:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 12 januari 2023 om 13:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 januari 2023 om 01:41:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 11 januari 2023 om 01:41:

Qua speelwijze zit hij wel aardig bij het Engelse voetbal. Supporters gaan hem door dik en dun steunen.



Aparte vogel is het maar moet altijd wel lachen om hem hij kan niet voetballen maar ramt de ballen er wel in.



Beetje enge vent vind ik het. Neem aan dat het een pinchhitter wordt, dat kan ie wel.



Hij gelooft heel erg in eigen kunnen. Hij maakt zichzelf vooral helemaal gek, hij heeft dat kennelijk nodig om tot een goede prestatie te komen. We kunnen daar allemaal lacherig over doen, of het overdreven vinden. Dat is het ook. Maar voor hem werkt het, en mede hierdoor haalt hij méér uit zijn carriére dan ik ooit had verwacht.

Beetje gevalletje Kuijt, bij iedere stap vooruit denk je; 'nee, dit niveau is te hoog gegrepen voor hem. Dat gaat hem niet worden.' En toch weet hij keer op keer z'n doelpuntjes mee te pakken. Knap hoor.



Hij gelooft niet alleen heel erg in zichzelf maar heeft ook een heel sterk geloof. Hij heeft een lap van een tattoo van jezus op zijn arm. En hij gelooft dat de aarde plat is :D

 

+1/-0

Zo is het maar net, Middenveldert!

 

+1/-0

Kreeg vandaag van een mede Feyenoorder waar ik mee WF speel, dat het doelpunt van Santi ook voorkwam in de wedstrijd van Liverpool tegen ?, vrijwel identieke situatie waarin de goal werd goedgekeurd en niet bij ons afgekeurd. Vanavond Symanszki de 4-1 gemaakt die onbegrijpelijk werd afgekeurd omdat de linesman hem buitenspel vind staan. Feyenoord mag zeker geen wedstrijden winnen. Gelukkig kunnen we buiten de arbitrage op eigen kracht wedstrijden winnen.

 

+1/-0

Als hij voor zijn vaderland speelt is het nog een tikkie erger allemaal lol, Koeman gaat hem echt wel gebruiken lijkt me.

'Vaderland' is een vertaling van het Latijnse 'patria', voluit 'patria terra' (land van de (voor)vader). Oorspronkelijk was het een bijbels begrip. Als je bedenkt dat vroeger de man heerste over bezit en zeker over land, is het niet zo gek dat het woord 'vaderland' is ontstaan en niet 'moederland'

Dit bericht is gewijzigd op 13 januari 2023, 02:57:46.

 

+1/-0

Knappe winst van United op City, Ten Hag heeft de boel nu goed voorelkaar en heeft veel krediet nu.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2023 om 17:04:

Knappe winst van United op City, Ten Hag heeft de boel nu goed voorelkaar en heeft veel krediet nu.



Prima wedstrijd van Malacia!, had Mahrez in zijn zak.

 

+1/-0

Kwaliteit komt altijd boven drijven, wat je er ook tegen doet.

 

+1/-0

Zo dan, Weghorst start meteen in de basis bij Man United tegen Crystal Palace. Geen Malacia in de basis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 januari 2023 om 20:59:

Zo dan, Weghorst start meteen in de basis bij Man United tegen Crystal Palace. Geen Malacia in de basis.



Schakel net in 0-0 nog, gewoon voor de leeuwen gooien die woutje. Hij gaat meer spelen dan alleen pinchhitter.

EDIT Woutje is actief 0-1 Fernandez.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 januari 2023 om 21:43:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 18 januari 2023 om 20:59:

Zo dan, Weghorst start meteen in de basis bij Man United tegen Crystal Palace. Geen Malacia in de basis.



Schakel net in 0-0 nog, gewoon voor de leeuwen gooien die woutje. Hij gaat meer spelen dan alleen pinchhitter.

EDIT Woutje is actief 0-1 Fernandez.



Martial geblesseerd daarom meteen basis voor wappie.

 

+1/-0

Mooie pot voetbal Ars-ManU 3-2. Gunners slaan nu echt een gat met de rest.

 

+1/-0

Chelsea heeft dit seizoen liefst 610 miljoen euro uitgegeven aan inkomende transfers. Een absoluut record, dat komt dus boven op de 5 miljard voor de aandelen van Chelsea die de Amerikaanse eigenaar Todd Boehly op tafel heeft gelegd bizar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 februari 2023 om 13:23:

Chelsea heeft dit seizoen liefst 610 miljoen euro uitgegeven aan inkomende transfers. Een absoluut record, dat komt dus boven op de 5 miljard voor de aandelen van Chelsea die de Amerikaanse eigenaar Todd Boehly op tafel heeft gelegd bizar.


Todd Boehly heeft football manager gespeeld met Chelsea. Veel spelers op de groei gehaald, zoals wij dat ook hebben gedaan afgelopen zomer.

 

+1/-0

Dit weekeinde staat in de premier league Sini-Malacia op de agenda. Drie dagen later is het Malacia-Sini. Hoop dat beiden spelen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 februari 2023 om 15:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 februari 2023 om 13:23:

Chelsea heeft dit seizoen liefst 610 miljoen euro uitgegeven aan inkomende transfers. Een absoluut record, dat komt dus boven op de 5 miljard voor de aandelen van Chelsea die de Amerikaanse eigenaar Todd Boehly op tafel heeft gelegd bizar.


Todd Boehly heeft football manager gespeeld met Chelsea. Veel spelers op de groei gehaald, zoals wij dat ook hebben gedaan afgelopen zomer.



Zou me ook niks verbazen als Feyenoord in de toekomst toch in Amerikaanse handen komt Van Bodegom is daar volgens mij voorstander van en met Te Kloese gaat het ook wel die kant op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 februari 2023 om 00:13:

(...)Zou me ook niks verbazen als Feyenoord in de toekomst toch in Amerikaanse handen komt Van Bodegom is daar volgens mij voorstander van en met Te Kloese gaat het ook wel die kant op.



Ik denk dat Te Kloese komende seizoenen de organisatie zodanig gaat hervormen dat Feyenoord voor investeerders/overname-kandidaten inderdaad een interessante partij wordt. Maar er zal nog veel moeten gebeuren, voordat dit verwezenlijkt is.

Op dit moment zal er geen enkele partij geinteresseerd zijn die ook aantrekkelijk is voor Feyenoord. Daarvoor is de structuur veel te complex en zijn er teveel belanghebbenden die op welke manier dan ook iets te vertellen hebben binnen de club. Dat de club geen eigenaar is van de Kuip helpt ook niet.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Andere competities » Premier League