Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 59 60 61 62 63

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 september 2022 om 13:29:

Ja gelijk die hosanna in de media lol maar Liverpool zou ik echt nog niet afschrijven die hebben zoveel kwaliteit.



Sowieso niet, Liverpool gaat gewoon nog meedoen in deze poule. En in dat opzicht is de uitslag van gisteren helemaal niet zo goed voor Ajax. Liverpool kan zich eigenlijk geen misstap meer verloorloven, en Ajax moet nog twee keer tegen hen spelen.

Ze kunnen die wedstrijden winnen, maar als Liverpool weer gaat draaien kunnen ze er ook twee keer hard af gaan. Ik denk dat als Thiago en Keïta weer helemaal fit zijn, dat een wereld van verschil maakt voor Liverpool.

 

+1/-0

Lekker hoor wonderboy met je gesloten verdediging in een kwartier twee goals om je oren🥲 nou ja Keessie kan er ook weinig aan doen tegen het Bayern van De eredivisie. Want daar kan je nu wel van spreken. Het is niet de vraag of Ajax kampioen wordt maar hoe snel…..’

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 september 2022 om 19:13:

Lekker hoor wonderboy met je gesloten verdediging in een kwartier twee goals om je oren🥲 nou ja Keessie kan er ook weinig aan doen tegen het Bayern van De eredivisie. Want daar kan je nu wel van spreken. Het is niet de vraag of Ajax kampioen wordt maar hoe snel…..’



Schreuder lijkt het voor nu prima voor elkaar te hebben maar het seizoen is nog lang en Parijs is nog ver, enzo… ;)

Ik zie Ajax niet zo snel punten verspelen op dit moment, maar de situatie kan er heel snel compleet anders uit zien. En we krijgen nog een lange winterstop met een WK, waarna het afwachten wordt hoe ploegen met veel internationals dat gaan verteren.

Uiteindelijk zullen ze wel kampioen worden in Amsterdam, maar spannender dan momenteel gaat het nog wel worden denk ik…

 

+1/-0

Schreuder heeft intussen veel ervaring opgedaan Ajax, FC Twente, 1899 Hoffenheim, Club Brugge, FC Barcelona. Tactisch en als veldtrainer wordt hij alom geprezen denk zelfs dat hij beter daarin is als Ten Hag. Ook communicatief is hij sterker.

 

+1/-0

Liverpool 19x on target ajax 2x maar wel 1-1 nog.

 

+1/-0

Valentijn Driessen: ’Ajax met neus op feiten gedrukt’

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 september 2022 om 00:50:

Valentijn Driessen: ’Ajax met neus op feiten gedrukt’



Ik las na Rangers alweer berichten waarin supporters/‘media’ aangeven de CL-finalist aan het werk te hebben gezien. Dat het nog veel beter was dan onder Ten Hag. Etc. Etc.

Nou, ik hoop dat men gisteren heeft gezien wat de echte Europese topteams kunnen leveren. En Liverpool is eigenlijk nog niet de ploeg van afgelopen seizoenen, ze lijken nog zoekende.

 

+1/-0

De grijze Porsche Panamera van Ajax-voetballer Mo Ihattaren is in de nacht van maandag op dinsdag in Utrecht in vlammen opgegaan. Vorige week ging al de auto van de broer van het grote voetbaltalent aan de Marjoleinweg in Utrecht teloor door een brand. Dat melden politiebronnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 september 2022 om 12:50:

De grijze Porsche Panamera van Ajax-voetballer Mo Ihattaren is in de nacht van maandag op dinsdag in Utrecht in vlammen opgegaan. Vorige week ging al de auto van de broer van het grote voetbaltalent aan de Marjoleinweg in Utrecht teloor door een brand. Dat melden politiebronnen.



Ik zou mijn handen ervan af trekken als ik de/een club was geweest. Hoeveel talent deze jongen ook heeft, hij presteert het zichzelf volledig ten gronde te richten.

Iedere poging om hem te 'redden' zorgt voor slechte publiciteit. Ajax zijnde zou inmiddels beter moeten weten...

 

+1/-0

toch even hoor, zo vermoeiend al die jubelberichten over Pasveer en Taylor (akkoord: jubelberichten over Timber zijn ook wel terecht).

Twee keer de nul dus hij zou eerste keeper moeten worden. man, man, dit is gewoon een modale keeper die in een goede vorm steekt. Nog nooit over een langere periode bij een topclub gespeeld.

En Taylor, hoppa, direct Oranje in na 7/8 wedstrijden. We kennen het rijtje wel: gravenberch, justin kluivert, bazoer, el ghazi, tete, riedewald, van rhijn, urby, anita, maduro en dan vergeet ik er vast een paar.

Verheug me op Koeman als coach die iets nuchterder naar dit soort zaken kijkt

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 27 september 2022 om 14:09:

toch even hoor, zo vermoeiend al die jubelberichten over Pasveer en Taylor (akkoord: jubelberichten over Timber zijn ook wel terecht).

Twee keer de nul dus hij zou eerste keeper moeten worden. man, man, dit is gewoon een modale keeper die in een goede vorm steekt. Nog nooit over een langere periode bij een topclub gespeeld.

En Taylor, hoppa, direct Oranje in na 7/8 wedstrijden. We kennen het rijtje wel: gravenberch, justin kluivert, bazoer, el ghazi, tete, riedewald, van rhijn, urby, anita, maduro en dan vergeet ik er vast een paar.

Verheug me op Koeman als coach die iets nuchterder naar dit soort zaken kijkt


Onze keeper van de veteranen 7e klasse had gvd ook de 0 gehouden met wat hij te doen heeft gehad

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 27 september 2022 om 20:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 27 september 2022 om 14:09:

toch even hoor, zo vermoeiend al die jubelberichten over Pasveer en Taylor (akkoord: jubelberichten over Timber zijn ook wel terecht).

Twee keer de nul dus hij zou eerste keeper moeten worden. man, man, dit is gewoon een modale keeper die in een goede vorm steekt. Nog nooit over een langere periode bij een topclub gespeeld.

En Taylor, hoppa, direct Oranje in na 7/8 wedstrijden. We kennen het rijtje wel: gravenberch, justin kluivert, bazoer, el ghazi, tete, riedewald, van rhijn, urby, anita, maduro en dan vergeet ik er vast een paar.

Verheug me op Koeman als coach die iets nuchterder naar dit soort zaken kijkt


Onze keeper van de veteranen 7e klasse had gvd ook de 0 gehouden met wat hij te doen heeft gehad



Hoe hij met z’n aura die omhaal in de laatste seconde tegen de kruising dwong was pure klasse. Dat kunnen alleen de hele grote Ajax-keepers

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hoe hij met z’n aura die omhaal in de laatste seconde tegen de kruising dwong was pure klasse. Dat kunnen alleen de hele grote Ajax-keepers



:D :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 27 september 2022 om 13:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 27 september 2022 om 12:50:

De grijze Porsche Panamera van Ajax-voetballer Mo Ihattaren is in de nacht van maandag op dinsdag in Utrecht in vlammen opgegaan. Vorige week ging al de auto van de broer van het grote voetbaltalent aan de Marjoleinweg in Utrecht teloor door een brand. Dat melden politiebronnen.



Ik zou mijn handen ervan af trekken als ik de/een club was geweest. Hoeveel talent deze jongen ook heeft, hij presteert het zichzelf volledig ten gronde te richten.

Iedere poging om hem te 'redden' zorgt voor slechte publiciteit. Ajax zijnde zou inmiddels beter moeten weten...



Hij is slechts gehuurd, in januari is hij een probleem voor Juventus. Voor ajax zou hij aangeboden zijn bij Feyenoord, maar Arnesen zag het niet zitten gezien de problemen die hij had bij PSV. Achteraf gelukkig maar.
Zie het persoonlijk niet meer goed komen voor de top maar kan natuurlijk altijd wel ergens aan de bak in het buitenland.

 

+1/-0

Ligt het ook niet aan het feit dat hij contact met zijn volksgenoten zoekt? Ballen kan hij, daar is geen twijfel over mogelijk, maar wil je rendement op hem maken, heb je wel zijn toewijding, concentratie en zijn focus op het elftal, elke minuut van de dag nodig. Gebeurt dit, dan moet je hem halen, anders, laat hem daar maar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 29 september 2022 om 00:25:

Ligt het ook niet aan het feit dat hij contact met zijn volksgenoten zoekt? Ballen kan hij, daar is geen twijfel over mogelijk, maar wil je rendement op hem maken, heb je wel zijn toewijding, concentratie en zijn focus op het elftal, elke minuut van de dag nodig. Gebeurt dit, dan moet je hem halen, anders, laat hem daar maar.



Het zijn jongens waar hij mee opgegroeid is in Kanaleneiland, maar zijn serieuze criminelen groot geworden door de drugshandel. Het is echt moeilijk om daar afstand van tenemen maar dat moet hij wel doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 september 2022 om 01:44:

(...)Het zijn jongens waar hij mee opgegroeid is in Kanaleneiland, maar zijn serieuze criminelen groot geworden door de drugshandel. Het is echt moeilijk om daar afstand van tenemen maar dat moet hij wel doen.



Nou, volgens mij valt dat wel mee. Het is onwil. Als die gasten als kruimeldief gefaald hadden en aan lager wal waren geraakt, had Ihatarren ze geen blik waardig meer gegund. Hoe 'close' ze in vroeger tijden ook waren.

Dit soort figuren vinden het gewoon mooi. Stoer. Ze willen 'gangsta' zijn. Ze denken dat het 'street-credibility' geeft om tegen dit soort lui aan te schurken. En hun beperkte intellect voorkomt niet dat ze uiteindelijk worden meegezogen in het 'circuit' en er niet meer uit komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 29 september 2022 om 00:25:

Ligt het ook niet aan het feit dat hij contact met zijn volksgenoten zoekt? Ballen kan hij, daar is geen twijfel over mogelijk, maar wil je rendement op hem maken, heb je wel zijn toewijding, concentratie en zijn focus op het elftal, elke minuut van de dag nodig. Gebeurt dit, dan moet je hem halen, anders, laat hem daar maar.


Bij Ajax denken ze dat hij in zijn hoofd een amateur is. Hij vindt voetballen leuk, maar leven als een prof kan hij niet opbrengen.

 

+1/-0

Als zij dat denken, en wellicht doen ze het ook, dan lijkt mij dat er aan hun denkwijze het een en ander aaan schort. Er zit veel meer achter zijn gedrag dan wij beseffen. Hij merkt dat hij met omgang van zijn volksgenoten gewaardeerd wordt en er een band ontstaat waar hij zich aan wil vastleggen, naief als hij is. Hij zal er achter komen, dat hij misbruikt wordt, met al zijn goede bedoelingen. Hij lijkt me eerder in zijn jeugdzijn vastgelopen te hebben en hij nog niet de volwassenheid opmerkt. Wel tragisch!

 

+1/-0

Het zijn je keuzes en wil die bepalen wat je wordt, niet je mogelijkheden en intenties. Het is tragisch dat iemand met zo verschrikkelijk veel talent, er niet in slaagt zijn leven zodanig op de rails te krijgen dat er ook maar een fractie van zijn mogelijkheden gerealiseerd wordt. Maar dat zal hij zelf moeten willen. Als hij het niet wil, houdt het op.

Een mentaliteit is niet tastbaar maar net zo belangrijk als iets wat dat wel is, zoals een ledemaat. Over een speler met één been die het niet redt maken we een stuk minder woorden vuil.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 63 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 59 60 61 62 63

Feyenoord Forum » Andere competities » Ajax