Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV

Deze normale topic is open en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 33 34 35 36 37

Ik geef van Nistelrooij vooralsnog het voordeel van de twijfel. Maar hij heeft nog weinig laten zien, van alles wat hem nu al wordt toegedicht.

ALs PSV de barrage tegen Rangers wint, krijgen ze aardig wat miljoenen erbij. Eindhoven kennende, zal dat nog wel tot een paar inkomende transfers gaan leiden.

Het is me echt om het even, als ze het niet halen gaat de totale pot naar Amsterdam. Voor het Nederlandse voetbal is het goed, en ik denk dat CL spelen zal leiden tot meer puntverlies in de competitie dan EL spelen.

Heel benieuwd waar Feyenoord ten opzichte van de andere clubs straks staat. Ik zou het een stunt vinden als Slot boven psv en/of ajax weet te eindigen dit seizoen. En het zou zomaar kunnen.

 

+1/-0

Heb altijd wel een zwak gehad voor Ruud wat een speler bij United en Real.
Maar inderdaad kan je wel een grootheid zijn coach is toch een andere discipline geen idee hoe zijn tactisch inzicht is.

 

+1/-0

Typisch Psv weer, choken in de wedstrijden waar het om gaat.
Vind de trainer ook niet speciaal als ik steeds hoor.
Zou trouwens met Til zijn begonnen, niet om zijn techniek etc maar die scoort wel in dit soort wedstrijden.

 

+1/-0

Snap ook niet dat ze Luuk de Jong voor de derde keer teruggehaald hebben, blij dat Feyenoord voor frisse jonge gasten gaat. Dit PSV gaat het ajax echt niet moeilijk maken.

 

+1/-0

Ik was niet met Til begonnen, maar met Simons. Dat is de enige creatieve speler in vorm op dit moment. Een die het spel kan versnellen en iets verrassends doet.

Gakpo leek gisteren weer helemaal nergens op, die staat een beetje te wachten tot hij een bal in de voeten krijgt en gaat dan iets verzinnen; alles in hetzelfde tempo en geen enkel idee.

Het was gewoon heel slap. De Rangers zijn echt geen bijzonder elftal, maar psv was over twee wedstrijden de mindere. Van Nistelrooij heeft er nog geen voetballende ploeg van weten te maken.

En die Veerman laat zich trouwens ook van zijn beste kant zien. Het is altijd zo ontzettend negatief, het glas is bij hem echt altijd halfleeg. Past prima daar in de provincie, met hun chronische minderwaardigheidscomplex en geringe zelfreflectie…

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 augustus 2022, 08:28:52.

 

+1/-0

PSV overschat zichzelf schromelijk. Is al jaren defensief zwak met matige keepers. Ook Benitez de veel geprezene, blijkt niet voor niets transfervrij te hebben mogen vertrekken ;-) Wat ook pijnlijk duidelijk werd is dat als je Veerman uitschakelt PSV niet het vermogen heeft om de voetballende oplossingen te vinden. Ook Gakpo ernstig overschat, maar dat roep ik ook al 'n tijdje, eind vorig seizoen nog € 25 milj. waard en nu na 4 zeer matige europese optredens zomaar naar € 40-60 milj. ....? Lachwekkend gewoon. Sinisterra is minimaal gelijkwaardig of beter want hij heeft wel de klasse om verdedigers te passeren, binnendoor-buitenom-op snelheid met de bal. Rangers hadden ook voor 'het gevaar' Gakpo , naar binnen dribbelen en schieten, 'n simpele tactische oplossing.

Op papier hebben we denk ik 'n betere selectie als PSV. Slot zal de puzzel snel gaan leggen en daarop verder bouwen. De 'nul' houden gaat bij ons nu al 'n stuk beter dan bij PSV. 7 wedstrijden 12 tegengoals en niet 1x de 'nul'. Trauner-Hankco is gewoon 'n gruwelijk goed CV duo. Zoals Theo Janssen al zei: binnen 2 maanden zal er 'n goedlopend topteam staan in de Kuip. De 2e plaats lijkt mij 'n zeer reële doelstelling voor dit seizoen.

 

+1/-0

Het enige moment waarop Gakpo in het gebied naast de 16-meter opduikt, is als hij een corner moet nemen.

In de eerste helft lag de ruimte in de hoek, op het moment dat Max in balbezit kwam halverwege de vijandige helft. Gakpo dook daar geen enkele keer in/op, maar bleef op de hoek van het strafschopgebied staan. Wachtend op een bal in de voeten.

Het is zo voorspelbaar

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 augustus 2022 om 11:59:

Het enige moment waarop Gakpo in het gebied naast de 16-meter opduikt, is als hij een corner moet nemen.

In de eerste helft lag de ruimte in de hoek, op het moment dat Max in balbezit kwam halverwege de vijandige helft. Gakpo dook daar geen enkele keer in/op, maar bleef op de hoek van het strafschopgebied staan. Wachtend op een bal in de voeten.

Het is zo voorspelbaar


Klopt maar speelt hij ook niet zo omdat hij niks kan met zijn linkerbeen? :B Als hij de hoek inloopt komt er namelijk nooit 'n voorzet. Eigenlijk 'n beperkte voetballer dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 25 augustus 2022 om 12:19:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 25 augustus 2022 om 11:59:

Het enige moment waarop Gakpo in het gebied naast de 16-meter opduikt, is als hij een corner moet nemen.

In de eerste helft lag de ruimte in de hoek, op het moment dat Max in balbezit kwam halverwege de vijandige helft. Gakpo dook daar geen enkele keer in/op, maar bleef op de hoek van het strafschopgebied staan. Wachtend op een bal in de voeten.

Het is zo voorspelbaar


Klopt maar speelt hij ook niet zo omdat hij niks kan met zijn linkerbeen? :B Als hij de hoek inloopt komt er namelijk nooit 'n voorzet. Eigenlijk 'n beperkte voetballer dus.



Vreselijk, maar zelfs dan kun je dreigen met links voor te zetten en kappen; met rechts de voorzet geven. Of je dreigt, speelt je tegenstander uit en knijpt vanaf de achterlijn naar binnen.

Mogelijkheden genoeg, maar ik heb het idee dat op die plek Gakpo’s kans op eigen succes kleiner is en hij daarom daar niet wil zijn.

 

+1/-0

Dat scoren gaat wel heel makkelijk daar, 7-1 tegen die Volendamse coke snuivers. Dat is toch geen aanwinst voor de Eredivisie. Geldt ook voor Excelsior wat al na 10 minuten met 2-0 achterstaat. Hoop dat ze allebei dit seizoen er gelijk weer uit sodemieteren met die achterlijke plastic veldjes van ze. Dat is toch ook schandalig dat die knvb dat nog steeds toestaat. Amateurs!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 31 augustus 2022 om 21:24:

Dat scoren gaat wel heel makkelijk daar, 7-1 tegen die Volendamse coke snuivers. Dat is toch geen aanwinst voor de Eredivisie. Geldt ook voor Excelsior wat al na 10 minuten met 2-0 achterstaat. Hoop dat ze allebei dit seizoen er gelijk weer uit sodemieteren met die achterlijke plastic veldjes van ze. Dat is toch ook schandalig dat die knvb dat nog steeds toestaat. Amateurs!



Die palingvissers moesten nog bijkomen van het feest na Twente. :B

 

+1/-0

PSV weer niet overtuigend en dan krijg je de deksel op je neus wel een prachtig doelpunt van die Gronbaek jonge speler om in de gaten tehouden.

 

+1/-0

Knap van PSV dat ze tegen Bodo een punt wisten te pakken, ik vind Bodo momenteel een Europese subtopper qua spel. Lopen veel interessante spelers rond met een goede dynamiek en loopvermogen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 september 2022 om 18:38:

Knap van PSV dat ze tegen Bodo een punt wisten te pakken, ik vind Bodo momenteel een Europese subtopper qua spel. Lopen veel interessante spelers rond met een goede dynamiek en loopvermogen.



Ja Bodo heeft het overgenomen van Rosenborg en Molde in Noorwegen, maar ook bij die clubs lopen talenten. Bjørkan komt ook van Bodo.
Pedersen en Aursnes van Molde.

PSV of Feyenoord tweede wordt spannend.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 september 2022, 02:29:02.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 augustus 2022 om 10:20:

Ik geef van Nistelrooij vooralsnog het voordeel van de twijfel. Maar hij heeft nog weinig laten zien, van alles wat hem nu al wordt toegedicht.




Trainer is ander vak maar nog even genieten vd voetballer. ;)

 

+2/-0

Ook voor hun geldt, niet meteen in paniek raken. Probleem is dan wel een onervaren trainer en die komen vaak instabiel en onzeker over waardoor het over slaat op de spelers. God zij dank zijn wij met die onzin gestopt want z'n beginnende trainer is een enorme gok die je nooit moet nemen bij een club met ambities.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 10 september 2022 om 09:39:

Ook voor hun geldt, niet meteen in paniek raken. Probleem is dan wel een onervaren trainer en die komen vaak instabiel en onzeker over waardoor het over slaat op de spelers. God zij dank zijn wij met die onzin gestopt want z'n beginnende trainer is een enorme gok die je nooit moet nemen bij een club met ambities.


Slot is geen onervaren trainer, maar de keuzes die hij maakt zijn niet altijd te volgen. Matige voetballers hebben bij hem erg veel krediet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 10 september 2022 om 10:59:

(...)Slot is geen onervaren trainer, maar de keuzes die hij maakt zijn niet altijd te volgen. Matige voetballers hebben bij hem erg veel krediet.



Slot maakt af en toe keuzes die ik op voorhand ook niet begrijp, maar als hij ernaar gevraagd wordt is zijn uitleg altijd kraakhelder en onderbouwd met valide argumenten.

Dan kun je het er nog steeds mee oneens zijn, dat Idrissi de voorkeur krijgt boven anderen vind ik niet logisch. Maar ik kan in Slots onderbouwing vaak een heel eind meegaan.

Van Nistelrooij heeft inmiddels zelf al aangegeven dat hij tijdens de persconferentie naar RKC toe uit zijn rol viel en zichzelf niet herkende. Dat komt overduidelijk door de druk die hij op dit moment voelt, PSV draait nog steeds niet lekker.

Nu ze in de laatste minuut een overwinning cadeau krijgen, hoor je alweer geluiden dat van Nistelrooij kennelijk gelijk had en het gevaar van RKC goed onderkende. Maar dat vind ik echt gelul, hij heeft RKC wel degelijk groter gemaakt dan ze zijn. Zij waren niet goed, PSV was slecht.

Dit bericht is gewijzigd op 12 september 2022, 11:02:23.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 september 2022 om 10:57:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 10 september 2022 om 10:59:

(...)Slot is geen onervaren trainer, maar de keuzes die hij maakt zijn niet altijd te volgen. Matige voetballers hebben bij hem erg veel krediet.



Slot maakt af en toe keuzes die ik op voorhand ook niet begrijp, maar als hij ernaar gevraagd wordt is zijn uitleg altijd kraakhelder en onderbouwd met valide argumenten.

Dan kun je het er nog steeds mee oneens zijn, dat Idrissi de voorkeur krijgt boven anderen vind ik niet logisch. Maar ik kan in Slots onderbouwing vaak een heel eind meegaan.

Van Nistelrooij heeft inmiddels zelf al aangegeven dat hij tijdens de persconferentie naar RKC toe uit zijn rol viel en zichzelf niet herkende. Dat komt overduidelijk door de druk die hij op dit moment voelt, PSV draait nog steeds niet lekker.

Nu ze in de laatste minuut een overwinning cadeau krijgen, hoor je alweer geluiden dat van Nistelrooij kennelijk gelijk had en het gevaar van RKC goed onderkende. Maar dat vind ik echt gelul, hij heeft RKC wel degelijk groter gemaakt dan ze zijn. Zij waren niet goed, PSV was slecht.


Van Nistelrooy heeft het duidelijk moeilijk als beginnend trainer. Een goed PSV had makkelijk gewonnen van RKC. Slot is duidelijk verder als trainer. Zoals Feyenoord gisteren speelde was ruim voldoende, met aantrekkelijk voetbal.

 

+1/-0

Wedstrijd verplaatsen wat mij betreft als zij niet spelen. Dat kan he opbreken do europees. Superbelangrijk voor 2e plek, gaat uiteindelijk dus om tientallen miljoenen (mocht je voorronde cl doirkomen).

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 37 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 33 34 35 36 37

Feyenoord Forum » Andere competities » PSV