Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

+1/-0

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 06 augustus 2025 om 23:07:

De manier van voetballen vreet energie. Dat was in de tweede helft te merken want Feyenoord had het moeilijk. In balbezit veel zuiniger zijn. Ze zijn de bal te snel kwijt.

Kwestie van tijd je had Wellenreuther Timber, Hwang, Ueda en Hadj Moussa van vorig seizoen de rest is nieuw.

Watanabe ook een klasbak.

+1/-0

Goed interview met Timber. Prima teksten en hij laat zich niet uit de tent lokken ondanks de pogingen van de interviewer om uitspraken te ontlokken.

+1/-0

Knakkie schreef op 06 augustus 2025 om 23:20:

Goed interview met Timber. Prima teksten en hij laat zich niet uit de tent lokken ondanks de pogingen van de interviewer om uitspraken te ontlokken.

Van Persie wil Timber gewoon prikkelen om bijtetekenen hij moet dat ook doen Q weet dat hij de echte aanvoerder is. Maar Steijn kreeg kippenvel toen hij hoorde dat hij de band mocht dragen dat zegt ook veel.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 06 augustus 2025 om 23:15:

De manier van voetballen vreet energie. Dat was in de tweede helft te merken want Feyenoord had het moeilijk. In balbezit veel zuiniger zijn. Ze zijn de bal te snel kwijt.

Kwestie van tijd je had Wellenreuther Timber, Hwang, Ueda en Hadj Moussa van vorig seizoen de rest is nieuw.

In balbezit zullen ze echt beter moeten worden. Vandaag was Steijn matig. Ze moeten alle 11 goed zijn.

+1/-0

kees592 schreef op 06 augustus 2025 om 23:29:

In balbezit zullen ze echt beter moeten worden. Vandaag was Steijn matig. Ze moeten alle 11 goed zijn.

Ik denk dat Valente beter past op 10 in de manier van spelen van Feyenoord.

+1/-0

Uitleg van Persie over aanvoerderskwestie Hij eist volledige commitment van zijn aanvoerder en aangezien Timber zijn aflopende contract niet verlengt heeft hij dat niet vindt RvP. Logische uitleg wel waarmee je het eens of oneens kan zijn. Verder moet je dit niet te belangrijk maken vind ik. Aan de inzet van Timber was niets aan te merken.

+1/-0

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 06 augustus 2025 om 23:37:

kees592 schreef op 06 augustus 2025 om 23:29:

Ik denk dat Valente beter past op 10 in de manier van spelen van Feyenoord.

Valente is iets meer een voetballer dan Steijn.

+1/-0

Knakkie schreef op 06 augustus 2025 om 23:40:

Uitleg van Persie over aanvoerderskwestie Hij eist volledige commitment van zijn aanvoerder en aangezien Timber zijn aflopende contract niet verlengt heeft hij dat niet vindt RvP. Logische uitleg wel waarmee je het eens of oneens kan zijn. Verder moet je dit niet te belangrijk maken vind ik. Aans de inzet van Timber was niets aan te merken.

Dennis is druk geweest maar heeft Hadj Moussa verlengt die scoort netals Timber. weet niet wie Timber zijn zaakwaarnemer is maar nu nog weggaan zou heel dom zijn, maar als hij niet bijtekent moeten ze wel verkopen anders loopt hij transfervrij de deur uit.

+1/-0

Gezien we een redelijk vol middenveld hebben is nu verkopen alleen maar goed. Als Feyenoord miljoenen kan pakken, dan moeten ze dat doen.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Feyenoord en vroege eu wedstrijden is vaak geen succes.
Zelfs onder Slot was het soms kiele kiele.
Ik zie nu een Feyenoord wat veel verder is.
Ondanks mijn kritiek zie ik echt leuk elftal,goede spelers en een wel heel erg sterke bank.
Dat gaat je punten opleveren.
Van Persie laat gelukkig zien toch wel een trainer te zijn met potentie.

+1/-0

Ik deel veel meningen, maar het is goed te zien dat RvP goed naar deze wedstrijden toe heeft gewerkt.
En dat gejank van die Turken dat ze beter waren blablabla... Ja 1-1 was misschien op basis van tweede helft terecht geweest, maar op basis van de hele wedstrijd was de overwinning gewoon dik verdiend.

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 7 augustus 2025, 10:07:32.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

wehave schreef op 28 juli 2025 om 17:27:

Sobat schreef op 23 juli 2025 om 00:50:

Ik vind het een KUT-loting. Weer duizenden Turken in de Kuip, terwijl dat je 'thuiswedstrijd' moet zijn. Gooi die Visumplicht er dan gelijk maar ook uit, kunnen we met z'n allen naar de Moskee. Wat een kutloting.
O ja, en stuur lekker die Joep Schreuder ook gelijk maar naar die achterlijke Portugees.

Volgens mij spelen er wat andere frustraties?
Denk dat geen enkele club echt blij is met de Feyenoord supporters..

In het stadion komt het tot uiting. Politiek ligt het nog een beetje gevoelig.
De generaties na ons zullen met dit akkefietje moeten handelen.

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/feyenoord-supporters-zingen-schokkend-spreekkoor-tegen-fenerbah%C3%A7e/ar-AA1K6s34?ocid=winp1taskbar&cvid=c16a02cd547942ae82541d6d42afc327&ei=216link

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe