Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Moder kan niet meedoen blessures lopen aardig op weer. :C

+1/-0

+1/-0

Onze vriend back in town.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2025 om 15:56:

Damn, die hadden we juist nodig. M.i. had je met Moder centraal achterin moeten beginnen en dan vroeg in de 2e helft onze nieuwe vriend wisselen voor Timber (die houdt het nog geen 90 minuten vol. Was de dissonant tegen Wolfsburg.

+1/-0

Marquis schreef op 06 augustus 2025 om 00:36:

Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2025 om 15:56:

Damn, die hadden we juist nodig. M.i. had je met Moder centraal achterin moeten beginnen en dan vroeg in de 2e helft onze nieuwe vriend wisselen voor Timber (die houdt het nog geen 90 minuten vol. Was de dissonant tegen Wolfsburg.

Kleine kans dat hij evt wel minuten kan maken oefenwedstrijden allemaal leuk en aardig vanavond is de mindset heel anders.

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 augustus 2025, 16:03:07.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Timber gaat wel bijtekenen salaris flink omhoog el capitano over een jaar door de voordeur naar Engeland.

+1/-0

Ik heb er weinig vertrouwen in, elftal ziet er op papier wel aardig uit maar ik ben niet overtuigd van de trainert.....

+1/-0

+1/-0

Zoals Mourinho terecht zei fifty fifty wedstrijd begrijp de twijfels rond RVP niet zo zijn start bij de club was 1 vd beste in de geschiedenis.

Valente gaat sowieso scoren en Hadj Moussa.

+1/-0

Mourinho is gewoon een slimme rakker. Eerst aaien en dan slaan. Hij wil de tegenstander doen geloven dat ze een kans hebben. Vervolgens trapt men in de val en hopla Mourinho heeft zijn doel al bereikt.
We hebben,- misschien zie ik het erg negatief ! ,- geen schijn van kans. Onze spelers hebben nog niet eens samen op het veld gestaan. Wat de beweegredenen van RvP zijn weet ik niet ofwel doet ie maar wat.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » VCL - Tweeluik met Fenerbahçe