Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AC Milan-Feyenoord (18/02/2025-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Weg van je goal.....

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2025 om 20:21:

Wonder van San Siro in de maak ongelofelijk :pul

Dit gaat niet goed zo, het is nog een eind.

+1/-0

Hoppa! :pul :pul :pul

+1/-0

Wereldprestatie, dag Santi en Zlatan.

+1/-0

FUCKING HELL MAN WE ZIJN GEWOON DOOR NAAR DE 1/8E FINALE!!!!!!

+1/-0

Wel waardeloos dat Read een rode kaart heeft gekregen na afloop.

+1/-0

Deze overwinning levert een leuke premie op. De goal lijkt veel op de goal die Feyenoord maakte in 1969 tegen Milan. Voorzet Moulijn en van Hanegem die de bal binnen kopt. Geweldige avond voor Feyenoord.

+1/-0

Prachtig resultaat in een matige wedstrijd. Hoogtepunt was de blik van Zlatan.

+1/-0

Wat is dit voor een seizoen?... In de competitie er weinig tot niets van bakken, je CL beginnen met een vernedering om dan vervolgens meerdere heldendaden te verrichten in diezelfde CL en zelfs bij de laatste 16 te komen.

Na de 1-0 viel de spanning in m'n lichaam weg, ik gaf er geen stuiver meer voor. Dat kwam een beetje terug doordat Milan niet helemaal doordrukte. Dat kwam 90% terug na die heerlijke schwalbe. En de spanning liep op tot 200% na de gelijkmaker.

Wauw... hoe ze het doen, doen ze 't, maar dit is echt geweldig hoor! Wie had gedacht dat Caranza dit seizoen 11 miljoen zou opbrengen :D

+1/-0

Read geschorst voor eerste duel in achtste finales van de Champions League

Los van alle positiviteit moet er ook een tegenvaller gedeeld worden. Givairo Read heeft namelijk na afloop nog een rode kaart ontvangen. De rechtsback speelde wederom een geweldige wedstrijd, maar raakte na het fluitsignaal betrokken in een knokpartij aan de rand van het veld.

Dit betekent dat Read het eerste duel in de achtste finale tegen Inter Milan of Arsenal FC aan zich voorbij moet laten gaan. Doordat Bart Nieuwkoop en Jordan Lotomba niet meer in actie kunnen komen, zal Jeyland Mitchell die wedstrijd vermoedelijk aan de aftrap verschijnen. Rafael Leão kreeg een gele kaart voor de situatie.

+1/-0

Ben nog aan het bijkomen van deze geweldige prestatie en verrassing. Want laten we eerlijk blijven een verrassing is het.

+1/-0

Een verrassing idd maar vanwege doorzettingsvermogen ! Waarom dat nu juist slabakt in de competitie is een raadsel. Ook veel te veel geblesseerden, dat breekt ons nog op. Ik heb eigenlijk steeds minder behoefte aan een nieuwe trainer. Pascal doet het gedegen, rustig en overwogen. Heb de indruk dat het zenuwachtige en weifelende bij spelers tijdens wedstrijden met Priske weggetrokken is, ze stralen meer zelfvertrouwen uit. Een zieke Carranza ging ervoor, een positieve instelling !

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 18 februari 2025 om 23:18:

Alleen eerste duel dat valt mee Mitchell heb ik ook vertrouwen in maar hij moet wel even gewezen worden op zijn overtredingen dat zijn er teveel in de tijd van Vinnie Jones kon dat nog.

Mitchell heeft net zoveel gele kaarten behaald als speelminuten bij Feyenoord

+1/-0

Ik heb mij vergist. Feyenoord leek niet op de ploeg die tegen Lille speelde. Ze voetbalde prima tegen Milan. Ik heb nog pijn van de samengeknepen billen. Wat was dit tot het laatste moment spannend. En wat een bevrijding toen het laatste fluitsignaal klonk. En wat hadden ze een geluk aan de prima fluitende scheidsrechter. Dit was een wedstrijd om niet snel te vergeten.

+1/-0

Het was z'n eerste kaart in de Champions League gisteren...

Ben het met je eens, zijn manier van spelen herbergt een zeker risico. Als zijn timing een keer ernaast zit bij zijn tackles, dan denk ik dat hij direct kan inrukken. Tot nu toe gaat het goed, maar je houdt af en toe je hart vast...

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AC Milan-Feyenoord (18/02/2025-18:45)