Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker (02-02-25)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Onbegrijpelijk dat Nieuwkoop voorkeur krijgt boven Read!

+1/-0

Ja heel vaag, je weet dat Nieuwkoop bij nooit de 90 minuten volmaakt, dit kost je een wissel in de wedstrijd. Hwang loopt nu ook op zijn laatste benen en er kan nu niet meer gewisseld worden.

+1/-0

Het is geen team, Ueda doet helemaal niks, Zechiël heeft geen idee etc.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 02 februari 2025 om 16:19:

Onbegrijpelijk dat Nieuwkoop voorkeur krijgt boven Read!

Als dat echt de keuze was moet je gelijk je spullen pakken + nu steeds open huis houden.

+1/-0

Echt ontslaan die trainer , waarschuwing naar waarschuwing en maar zo blijven spelen.

+1/-0

Einde van Priske?

+1/-0

Kut elftal of niet Ajax heeft de normale pikorde weer hersteld door gewoon twee keer te winnen van Feyenoord in een seizoen. Niets aan de hand, business as usual.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 februari 2025 om 16:25:

Einde van Priske?

Ben je gel joh, het einde van Feyenoord dit seizoen wel. En misschien wel de seizoenen hierna want de financiële consequenties zijn groot.

+1/-0

Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 16:29:

Kut elftal of niet Ajax heeft de normale pikorde weer hersteld door gewoon twee keer te winnen van Feyenoord in een seizoen. Niets aan de hand, business as usual.

Op zijn Italiaans die coach heeft schijt aan de kritiek en zgn club cultuur.

+1/-0

Volstrekt ongeloofwaardig om Prutske te ontslaan als de grootste verantwoordelijke DtK lekker blijft zitten. Optyfen met die zelfingenomen kwal.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 februari 2025 om 16:32:

Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 16:29:

Op zijn Italiaans die coach heeft schijt aan de kritiek en zgn club cultuur.

Hadden wij maar zo een coach die begrijpt wat topsport is.

+1/-0

Te Kloese overvallen door het vertrek van Gimenez dat vind ik nog het ergst.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 02 februari 2025 om 16:38:

Ik vermoed dat Kloese allemaakl stiekeme onderlinge afspraken met speler en zaakwaarnemers maakt.
anders zou je hem nooit nu laten gaan zonder een vv.
Ik hoor zo vaak dat clubs spelers laten gaan maar dat ze wel nog een vv willen zodra die vertrekt,anders gaat het niet door.
zie je nooit bij Feyenoord.

+1/-0

Pieter Zwart van VI vat ‘t treffend samen: Ajax sprint, Feyenoord sjokt.
Schandalige instelling en het erge is dat het ze misschien geen fuck interesseert op een paar na dan.

+1/-0

Dik verdient verloren, komen nog goed weg.

Kut deen rot op....

Meer niet over te zeggen...

+1/-0

wehave schreef op 02 februari 2025 om 16:41:

Marc Acardipane schreef op 02 februari 2025 om 16:38:

Ik vermoed dat Kloese allemaakl stiekeme onderlinge afspraken met speler en zaakwaarnemers maakt.
anders zou je hem nooit nu laten gaan zonder een vv.
Ik hoor zo vaak dat clubs spelers laten gaan maar dat ze wel nog een vv willen zodra die vertrekt,anders gaat het niet door.
zie je nooit bij Feyenoord.

Te Kloese dacht met Priske een toptrainer binnengehaald te hebben en zijn CV is goed maar hij krijgt het niet op de rit ze kijken niet naar de ranglijst ik zou dat maar wel doen 8 goals tegen in een week tijd zucht..

+1/-0

Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 16:42:

Pieter Zwart van VI vat ‘t treffend samen: Ajax sprint, Feyenoord sjokt.
Schandalige instelling en het erge is dat het ze misschien geen fuck interesseert op een paar na dan.

Dit en meer gogme/slimmigheid bij Ajax, wij spelen los zand voetbal. Niet eens zwaar op de aanval, want we creëren amper iets.

Kansloos verhaal, einde seizoen.

+1/-0

Mooi man. Op naar Azerbeidzjan volgend seizoen in de kwalificatie voor de Conference League tegen FC Bakoe of naar Kazachstan tegen FC Tobol Kostanay.

+1/-0

Knakkie schreef op 02 februari 2025 om 17:23:

Mooi man. Op naar Azerbeidzjan volgend seizoen in de kwalificatie voor de Conference League tegen FC Bakoe of naar Kazachstan tegen FC Tobol Kostanay.

Die kans neemt wel met de week toe. Hoop is zeker dit seizoen uitgestelde teleurstelling.

+1/-0

Ik schrijf het volledig toe aan DtK. Ongeschikt èn oerendom. Combineer dat met volgens mij toch voor 75 % ondermaatse selectie en een trainer die totaal niet past in welk spelstructuur dan ook buiten zijn eigen denkwereldje en ja alles is verloren. Kunnen we niet stiekum Slot terughalen ?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker (02-02-25)