Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Red Bull Salzburg (06/11/2024-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 06 november 2024 om 22:14:

Hoe gaan wij in vredesnaam een goal maken?

Niet.
Het hele team heeft ´Kuipvrees´!

Elk team dat in de shit zit, wil graag een wedstrijd in de Kuip spelen!

+1/-0

Moet toch inderdaad heerlijk zijn voor een ploeg die in een dip zit om in de Kuip te spelen tegen dit g team van ons. Wat een afgang weer.

+1/-0

Priske gooit de handdoek in de ring met het inbrengen van Beelen en smal. Damage control.

+1/-0

Fluit maar af scheidsrechter. Het slechtste Feyenoord van de laatste
3 1/2. Wat een teringbende.

+2/-0

Bedankt Dennis, wat een troep als er iets met de beste 11 is.

+1/-0

Dit lijkt toch helemaal nergens meer op. In een half jaar is alles verkankerd wat er opgebouwd is in drie jaar. Priske is een grote miskleun van onze autocratische leider DtK.

+1/-0

Iedereen weet nu hoe ze tegen Feyenoord moeten spelen. Ook alle teams in de competitie, dus met het nodige geluk kunnen we ons nog voor de conference league plaatsen. Tenzij de technische staf ondanks alle blessures e.d. een ommekeer kunnen bewerkstellen. Ik heb mijn twijfels...

+1/-0

Ik denk ook dat ik ze in 4 jaar zo slecht niet heb gezien.

En wat een drama spelers zijn er gekocht zeg...

Hadj Moussa, Nadje, Smal...Gonzalez en Mitchel zijn zo slecht, die mogen niet eens spelen.

Alles is afhankelijk van 2 of 3 spelers. Als die hun dag niet hebben, geblesseerd of geschorst zijn dan zijn we nergens.

Wordt een zwaar jaar en waarschijnlijk gaat het daarna nog wel door als je geen CL haalt....

+1/-0

Alleen Hancko, Trauner en Bueno speelden goed. Ivanusec kreeg een basisplaats, maar heeft het niet waar kunnen maken. Ook Nadje had een matige invalbeurt. Feyenoord is geen geoliede machine. Dan moet de coach niet zoveel veranderingen in het basiselftal aanbrengen. Osman als rechtsbuiten is een wapen, Paixao ook. Maar Priske besloot Nieuwkoop daar neer te zetten. Daar waar de kracht ligt van dit team haalde Priske het weg. Een onvoldoende voor Priske.

+1/-0

Priske is niet zo van het bedenken van tactische oplossingen he. We waren een beetje verwend geraakt onder Slot wat dat betreft, maar dit is de derde wedstrijd op rij dat Priske op deze manier wordt afgetroefd.

+1/-0

socrates schreef op 06 november 2024 om 23:44:

Priske is niet zo van het bedenken van tactische oplossingen he. We waren een beetje verwend geraakt onder Slot wat dat betreft, maar dit is de derde wedstrijd op rij dat Priske op deze manier wordt afgetroefd.

Klopt, en hij heeft er geen amtwoord op.

+1/-0

En weer breed, traag en door het midden. Daar was het hartstikke vol dus dat gaat niet. En als je dan ook allemaal ( ook de trainer) faalt ja dan krijg je dit. De enige die een beetje voldoende haalden waren Trauner en Hancko. De rest is door het ijs gegaan gisteravond. Reden? Gemakzucht want anders kan ik niet verklaren dat die snelle Osman gaat liggen als hij ook kan doorlopen en op de keeper af kan gaan. Paixao moet je gewoon even banken en Ivanusec liet zien waarom hij geen vaste kracht is.

+1/-0

DubbelQ schreef op 07 november 2024 om 08:22:

En weer breed, traag en door het midden. Daar was het hartstikke vol dus dat gaat niet. En als je dan ook allemaal ( ook de trainer) faalt ja dan krijg je dit. De enige die een beetje voldoende haalden waren Trauner en Hancko. De rest is door het ijs gegaan gisteravond. Reden? Gemakzucht want anders kan ik niet verklaren dat die snelle Osman gaat liggen als hij ook kan doorlopen en op de keeper af kan gaan. Paixao moet je gewoon even banken en Ivanusec liet zien waarom hij geen vaste kracht is.

Trauner deed soms net alsof hij verdedigde, maar bij de tweede goal had hij veel doortastender moeten ingrijpen. En bij de derde goal loopt hij alleen maar mee naar achter. Hij mag van mij daar ook wat actiever instappen en meelopen ipv achteruit blijven lopen.

Nee ik vond Trauner niet per se een van de uitblinkers... Hancko wel.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Red Bull Salzburg (06/11/2024-21:00)