Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-NAC Breda (22/09/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 22 september 2024 om 23:19:

Keessie Wonderboy ziet het bij Studio Voetbal somber in voor Feyenoord dit seizoen. Hij denkt dat een top 3 notering er niet inzit. Pijnlijk wel, van Wonderen is niet de eerste de beste.

Ik vond het merkwaardige uitspraken. Hij zou gelijk kunnen krijgen, maar ik vind het nog veel te vroeg om te concluderen dat er weinig meer in zit dan een plek onder de top 3. En vraag me af wie van Wonderen wel in de top 3 ziet eindigen, want los van PSV zie ik weinig andere teams er bovenuit steken.

Feyenoord doet niets onder voor AZ, Ajax, Twente en Utrecht.

De komende weken worden cruciaal, en daarin kan ik mij wel vinden in de woorden van Kees van Wonderen; Priske moet echt gaan kiezen voor bepaalde spelers, en met hen gaan bouwen aan een speelstijl en spelopvatting. We moeten sowieso accepteren dat we een aantal terug hebben gedaan, ten opzichte van vorig seizoen. Dat is niet erg, maar dan moeten er nu knopen worden doorgehakt waardoor het team op termijn ook stappen vooruit kan maken.

Als de resultaten dan wel de goede kant op gaan vallen (en dat dwing je ook af), kan Feyenoord 'gewoon' tweede worden. Er zitten voldoende kwaliteiten in het team.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-NAC Breda (22/09/2024-14:30)