Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Volendam-Feyenoord (04/04/2024-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

FC Volendam-Feyenoord 0-0 (0-0)
scoreverloop:
Competitiewedstrijd: 28
Datum: 04/04/2024-
Tijd: 18:45-
Plaats: Kras Stadon, Volendam-
Gele kaart: 41. Hancko, 89. Wellenreuther.
Bijzonderheid:

Competitie: 28-20-06-02 66 70-23
Thuis: 14-10-03-01 33 36-10
Uit: 14-10-03-01 33 34-13

Topscoorders: Gimenez/21, Minteh, Paixão/7, Timber, Geertruida/6, Stengs, Wieffer/5, Lingr, Ueda, Hancko, Sauer/2, Nieuwkoop, Ivanušec, Milambo, Dilrosun, Eigen Doel Utrecht/1.

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Geertruida/#04(C), Beelen/#03(80. Zerrouki/#06), Hancko/#33, Lopez/#15(56. Nieuwkoop/#02); Wieffer/#20, Stengs/#10(65. Sauer/#25), Timber/#08; Minteh/#19(56. Lingr/#32), Gimenez/#29, Paixão/#14(80. Ueda/#09).

Wissels Feyenoord: Lamprou/#31, Van Sas/#39, Read/#26, Van den Belt/#16, Slory/#63.

Buiten Wedstrijdselectie Feyenoord: -Bijlow/#01(Kuit), -Hartman/#05(Knie), -Jahanbakhsh/#07(Niet Wedstrijdfit), -Dilrosun/#11(Club America), Ivanušec/#17(Achillespees), -Trauner/#18(Hamstrings), -Zechiël/#24(Knie), -Milambo/#27(Niet Wedstrijdfit), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#43(Niet Geselecteerd), -Groen/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Ni1et Geselecteerd), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Kroesen/#59(Niet Geselecteerd), -Alemayehu/#60(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#62(Niet Geselecteerd), -Lima/#65(Niet Geselecteerd), -Schens/#66(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#67(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#70(Niet Geselecteerd), -Plug/#71(Niet Geselecteerd), -Redmond/#73(Niet Geselecteerd), -Sliti/#74(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#79(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Fuaad(Niet Geselecteerd), -Vloemans(Niet Geselecteerd), -Mulugeta(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#XX(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 april 2024, 21:24:34.

 

+1/-0

Ivanusec ontbreekt tegen FC Volendam; Slory in wedstrijdselectie.

Feyenoord kan donderdagavond tegen FC Volendam wederom niet beschikken over Luka Ivanusec. De Kroaat kampt met een blessure en behoort niet tot de wedstrijdselectie van de Rotterdammers. Trainer Arne Slot neemt wel de talentvolle Jaden Slory mee naar het uitduel tegen de nummer achttien van de Eredivisie.

Verder zijn Justin Bijlow, Gernot Trauner, Antoni Milambo, Gjivai Zechiël, Alireza Jahanbakhsh niet fit genoeg om minuten te maken en blijven daardoor achter in Rotterdam. Quilindschy Hartman is er ook niet bij en wacht een loodzware herstelperiode. ''In de eerste plaats een enorm drama voor hemzelf. Uiteraard zullen we hem de komende tijd als club ondersteunen waar mogelijk'', vertelt Slot op de clubwebsite.

Naast Slory behoort ook Givairo Read tot de wedstrijdselectie van Feyenoord. De talentvolle verdediger heeft zijn officiële debuut in het eerste elftal al gemaakt. Slot beseft dat zijn ploeg scherp moet zijn tegen FC Volendam en kan het vertrouwen putten uit de wedstrijd tegen FC Utrecht. ''Een van onze betere wedstrijden dit seizoen. Niet alleen vanwege de comeback na een 0-2 achterstand, maar zeker ook door hoe wij de hele wedstrijd hebben gevoetbald.''

Degradatiegevaar FC Volendam
Het degradatiegevaar is groot aan de Dijk, gezien de huidige laatste plaats in de Eredivisie en een achterstand van zeven punten op plek zestien die ontsnapping kan bieden via nacompetitie. Maar de strijd is met nog zeven speelrondes te gaan uiteraard nog niet gestreden en in dat licht kan het punt dat afgelopen weekend in extremis werd veroverd bij Almere City (1-1) nog van grote waarde zijn.

''In de situatie waarin Volendam zit, is elk punt er een. Ook voor het vertrouwen in het team'', zei Arne Slot, die tijdens zijn vooruitblik ook de thuiswedstrijd van eerder dit seizoen aanhaalde. Daarin wist Feyenoord pas in blessuretijd de overwinning veilig te stellen. ''Die wedstrijd heeft aangetoond dat wij ons tegen geen enkele tegenstander minder scherpte kunnen permitteren.''

Dit bericht is gewijzigd op 3 april 2024, 21:42:28.

 

+1/-0

De thuiswedstrijd was de eerste (en enige?) van tussenpaus Dingsdag. Die had de boel achterin volledig dichtgetimmerd, en na de ongelukkige (voor Feyenoord) gelijkmaker had de ploeg totaal geen intentie meer om te voetballen in de Kuip. Totaal geen schande overigens, ze haalden er nog bijna een resultaat mee.

Ik verwacht vanavond iets meer voetballende intenties van Volendam, afhankelijk van het wedstrijd- en scoreverloop. Feyenoord zal het kleine beetje meer ruimte dat het krijgt moeten benutten.

 

+1/-0

Wordt gewoon weer een wurgslang wedstrijd. Omsingelen, druk opvoeren en achterin dicht houden. Snelle goals zouden fijn zijn. Gelukkig zijn de buitenspelers in vorm en is Stengs op de weg terug. Dat helpt in de creativiteit en mogelijkheden. Jammer dat Ivanusec er nog niet bij is.

 

+1/-0

Wat een ongelofelijke zaadpartij. Waar zit ik in godsnaam naar te kijken? Walking footbal voor bejaarden gaat nog sneller, troosteloze omstandigheden met dat plastic veldje en een Feyenoord wat er met de pet naar gooit.

 

+1/-0

Veel te laag tempo, kutinstelling.

 

+1/-0

Ik dacht dat we nu wel de tijden dat we door de ondergrens zakten wel hadden gehad maar dat blijkt ijdele hoop. Het is en blijft Feyenoord. Als het team niet 100% inzet toont en met een instelling lijkt te spelen dat die goal toch wel komt verlies je zelfs punten van een team van KKD niveau.

 

+1/-0

Ik zie de kop een week geleden nog: Feyenoord doet weer volop mee in titelstrijd...

Wa een lulkoek! Ik heb altijd gezegd, te weinig killer instinct. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht tegen Volendam, maar verwacht nog wel puntverlies tegen Go ahead, NEC of Ajax...

Gelukkig won Twente ook niet, daar moeten we voor zien te blijven!

 

+1/-0

Wat een slappe pot!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 04 april 2024 om 21:09:

Ik zie de kop een week geleden nog: Feyenoord doet weer volop mee in titelstrijd...

Wa een lulkoek! Ik heb altijd gezegd, te weinig killer instinct. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht tegen Volendam, maar verwacht nog wel puntverlies tegen Go ahead, NEC of Ajax...

Gelukkig won Twente ook niet, daar moeten we voor zien te blijven!



Waar had je die kop gezien dat Feyenoord weer volop meedoet in de titelstrijd?

 

+1/-0

Schrijnend gebrek aan individuele kwaliteit.

 

+1/-0

Tegen Volendam was goed te zien, dat Feyenoord te veel matige voetballers heeft. Zerrouki, die een vrije trap mag nemen, vlak voor tijd en die bal gaat dan ver buiten het 16-metergebied over de achterlijn. Wel een hard werkende ploeg, maar het was te weinig. Verder was de wissel van Lopez niet te begrijpen. Hij was 1 van de betere de eerste helft in de opbouw.

 

+1/-0

Op deze manier ga je uit bij Fortuna en NEC niet winnen en wordt het nog spannend om de tweede plaats als je niet oppast.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 04 april 2024 om 21:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 04 april 2024 om 21:09:

Ik zie de kop een week geleden nog: Feyenoord doet weer volop mee in titelstrijd...

Wa een lulkoek! Ik heb altijd gezegd, te weinig killer instinct. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht tegen Volendam, maar verwacht nog wel puntverlies tegen Go ahead, NEC of Ajax...

Gelukkig won Twente ook niet, daar moeten we voor zien te blijven!



Waar had je die kop gezien dat Feyenoord weer volop meedoet in de titelstrijd?



Stond hier op het forum. Ook zag je dat 67% van de bezoekers in de pol stemde dat we nog kampioen gingen worden. (Dat is ondertussen gezakt naar 52%).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 04 april 2024 om 21:35:

Op deze manier ga je uit bij Fortuna en NEC niet winnen en wordt het nog spannend om de tweede plaats als je niet oppast.



Go Ahead ga je zo wel winnen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 04 april 2024 om 21:39:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 04 april 2024 om 21:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 04 april 2024 om 21:09:

Ik zie de kop een week geleden nog: Feyenoord doet weer volop mee in titelstrijd...

Wa een lulkoek! Ik heb altijd gezegd, te weinig killer instinct. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht tegen Volendam, maar verwacht nog wel puntverlies tegen Go ahead, NEC of Ajax...

Gelukkig won Twente ook niet, daar moeten we voor zien te blijven!



Waar had je die kop gezien dat Feyenoord weer volop meedoet in de titelstrijd?



Stond hier op het forum. Ook zag je dat 67% van de bezoekers in de pol stemde dat we nog kampioen gingen worden. (Dat is ondertussen gezakt naar 52%).



Lekker opportunistisch maar ik geloof nou niet echt dat die 15 leden die nog wel is wat schrijven hier representatief zijn voor de hele aanhang.
Ik vind het trouwens net zo opportunistisch als je nu ineens bang bent dat Twente je nog gaat inhalen. Je staat 9 punten voor, kom op zeg drama queens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 04 april 2024 om 21:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 04 april 2024 om 21:35:

Op deze manier ga je uit bij Fortuna en NEC niet winnen en wordt het nog spannend om de tweede plaats als je niet oppast.



Go Ahead ga je zo wel winnen?



Nee. Het kan best nog spannend worden, want als we winnen is dat altijd moeizaam.

Gimenez niet meer opstellen, CL halen gaat nu voor zijn transfer.

 

+1/-0

Slot heeft het een keer niet kunnen repareren..

Waren wel heel veel spelers die dit keer door de ondergrens zakte.
Beelen die was echt heel heel erg slecht.
Ik vraag me af als ze de Geertruida kaart niet te veel doorvoeren ook, zag hem vaak in de weg van andere spelers lopen en ook afstand schoten doen.
Stond overal behalve op zijn eigen positie.
Heb Beelen daar nog meer gezien.


Optie Hancko op links kan niet echt meer aangezien alle verdedigers op zijn ook.

En het Gimenez dossier is wel erg pijnlijk aan het worden.
Hoe kan het van alles naar niets zijn gegaan in een paar maanden.
Zit ook niets tussen.

Die is toch ook net zo veel waard meer denk ik.

 

+1/-0

Het is bizar hoe weinig wedstrijden we eenvoudig winnen. Zelfs tegen laagvliegers Vitesse en Volendam winnen we niet of moeizaam. Groningen hetzelfde verhaal. Na de winterstop zou je met wat fantasie alleen Heracles thuis een comfortabele overwinning kunnen noemen. Na zoveel investerngen vind ik dit (ten opzichte van de vorige twee seizoenen) erg teleurstellend. En ja, ik weet waar we vandaan komen en dat het altijd veel minder is geweest. Maar je mag ook best constateren dat het onder de nieuwe omstandigheden en financiele mogelijkheden gewoon niet goed genoeg is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 05 april 2024 om 11:14:

Het is bizar hoe weinig wedstrijden we eenvoudig winnen. Zelfs tegen laagvliegers Vitesse en Volendam winnen we niet of moeizaam. Groningen hetzelfde verhaal. Na de winterstop zou je met wat fantasie alleen Heracles thuis een comfortabele overwinning kunnen noemen. Na zoveel investerngen vind ik dit (ten opzichte van de vorige twee seizoenen) erg teleurstellend. En ja, ik weet waar we vandaan komen en dat het altijd veel minder is geweest. Maar je mag ook best constateren dat het onder de nieuwe omstandigheden en financiele mogelijkheden gewoon niet goed genoeg is.



Dit zie je wel bij elke club op dit moment. Het lijkt erop dat men vermoeid is aan het einde van het seizoen. Behalve Heracles, die wint met 5-0 van AZ :D

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Volendam-Feyenoord (04/04/2024-18:45)