Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - NEC (21-4-2024 18.00 uur) Finale KNVB Beker

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Op 21 april om 18:00 uur is het dan zover...


Weet iemand wanneer de kaartverkoop start? Tot op heden zijn ze bij Feyenoord nog niet gestart.

 

+1/-0

Feyenoord deelt informatie over kaartverkoop bekerfinale 2024

Feyenoord start op woensdag 3 april aanstaande met de kaartverkoop voor de finale van de TOTO KNVB Beker. De finale tegen N.E.C. wordt op zondag 21 april om 18:00 uur gespeeld in De Kuip. In dit bericht lees je meer informatie over de kaartverkoop.

Beschikbaarheid kaarten
Hoewel Feyenoord tegen N.E.C. de thuisspelende ploeg is, blijft de bekerfinale een wedstrijd die door de KNVB wordt georganiseerd en waarin Feyenoord ‘uit’ speelt in De Kuip. Mede hierom is het aantal kaarten dat de club krijgt beperkt en zijn er uiteindelijk ongeveer 13.000 kaarten beschikbaar voor supporters. De overige tickets voor Feyenoord worden verdeeld onder zakelijke relaties, partners, Feyenoord Academy, Sportclub Feyenoord, personeel en de selectie van Feyenoord 1.

Voor de bekerfinale worden uitsluitend tickets aangeboden aan seizoenkaarthouders. Leden van Het Legioen, Junior Kameraadjes en overige supporters komen niet in aanmerking voor kaarten. Bij de kaartverkoop voor deze finale krijgen de meest trouwe uitkaarthouders de kans om gegarandeerd een ticket te kopen. Dit betreft alle seizoenkaarthouders met een Diamond- of Goldcard of Silvercardhouders die ten tijde van de halve finale tegen FC Groningen zouden zijn gepromoveerd naar een Goldcard.

Voorrang
De groep Diamondcardhouders, Goldcardhouders en toegewezen Silvercardhouders krijgen voorrang. Voor deze supporters start de verkoop op woensdag 3 april om 18:00 uur, met een voorrangsperiode die loopt tot en met vrijdag 5 april om 23:59 uur. Of je tot de groep toegewezen uitkaarthouders behoort, kun je terugvinden in je profiel van de Ticketshop onder ‘Mijn Lidmaatschap’.

Overige Seizoenkaarthouders
Voor overige seizoenkaarthouders start de verkoop op zaterdag 6 april om 09:00 uur. De kans op een ticket is ongeveer één op drie. Belangrijk is om vóór 09:00 uur online aanwezig te zijn in de virtuele wachtrij. Vanaf dat tijdstip worden wachtrijnummers willekeurig toegekend, het maakt dus niet uit hoe ver voor 09:00 uur je in de wachtrij komt. Kom je na 09:00 uur in de wachtrij, dan sluit je achter in de wachtrij aan. Je komt de virtuele wachtrij alleen binnen met het e-mailadres dat aan jouw Ticketshop-account is gekoppeld en waaronder jouw seizoenkaart valt. Je kunt dit e-mailadres wijzigen of controleren in je Ticketshop-account t/m vrijdag 5 april om 13:00 uur.

Maximaal twee tickets per order
Per seizoenkaarthouder is het mogelijk om maximaal één ticket per seizoenkaart voor de finale te bestellen. Er kunnen maximaal twee tickets per order worden besteld, ook wanneer je meer dan twee kameraden aan je account hebt gekoppeld. Ben je met een grotere groep? Maak dan koppeltjes in verschillende Feyenoord-accounts, want je kan maar twee tickets per order kopen. Ook seizoenkaarthouders op bedrijfsnaam met meer dan twee seizoenkaarten kunnen maximaal twee tickets per order proberen te bemachtigen.

Mindervaliden
Voor de bekerfinale zijn er 35 rolstoel tickets beschikbaar op vak ZIN. De kaartverkoop voor mindervalide supporters start op maandag 8 april om 18:00 uur. Iedere mindervalide supporter die een mindervalide kaart heeft bemachtigd op vak ZIN kan gratis één begeleider meenemen. Wanneer je een mindervalide kaart koopt wordt door Feyenoord op dinsdag 9 april de begeleiderskaart toegevoegd aan je order. Het mobile ticket ontvang je in de Feyenoord App.

Zwarthandel
We adviseren supporters met klem alleen tickets aan te schaffen via de officiële kanalen van Feyenoord. De vraag naar tickets is enorm en dit trekt helaas ook malafide verkopers aan. Wees waakzaam voor fraude en koop je tickets alleen via de officiële Feyenoord Ticketshop om teleurstellingen te voorkomen. Seizoenkaarthouders worden ook persoonlijk per mail geïnformeerd over deze kaartverkoop.

 

+1/-0

Zeker, ik weet niet of wij de finale weten te winnen, als zij het zo sterke PSV met een forse nederlaag naar huis hebben gestuurd. Dit houdt in dat Ajax gedoemd wordt tot Conference League te spelen. Mocht NEC hoger dan Ajax eindigen en de bekerfinale verliezen, dan maken zij kans op het spelen van de Europa League. Of zit ik verkeerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 31 maart 2024 om 00:27:

Zeker, ik weet niet of wij de finale weten te winnen, als zij het zo sterke PSV met een forse nederlaag naar huis hebben gestuurd. Dit houdt in dat Ajax gedoemd wordt tot Conference League te spelen. Mocht NEC hoger dan Ajax eindigen en de bekerfinale verliezen, dan maken zij kans op het spelen van de Europa League. Of zit ik verkeerd?




Nee klopt.

Verder hadden ook wij tegen NEC een odd-day...
Ben je bij de les en speelt de ploeg zoals ze kunnen, dan winnen we de finale.

Focus is the key-word here...

 

+1/-0

Zal geen makkie worden omdat NEC in een goede flow zit en best wel aardig speelt.

 

+1/-0

Precies, laat de ploeg na gisteren dubbel gewaarschuwd zijn. NEC is een leuke ploeg waar Feyenoord niet zomaar van gewonnen heeft. Ook al is de finale in de Kuip.

Ik heb nog steeds het volste vertrouwen. Maar ik ben er niet geruster op geworden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 31 maart 2024 om 11:10:

Precies, laat de ploeg na gisteren dubbel gewaarschuwd zijn. NEC is een leuke ploeg waar Feyenoord niet zomaar van gewonnen heeft. Ook al is de finale in de Kuip.

Ik heb nog steeds het volste vertrouwen. Maar ik ben er niet geruster op geworden.


Je mag ook stellen, dat NEC best wel in de EL mag opereren, na wat ze de laatste wedstrijden hebben laten zien. Die Rogier Meijer vind ik een kanjer, dat hij telkens weer dit NEC aan het voetballen weet te krijgen. Hij lijkt me een goede vervanger van Slot, als deze vertrekt en Hulshof meeneemt.

 

+1/-0

Meijer is zeker een talentvolle moderne trainer en nog maar 42 heeft nog een lange loopbaan voor zich. Weet verder te weinig over zijn omgang met spelers en trainings methodes.

 

+1/-0

Ik heb bij de bestelling van de bekerwedstrijd finale een shirtje xxl te veel besteld. Stuur me een pb als je interesse hebt. Alleen verzendkosten vraag ik.

Inmiddels is het shirt vergeven. Ik heb niets meer in de aanbieding, dus.

Dit bericht is gewijzigd op 21 april 2024, 00:37:10.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 maart 2024 om 23:48:

Op 21 april om 18:00 uur is het dan zover...


Dat ga je GVD natuurlijk niet redden met die rooie kaart!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 18 april 2024 om 19:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 28 maart 2024 om 23:48:

Op 21 april om 18:00 uur is het dan zover...


Dat ga je GVD natuurlijk niet redden met die rooie kaart!


We moeten het doen zonder de tussenstanden.

 

+1/-0

Toch wel lekker weer een beker finale niks mis met cupfighters! AM SLOT kan zijn tweede prijs pakken en dan de JC schaal.

 

+1/-0

Feyenoord-Nec 1-0 (0-0)
scoreverloop: 59. Paixão 1-0.
Bekerwedstrijd: 05
Datum: 21/04/2024-
Tijd: 18:00-
Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele kaart: 71. Minteh, 72. Minteh(2e gele kaart).
Bijzonderheid: Paixão scoort zijn 2e bekergoal dit seizoen en de 8e goal voor Feyenoord in de beker en de 8e thuisgoal in de beker.

Beker: 05-05-00-00 15 08-02
Thuis: 05-05-00-00 15 08-02
Uit: 00-00-00-00 00 00-00

Topscoorders: Paixão/2, Stengs, Paixão, Timber, Geertruida, Nieuwkoop, Hancko, Lingr/01

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther/#22; Nieuwkoop/#02(75. Trauner/#18(C2), Beelen/#03, Hancko/#33, Geertruida/#04(C); Zerrouki/#06, Stengs/#10(87. Jahanbakhsh/#07), Timber/#08; Minteh/#19, Gimenez/#29(75. Ueda/#09), Paixão/#14(65. Ivanušec/#17).

Wissels Feyenoord: Bijlow/#01, Lamprou/#31, López/#15, Milambo/#27, Van den Belt/#16, Lingr/#32, Sauer/#25.

Buiten Wedstrijdselectie: -Hartman/#05(Knie), -Dilrosun/#11(Club America), -Wieffer(Spier), -Zechiël/#24(Knie), -Read/#26(Niet Geselecteerd), -Van Sas/#39(4e Keeper), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#43(Niet Geselecteerd), -Groen/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Niet Geselecteerd), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Kroesen/#59(Niet Geselecteerd), -Alemayehu/#60(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#62(Niet Geselecteerd), -Slory/#63(Niet Geselecteerd), -Lima/#65(Niet Geselecteerd), -Schens/#66(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#67(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#70(Niet Geselecteerd), -Plug/#71(Niet Geselecteerd), -Redmond/#73(Niet Geselecteerd), -Sliti/#74(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#79(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Fuaad(Niet Geselecteerd), -Vloemans(Niet Geselecteerd), -Mulugeta(Niet Geselecteerd), -Rudisill/#XX(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 april 2024, 21:03:50.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Wieffer werkt binnenprogramma af; bekerfinale hoogst onzeker

Mats Wieffer is deze week geblesseerd geraakt op de training van Feyenoord. De sterkhouder op het middenveld is daarom zondag hoogst onzeker geraakt voor het treffen met N.E.C. Nijmegen in de finale van de TOTO KNVB Beker.

Afgelopen woensdag is Wieffer tijdens een besloten training met een spierblessure vroegtijdig afgehaakt. Hij meldde zich de afgelopen dagen wel gewoon op trainingscomplex 1908, maar dat was voornamelijk voor verder medisch onderzoek en het afwerken van een binnenprogramma.


Ramiz Zerrouki is zondag de logische vervanger van Wieffer, die aan het herstellen is van zijn blessure. Het gaat om een scheurtje in het bovenbeen. Een enkeling spreekt van 'een wekenlange blessure', wat er wellicht in resulteert dat het seizoen is voor de defensieve middenvelder.

Het is aan Feyenoord om eventueel verdere communicatie over de blessure te verstrekken. Feyenoord en N.E.C. Nijmegen trappen de finale om de KNVB Beker zondag om 18:00 af in Stadion Feijenoord. De wedstrijd is live te volgen op het open kanaal van ESPN.



Kut met peren.

 

+1/-0

Update: Wieffer te zien op foto's van laatste training

Mats Wieffer werkt een speciaal programma af in aanloop naar de ontmoeting met NEC. Volgens 1908.nl is de middenvelder deze week geblesseerd geraakt en is het onzeker of hij fit genoeg is om zondagavond aan de aftrap te verschijnen.

Tijdens de besloten training van afgelopen woensdag zou Wieffer met een spierblessure vroegtijdig zijn afgehaakt. De afgelopen dagen was de middenvelder wel gewoon aanwezig op het trainingscomplex, maar dit was vooral wegens medische onderzoeken en voor het afwerken van een binnenprogramma. Het klinkt dus niet als een realistisch scenario dat Wieffer fit genoeg is voor de bekerfinale. Het zou gaan om een spierscheur in zijn bovenbeen, wat met enkele weken hersteltijd ook direct einde seizoen betekent.
Het nieuws is enigszins tegenstrijdig met de woorden van Arne Slot, die vrijdag op het persmoment nog zei dat al zijn spelers fit genoeg waren voor de bekerfinale. Of dit dus een manier was van de trainer om zijn tegenstander niet wijzer te maken dan nodig, moet blijken als de opstelling zondagavond bekend wordt gemaakt. De afgelopen dagen gingen er wel al veel speculaties rond op sociale media over een mogelijke blessure bij de middenvelder.

De logische vervanger voor Wieffer op het middenveld is Ramiz Zerrouki. De international van Algerije kwam afgelopen zomer over van FC Twente, maar wist dit seizoen nog geen geweldige indruk achter te laten. Telkens moest Zerrouki het doen met speelminuten op de positie naast Wieffer, terwijl hij eigenlijk ook meer een defensieve middenvelder is. Zondagavond kan hij laten zien hoe hij het doet in die rol.

UPDATE: Wieffer op het trainingsveld
Het verhaal van Slot dat al zijn spelers fit genoeg zijn, lijkt zaterdag aan het begin van de avond te worden bevestigd. Het mediateam van Feyenoord deelt foto's van de laatste training, waarbij Wieffer 'gewoon' buiten te zien is. Of de middenvelder de hele training volledig heeft meegetraind is daarentegen niet bekend.

 

+1/-0

Ik zou hem in ieder geval niet opstellen, de competitie is belangrijker, want als Feyenoord de Beker wint, dan gaat Ajax meedoen met de Europa League, terwijl ze van een Conference League nivo zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 21 april 2024 om 00:40:

Ik zou hem in ieder geval niet opstellen, de competitie is belangrijker, want als Feyenoord de Beker wint, dan gaat Ajax meedoen met de Europa League, terwijl ze van een Conference League nivo zijn.



Zeg je nou dat we beter kunnen verliezen want Ajax?

 

+1/-0

Ik verwacht een krappe 1-0 overwinning

 

+1/-0

Het is geen FA Cup, maar de beker is gewoon een prestigieuze prijs wordt wel ondergewaardeerd vind ik.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - NEC (21-4-2024 18.00 uur) Finale KNVB Beker