Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta (11/02/2024-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 februari 2024 om 21:21:

Hancko is een grote meneer. Staat er altijd, en staat nu ook op wanneer het moet.



Klopt, zat er heel overtuigend in.

Het is vooral Slot die normaal graag wil dat de spits de pingels neemt.
Voorlopig mag Henk het doen van mij.

 

+1/-0

Dit is fijn voor Ivanusec! Hopelijk helpt dit hem over een punt heen!

 

+1/-0

63" 2-0: Geertruida

Prachtige voorzet Ivanusec en dat had die even nodig.

Hopelijk kan die nu ergens doorheen breken.

 

+1/-0

Gelukkig hebben de verdedigers wel het niveau van Feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 februari 2024 om 21:24:

Dit is fijn voor Ivanusec! Hopelijk helpt dit hem over een punt heen!



Two minds, one thought.... :pul

 

+1/-0

Wissels (4/5):

Alireza --> Minteh
Nieuwkoop --> Beelen

 

+1/-0

Wissel (5/5):

Lingr --> Geertruida

 

+1/-0

Belachelijke beslissing, Wieffer kon niks aan die handsbal doen, dus gewoon geldige goal.

 

+1/-0

Wordt het niet eens tijd dat je de regels een keer gaat leren? Aanvallend hands is altijd strafbaar, dus helaas wel terecht afgekeurd.

 

+2/-0

Je ziet bij de hoekschoppen en bij diverse acties Wellenreuther weer twijfelen of gewoon blijven staan...

Daar zie je toch het verschil met Bijlow...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 11 februari 2024 om 21:46:

Wordt het niet eens tijd dat je de regels een keer gaat leren? Aanvallend hands is altijd strafbaar, dus helaas wel terecht afgekeurd.



Het hangt van de situatie af of een speler er ook wat aan kan doen, dus is het opzettelijk.
Dat was in dit geval duidelijk niet het geval.

De regels ken ik prima.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 11 februari 2024 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 11 februari 2024 om 21:46:

Wordt het niet eens tijd dat je de regels een keer gaat leren? Aanvallend hands is altijd strafbaar, dus helaas wel terecht afgekeurd.



Het hangt van de situatie af of een speler er ook wat aan kan doen, dus is het opzettelijk.
Dat was in dit geval duidelijk niet het geval.

De regels ken ik prima.



Schijnbaar niet, want dat is een paar jaar geleden dus aangepast. Het is gewoon terecht afgekeurd. Of er van opzet sprake is doet er niet meer toe.

 

+2/-0

Hoewel de voorzet van Ivanusec natuurlijk geweldig was, is gewoon de gehele aanval weer door het ijs gezakt. Gelukkig heb je twee verdedigers die je alsnog de overwinning bezorgen. Maar het is wel duidelijk dat er dit seizoen op de transfermarkt zwaar gefaald is en dat dat komende zomer flink verbeterd moet gaan worden om niet weer zo'n seizoen te hebben.

 

+1/-0

Het was weer ontzettend pover. 70% balbezit, 25 schoten, slechts 4 tussen de palen.

Gelukkig speel je thuis en breek je de ban met een pingel, maar tegen een iets betere ploeg speel je gewoon gelijk of verlies je als je niet oppast.

Met als grote dissonant Ueda....

 

+1/-0

Het mooiste moment van de wedstrijd was de voorzet op maat van Ivanusec op Geertruida, die het fraai afmaakte.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 11 februari 2024 om 22:20:

Het was weer ontzettend pover. 70% balbezit, 25 schoten, slechts 4 tussen de palen.

Gelukkig speel je thuis en breek je de ban met een pingel, maar tegen een iets betere ploeg speel je gewoon gelijk of verlies je als je niet oppast.

Met als grote dissonant Ueda....



Dat het beter moet dat weet iedereen, maar spelers als Ueda zijn gehaald op de groei. Hij is een ander type spits dan Santi, op zich heeft die wel goede looplijnen, maar mag soms wel wat vaker uitzakken en daarmee beter aanspeelbaar zijn.

Ook zijn diverse spelers uit vorm en wat ik al eerder zei, we zullen het deels ook moeten accepteren dat dit het is nu en we er doorheen moeten voetballen. Zodra we weer in een flow komen moet het voetbal beter worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 11 februari 2024 om 21:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 11 februari 2024 om 21:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 11 februari 2024 om 21:46:

Wordt het niet eens tijd dat je de regels een keer gaat leren? Aanvallend hands is altijd strafbaar, dus helaas wel terecht afgekeurd.



Het hangt van de situatie af of een speler er ook wat aan kan doen, dus is het opzettelijk.
Dat was in dit geval duidelijk niet het geval.

De regels ken ik prima.



Schijnbaar niet, want dat is een paar jaar geleden dus aangepast. Het is gewoon terecht afgekeurd. Of er van opzet sprake is doet er niet meer toe.



Ik verwijs je naar dit artikel: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/aanvallend-hands-dat-betekent-vanaf-1-juli-niet-altijd-meer-een-afgekeurde-goal~ae01c561/link

De scheids moet bepalen of het opzettelijk was of niet. In deze kan ik niet zien waarom dit opzettelijk is gezien het duel waarin die in zat.

Dat heeft dus niks te maken de regels leren kennen, maar jij interpreteert ze op jouw manier ik op de mijne en de een is het met jou eens en de ander weer met mij of wat dan ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 11 februari 2024 om 22:05:

Hoewel de voorzet van Ivanusec natuurlijk geweldig was, is gewoon de gehele aanval weer door het ijs gezakt. Gelukkig heb je twee verdedigers die je alsnog de overwinning bezorgen. Maar het is wel duidelijk dat er dit seizoen op de transfermarkt zwaar gefaald is en dat dat komende zomer flink verbeterd moet gaan worden om niet weer zo'n seizoen te hebben.



Denk dat het probleem breder is dan dat, want er zit echt wel kwaliteit in de spelers, maar het is vorm gebrek, door een of meerdere blessures, de manier van spelen etc.

Waar ik vooral verschil zie is sinds Marino Pusic vertrokken is zie je dat het voetbal echt minder is geworden.
Slot heeft al vaker gezegd: Ik maak geen spelers beter, ik probeer ze te laten spelen zoals ik het voetbal zie.

Daar heeft die ook een goede staf bij nodig en met Marino Pusic viel alles in elkaar, maar lijkt ook een puzzelstukje weggevallen wat misschien wel cruciaal lijkt te zijn.

Ook Ivanusec speelde voor zijn blessure 3 niveaus beter en je zag in de voorzet op de 2-0 wat hij dus werkelijk kan, dus het zit er gewoon in.
Het is soms ook gewoon het goed gebruiken van een speler.

Wat wel is, dat spelers als Minteh en Zerrouki te kort komen. Zerrouki past niet in het spel en zorgt dat de handrem op het middenveld komt, hij komt ten opzichte van Wieffer gewoon te kort. Minteh heeft het wel in zich kwa voetbal, maar of hij ook het vermogen heeft om een slimme speler te worden betwijfel ik werkelijk.
Zoals vandaag had hij paar keer buitenom kunnen en moeten gaan, hij heeft laten zien dat te komen en gaat telkens recht op de back af, binnendoor en loopt zich vast.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Sparta (11/02/2024-20:00)