Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ-Feyenoord (04/02/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

3. Vergeet Lazio-thuis niet. In mijn ogen was dat de allerbeste wedstrijd van Zeroukki bij Feyenoord. Tot nu toe.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 04 februari 2024 om 18:04:

Waar moet je eigenlijk beginnen. Ik vrees dat Slot een doodlopend pad is ingeslagen, het wordt iedere week minder. De rol van paixao vind ik wel typerend. Vorig jaar een openbaring zeker naarmate het seizoen vorderde. Daar is echt helemaal niets meer van over en dat heeft denk ik met de tactiek te maken. Hij krijgt de bal vaak in posities waar je er ook echt helemaal niets meer mee kan. Er zit geen enkele dreiging meer in.

Elke wedstrijd, zowel uit als thuis, is het vanaf nu billenknijpen. Vorig jaar wist je gewoon dat we bepaalde wedstrijden sowieso zouden gaan winnen, dat is dit seizoen heel anders.
In mijn ogen zijn we in één seizoen hard voorbij gelopen door PSV en ik zie in ons spel dat het zeker niet meer sprankelend gaat. Zie de schrale 6 schoten die we afgelopen wedstrijd tegen AZ hadden. Twee (2!!) schoten op doel...dat is als club als feyenoord natuurlijk ontzettend zwak.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ-Feyenoord (04/02/2024-14:30)