Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.435
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 25 januari 2024 om 17:23:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 25 januari 2024 om 16:55:
Het was niet alleen pech zowel Utrecht als Feyenoord speelden agressief pressievoetbal zo moet je ze ook bestrijden laat je ze lekker voetballen ben je de klos.
Goed he, net als Ajax voorheen die ook dat fantastische moeilijke voetbal speelden. Bij Utrecht uit, die met een hoop agressie speelden, ging het ook met regelmaat mis.
En nu weet de rest ook hoe ze PSV moeten aanpakken.
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 26 januari 2024 om 07:18:
open/sluit de onderstaande quote:Sobat schreef op 25 januari 2024 om 17:23:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 25 januari 2024 om 16:55:
Het was niet alleen pech zowel Utrecht als Feyenoord speelden agressief pressievoetbal zo moet je ze ook bestrijden laat je ze lekker voetballen ben je de klos.
Goed he, net als Ajax voorheen die ook dat fantastische moeilijke voetbal speelden. Bij Utrecht uit, die met een hoop agressie speelden, ging het ook met regelmaat mis.
En nu weet de rest ook hoe ze PSV moeten aanpakken.
Almere gaat nu ook vol zelfvertrouwen naar Eindhoven.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Er is in Eindhoven heel veel veranderd ten opzichte van vorig seizoen, maar een aantal bepalende spelers zijn er nog steeds. En van een paar van die spelers weet je, als je ervoor zorgt dat je dicht op hun huid zit en ze voelen dat het een zware pot wordt; kunnen ze zichzelf 'uit de wedstrijd' spelen.
Luuk de Jong, Veerman (die speelde niet, maar heeft het óók), Lang, Til (hoewel in mindere mate); ze gaan lopen zeiken tegen alles en iedereen, verongelijkt met hun armen lopen zwaaien, zich druk maken om randvoorwaarden (arbitrage, publiek). En ze trekken de rest van het team erin mee. Wat ik ergens hoorde, ná dat penalty-moment is PSV woensdag niet meer écht gevaarlijk geworden. Ik heb dat niet zo ervaren, het was tot het laatste fluitsignaal billenknijpen. Maar ik hoorde het in een podcast van VI en die zien zo'n wedstrijd toch anders dan ik als supporter.
Zo'n Schouten pakt geel, omdat hij helemaal vanaf zijn positie in het centrum achterin naar voren komt stormen om de scheidsrechter te vertellen dat hij het niet eens is met zijn beslissing. Ik geloof hem serieus dat hij niet eens zoveel onoirbaars gezegd heeft. Maar dat hij uberhaupt de drang voelt het hele eind erheen te sprinten en Higler te vertellen wat hij ervan vindt; het is rationeel gezien niet te verklaren.
Dat zit toch een beetje in PSV. Ze hebben altijd zulk soort spelers, die ontzettend verongelijkt gaan lopen doen als het tegenzit.
Ik denk dat zowel Utrecht als Feyenoord bewezen hebben dat dit PSV 'uit de wedstrijd' te halen is door strijd en passie, en soms een beetje over het randje gaan.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Die Pastoor is wel een aparte vogel, maar als coach haalt hij toch vaak het beste uit een groep gun hem wel succes morgen en verheug me weer op de persconferenties haha.
Er zit ook wat oud zeer met Earnest Stewart, AZ zou destijds Pastoor, of mensen rond hem, verdenken van het lekken van informatie over de afwezigheid van Van Basten. Pastoor noemde de uitspraken van Stewart "pertinent onjuist" en "een belediging".
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 januari 2024, 11:29:50.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Gio4ever schreef op 26 januari 2024 om 11:34:
Is er iemand die serieus denkt dat Almere City een punt kan pakken tegen PSV? Het wordt hier echt met de week gekker. Volgende week in Amsterdam zullen ze vol aan de bak moeten. Verder hebben ze in de komende weken gewoon een heel makkelijk programma.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 26 januari 2024 om 10:42:
(...)
Zo'n Schouten pakt geel, omdat hij helemaal vanaf zijn positie in het centrum achterin naar voren komt stormen om de scheidsrechter te vertellen dat hij het niet eens is met zijn beslissing. Ik geloof hem serieus dat hij niet eens zoveel onoirbaars gezegd heeft. Maar dat hij uberhaupt de drang voelt het hele eind erheen te sprinten en Higler te vertellen wat hij ervan vindt; het is rationeel gezien niet te verklaren.
(...) .
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 26 januari 2024 om 12:15:
open/sluit de onderstaande quote:Gio4ever schreef op 26 januari 2024 om 11:34:
Is er iemand die serieus denkt dat Almere City een punt kan pakken tegen PSV? Het wordt hier echt met de week gekker. Volgende week in Amsterdam zullen ze vol aan de bak moeten. Verder hebben ze in de komende weken gewoon een heel makkelijk programma.
Ik niet. Ik schat Almere ook lager in dan Utrecht. Denk dat de ploeg van Jans het betere ploegen lastiger kan maken, dan de ploeg van Pastoor.
PSV zal thuis 'gewoon' winnen, denk ik. En komende week tegen Ajax ook, want dan zullen ze er zélf ook 'vol' in gaan.
Het programma daarna ken ik niet uit mijn hoofd, maar we gaan het zien. Ik denk wél dat Utrecht en Feyenoord bewezen hebben, waar je PSV op kan pakken. En dat kan in de tweede seizoenshelft ervoor zorgen dat PSV het moeilijker gaat krijgen in een aantal wedstrijden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 26 januari 2024 om 13:04:
(...)Het heet emotie. Komt vaker voor bij sportwedstrijden.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 26 januari 2024 om 13:53:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 26 januari 2024 om 13:04:
(...)Het heet emotie. Komt vaker voor bij sportwedstrijden.
Daarom zeg ik ook: rationeel.
Ik snap het ook wel. Maar hij tientallen meters om zichzelf te realiseren dat wat hij van plan is te doen/zeggen, niet slim is. Dan nog kan het gebeuren, en mag je na afloop als je voor de camera getrokken wordt jezelf rechtvaardigen.
Maar ik sta er iets verder van af, en ik mag toch wel benadrukken hoe kolderiek het in feite is?! Het past ook helemaal niet bij Schouten, hij laat zich meeslepen door het gedrag van zijn teamgenoten en de emotie.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 26 januari 2024 om 14:01:
(...)Van mij mag je, maar je beseft zelf wel dat dit overal voorkomt toch? Inherent aan emotie bij sport.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-PSV (24/01/2024)-20:00