Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (21/01/2024-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Vitesse-Feyenoord 1-2 (0-1)
scoreverloop: 22. Geertruida 0-1, 76. 1-1, 83. Lingr 1-2.
Competitiewedstrijd: 18
Datum: 11/01/2024-
Tijd: 14:30-
Plaats: Gelredome, Arnhem
Gele kaart: 85. Bijlow, 85. Trauner, 94. Wieffer.
Bijzonderheid: Geertruida scoort zijn 5e van deze competitie, de 51e goal van Feyenoord dit seizoen en de 25e uit goal. Lingr scoort zijn 2e competitiegoal, de 52e goal van Feyenoord en de 26e uit goal.

Feyenoord heeft op dit moment meer punten uit gehaald dan thuis.

Competitie: 18-13-03-02 42 52-17
Thuis: 09-06-02-01 20 26-08
Uit: 09-07-01-01 22 26-09

Topscoorders: Gimenez/19, Timber/6, Stengs, Geertruida/5, Paixão, Minteh/3, Wieffe, Lingr/2, Sauer, Ueda, Ivanušec, Milambo, Nieuwkoop, Dilrosun/1.

Opstelling Feyenoord: Bijlow/#01; Geertruida/#04, Trauner/#18(C), Hancko/#33, Hartman/#05(41. Lopez/#15); Wieffer/#20, Stengs/#10, Timber/#08; Dilrosun/#11(80. Lingr/#32), Gimenez/#29, Paixão/#14/(80.Ivanušec/#17).

Wissels Feyenoord: Wellenreuther/#22, Lamprou/#31, Nieuwkoop/#02, Beelen/#03, Milambo/#27, Van den Belt/#16, Sauer/#25.

Buiten Wedstrijdselectie: Buiten Wedstrijdselectie: -Zerrouki/#06(Africa Cup), -Jahanbakhsh/#07(Azie Cup), -Ueda/#09(Azie Cup), -Minteh/#19(Afrika Cup), Zechiël/#24(Niet Geselecteerd), -Van Sas/#39(Niet Geselecteerd), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#43(Niet Geselecteerd), -Groen/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Niet Geselecteerd), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Netten/#55(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Kroesen/#59(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#62(Niet Geselecteerd), -Slory/#63(Niet Geselecteerd), -Lima/#65(Niet Geselecteerd), -Schens/#66(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#67(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#70(Niet Geselecteerd), -Plug/#71(Niet Geselecteerd), -Redmond/#73(Niet Geselecteerd), -Sliti/#74(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#79(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Read/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd), -Fuaad(Niet Geselecteerd), -Vloemans(Niet Geselecteerd), -Mulugeta(Niet Geselecteerd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 januari 2024, 20:36:08.

 

+1/-0

Spel is goed verzorgd, maar ze moeten wat effectiever zijn in het afmaken zoveel kansen en alleen een lucky goal.

 

+2/-0

Nou ik vond er na de eerste twintig minuten weinig meer aan eigenlijk.

 

+1/-0

En wederom lijkt het helemaal nergens op. Je wint nu omdat je tegen de zwakste ploeg van de Eredivisie speelt, maar tegen minimaal de helft van de competitie zou je nu weer punten laten liggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FR North schreef op 21 januari 2024 om 15:29:

Nou ik vond er na de eerste twintig minuten weinig meer aan eigenlijk.



Dat Vitesse is ook zo zwak helpt ook niet, krijgen nu weer veel kansen maar de bal wil er niet in zoveel moeite met scoren ongelofelijk. Moet je nog uitkijken voor de 1-1 ook. :C

 

+1/-0

Zag je mijlenver aankomen..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 januari 2024 om 16:06:

Zag je mijlenver aankomen..



Niet Twente of AZ maar Ajax gaat nog tweede worden. Wat een kut ploeg hebben wij.

 

+1/-0

Om je voor kapot te schamen dit

 

+1/-0

Vandaag kom je er nog mee weg omdat je tegen een veredeld caféteam moet spelen. Maar er zal snel, heel snel, iets moeten veranderen als je die Champions League plek niet wil verkloten. Er is echt helemaal niets meer over van de ploeg die acht maanden geleden nog kampioen werd. Echt te gek voor woorden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 januari 2024 om 16:06:

Zag je mijlenver aankomen..


Ja, echt. Alleen dat je daarna weer op voorsprong komt niet.
Nou maar volhouden en de wedstrijd platleggen.

 

+1/-0

Er moet aanvallend echt iets bij. We hebben daar zo weinig spelers die functioneren. De energie is ook tot nulpunt gedaald.

 

+1/-0

Gelukkig win je hier maar wat een vreselijke langdradige middag was dit dan.

 

+1/-0

Super belangrijk die 3 punten, maar maak me veel zorgen over de komende wedstrijden.

 

+1/-0

Vreselijke wedstrijd, nog los van de relschoppende Vitesse fans, ons eerste half uur is heel aardig maar daarna zakt het in. Ik heb vooral het idee dat het aanvallende deel van de basis het niet volhoudt om langdurig pressie te blijven spelen, met name Stengs en Dilrosun leken uitgeput na een half uur. Enige positieve uitzondering vond ik dit keer Paixao, die goed speelde (al werd hij wel geholpen door een schandalig zwakke back). Lingr weer effectief, zou hij onderhand niet eens een kans in de basis verdienen?

 

+1/-0

In het restant van de wedstrijd knokt de hele ploeg om de 1-2 over de streep te trekken. Dat deden ze goed, maar als je in de eerste helft zoveel sterker bent, moet het verschil meer dan 1 doelpunt zijn.

 

+2/-0

teveel spelers niet in vorm: gimenez, stengs, geertruida. Weet niet of ik Dilrosun daar ook toe moet rekenen, kan gewoon niet beter denk ik. Paixao leek even zijn oude flair terug te hebben, maar zakte helaas weer in. Zie toch het liefst Ivanusec op links en Paixao op rechts.
Of Stengs op rechts en dan Lingr of Milambo erin. Gewoon wat extra energie.

Denk wel dat deze matige reeks niet al te lang zal duren. Kan zomaar dat al die ballen er tegen PSV en Twente wel in vliegen

 

+1/-0

Er zit ook veel meer in elke wedstrijd ben je beter of minstens gelijkwaardig dat moet een keer beloond worden !

 

+1/-0

Sinds Lazio thuis

Glansrijk gewonnen
Heracles

Gewonnen zonder franje
AZ
Excelsior

Moeizaam gewonnen
RKC
Volendam
Utrecht (beker)
Vitesse

Gelijk
NEC

Verloren - kan gebeuren
Atletico
Lazio (en dan ben ik coulant, eigelijk kan dat niet tegen de nummer 7 of 8 van Italie)

Verloren - kan niet gebeuren
Twente
PSV (zelfs tegen dit PSV mag je thuis niet verliezen).
Celtic


Als je dit rijtje zo ziet sinds Lazio thuis (en het vertrek van Pusic), maak ik me wel zorgen over de komende wedstrijden. We hebben eigenlijk geen echt knappe wedstrijd meer gespeeld, tegen laagvliegers gaat het enorm moeizaam. Veel gebrei, weinig effectief. We zijn aanvallend onmachtig; er is geen een speler in de voorhoede die presteert, ook Santi niet meer. Verdedigend is het kwetsbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 21 januari 2024 om 22:39:

Sinds Lazio thuis

Glansrijk gewonnen
Heracles

Gewonnen zonder franje
AZ
Excelsior

Moeizaam gewonnen
RKC
Volendam
Utrecht (beker)
Vitesse

Gelijk
NEC

Verloren - kan gebeuren
Atletico
Lazio (en dan ben ik coulant, eigelijk kan dat niet tegen de nummer 7 of 8 van Italie)

Verloren - kan niet gebeuren
Twente
PSV (zelfs tegen dit PSV mag je thuis niet verliezen).
Celtic


Als je dit rijtje zo ziet sinds Lazio thuis (en het vertrek van Pusic), maak ik me wel zorgen over de komende wedstrijden. We hebben eigenlijk geen echt knappe wedstrijd meer gespeeld, tegen laagvliegers gaat het enorm moeizaam. Veel gebrei, weinig effectief. We zijn aanvallend onmachtig; er is geen een speler in de voorhoede die presteert, ook Santi niet meer. Verdedigend is het kwetsbaar.



Woensdag de ommekeer :)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (21/01/2024-14:30)