Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Volendam (07/12/2023-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord-FC Volendam 3-1 (1-1)
Scoreverloop: 13. Timber 1-0, 31. Zeefuik 1-1, 90.+04. Gimenez 2-1, 90.+05. Paixão 3-1.
Competitiewedstrijd: 15
Datum: 07/12/2023-
Tijd: 21:00-
Plaats: De Kuip, Rotterdam-
Gele kaart: 76. Paixão
Bijzonderheid: 5e goal voor Timber dit seizoen, de 42e goal van Feyenoord dit seizoen en 22e goal in een thuiswedstrijd, Gimenez scoort zijn 18e goal van het seizoen en de 43e goal van Feyenoord dit seizoen en de 23e goal in een thuiswedstrijd, Paixão scoort zijn 4e goal van het seizoen en de 44e goal van Feyenoord dit seizoen en de 24e goal in een thuiswedstrijd.

Competitie: 15-11-02-02 35 44-14
Thuis: 08-06-01-01 19 24-06
Uit: 07-05-01-01 16 20-08

Topscoorders: Gimenez/18, Timber/5, Paixão/4, Minteh, Stengs, Geertruida/3, Wieffer/2, Sauer, Ueda, Ivanušec, Lingr, Milambo, Nieuwkoop/1.

Opstelling Feyenoord: Bijlow/#01; Geertruida#/04(81. Dilrosun/#11), Trauner#/18(C), Hancko/#33, López/#15(57. Ueda/#57); Wieffer/#20, Milambo/#27(57. Zerrouki/#06), Timber/#08; Minteh/#19(66. Sauer/#25), Gimenez/#29, Ivanušec/#17(57. Paixão/#14).

Wissels Feyenoord: Wellenreuther/#22, Lamprou/#31, Beelen/#03, Van den Belt/#16, Lingr/#32, Zechiël/#24.

Buiten Wedstrijdselectie: -Nieuwkoop/#02(Hamstrings), -Hartman/#05(Hoofd), -Jahanbakhsh(Hamstrings), -Stengs/#10(Blessure), -Van Sas/#39(4e Keeper), -Arnaud/#40(Niet Geselecteerd), -Berger/#41(Niet Geselecteerd), -Candelaria/#42(Niet Geselecteerd), -Sanyang/#43(Niet Geselecteerd), -Groen/#44(Niet Geselecteerd), -De Blok/#45(Niet Geselecteerd), -Breinburg/#46(Niet Geselecteerd), -Elmensdorp/#47(Niet Geselecteerd), -Van der Sluijs/#48(Niet Geselecteerd), -Husselin/#49(Niet Geselecteerd), -Van der Heijden/#50(Niet Geselecteerd), -Pušić/#51(Niet Geselecteerd), -Hokke/#52(Niet Geselecteerd), -Rais/#53(Niet Geselecteerd), -Kleijn/#54(Niet Geselecteerd), -Rust/#56(Niet Geselecteerd), -Valk/#57(Niet Geselecteerd), -Zaal/#58(Niet Geselecteerd), -Kroesen/#59(Niet Geselecteerd), -Essanoussi/#62(Niet Geselecteerd), -Slory/#63(Niet Geselecteerd), -Lima/#65(Niet Geselecteerd), -Schens/#66(Niet Geselecteerd), -Giersthove/#67(Niet Geselecteerd), -Haksteeg/#68(Niet Geselecteerd), -Kraaijeveld/#69(Niet Geselecteerd), -Van Persie/#70(Niet Geselecteerd), -Plug/#71(Niet Geselecteerd), -Redmond/#73(Niet Geselecteerd), -Sliti/#74(Niet Geselecteerd), -Gardenier/#75(Niet Geselecteerd), -Otte/#76(Niet Geselecteerd), -Rambocus/#77(Niet Geselecteerd), -Ringeling/#78(Niet Geselecteerd), -Sneijer/#79(Niet Geselecteerd), -Ulutaş/#80(Niet Geselecteerd), -Ka/#XX(Niet Geselecteerd), -Read/#XX(Niet Geselecteerd), -Sebbar/#XX(Niet Geselecteerd), -El Harmouz/#XX(Niet Geselecteerd), -Cruz/#XX(Niet Geselecteerd), -Mojanaga/#XX(Niet Geselecteerd), -Neijenhuis/#XX(Niet Geselecteerd), -Ouarghi/#XX(Niet Geselecteerd), -Moses/#XX(Niet Geselecteerd).


Opstelling Feyenoord: Milambo start in de basis

De opstelling voor de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen FC Volendam is bekendgemaakt. De Rotterdammers moeten het opnemen tegen de nummer zeventien uit de Eredivisie zonder Quilindschy Hartman. De verdediger wordt vervangen door Marcos López tijdens het duel dat om 21:00 uur in De Kuip begint.

Verder kan Feyenoord niet beschikken over Calvin Stengs. De aanvallende middenvelder zit niet in de wedstrijdselectie van de Rotterdammers vanwege een blessure. De talentvolle Antoni Milambo kan hierdoor zijn basisdebuut maken in de Eredivisie.

Igor Paixão begint tegen de verwachtingen in niet bij Feyenoord. Luka Ivanušec en Yankuba Minteh krijgen de voorkeur vanaf de aftrap. Trainer Arne Slot blijft zoeken naar zijn vaste buitenspelers. Alireza Jahanbakhsh en Bart Nieuwkoop zijn niet inzetbaar.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, López; Wieffer, Milambo, Timber; Minteh. Gimenez en Ivanušec.

Wissels Feyenoord: Wellenreuther, Lamprou, Beelen, Zerrouki, Van den Belt, Lingr, Zechiël, Dilrosun, Sauer, Paixão, Ueda.


Rijnmond: Ueda, Minteh en Hartman vraagtekens voor Volendam-thuis

Ayase Ueda en Yankuba Minteh hebben een blessure overgehouden aan de topper tegen PSV. Dat meldt RTV Rijnmond maandagmiddag. Uit tests moet blijken of zij donderdag tegen FC Volendam inzetbaar zijn.

Minteh kwam zondag in de 54e minuut binnen de lijnen om dreiging aan het spel van Feyenoord toe te voegen. Toen PSV twee keer kort achter elkaar scoorde, bracht Arne Slot twintig minuten voor tijd ook Ueda binnen de lijnen. Beide spelers maakten de wedstrijd gewoon vol, maar blijken een dag later niet helemaal ongeschonden uit de strijd te zijn gekomen.

De situatie van Minteh lijkt te maken te hebben met de blessure die hem onlangs ook al aan de kant hield. Ueda heeft last van zijn rug. Beide spelers worden deze week getest, om te zien of ze donderdagavond thuis tegen FC Volendam deel kunnen uitmaken van de wedstrijdselectie. De verwachting is dat hierover woensdag meer duidelijk is.

Quilindschy Hartman
Ook achter de naam van Quilindschy Hartman staat nog een vraagteken. De linksback speelde aanvankelijk door na een harde botsing, maar werd in de rust toch vervangen door Marcos López. Achteraf vertelde hij zich niets van het moment rond de botsing kon herinneren. Hoeveel last hij nu nog heeft van zijn hoofdblessure, is niet duidelijk.

Hartman niet inzetbaar tegen FC Volendam

Feyenoord moet het donderdag in de thuiswedstrijd tegen FC Volendam doen zonder Quilindschy Hartman. De linksback heeft aan zijn botsing met Jordan Teze in de wedstrijd tegen PSV van afgelopen zondag een lichte hersenschudding overgehouden.

Daarnaast kan Arne Slot nog geen beroep doen op Bart Nieuwkoop en Alireza Jahanbakhsh, die sinds respectievelijk Excelsior-uit en de interlandperiode met een blessure kampen. Feyenoord – FC Volendam begint donderdag om 21:00 uur.

Nieuwe trainer bij FC Volendam
Tegen FC Volendam hoopt Feyenoord het goede gevoel te kunnen terugwinnen en bovenal drie belangrijke punten te pakken. Bij de tegenstander debuteert donderdag Michael Dingsdag als interim-trainer, nadat onlangs de volledige technische staf inclusief hoofdtrainer Matthias Kohler opstapte.

Trainer Arne Slot over de trainerswissel: ''Een nieuwe trainer brengt vaak andere ideeën met zich mee. Daardoor zijn de individuele invulling van posities en het systeem waarin ze aantreden wellicht wat lastiger in te schatten dan normaal, maar we zullen voorbereid zijn en moeten vooral naar onszelf kijken.''

Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Paixão terug in de basis

Aan Feyenoord is het donderdagavond de taak om de positiviteit rondom de club weer terug te krijgen na een paar wedstrijden van minder stralend voetbal en nederlagen tegen Atlético Madrid en PSV. FC Volendam lijkt de ideale tegenstander om te treffen wanneer je als club wil werken aan doelsaldo en vertrouwen.

Arne Slot en zijn selectie hebben de afgelopen dagen bewust afstand gehouden van de media om geen onnodige aandacht te trekken en hopelijk weer in de juiste vorm te komen. De uitschakeling in de Champions League en de Knock Out in de Eredivisie waren extra pijnlijk door de slordige tegengoals, en dat is iets waar veel op getraind zal worden. Tijdens die voorbereidingen waren Ayase Ueda, Yankuba Minteh, Quilindschy Hartman, Bart Nieuwkoop en Alireza Jahanbakhsh niet of beperkt aanwezig.

Ueda en Minteh lijken wel op tijd fit te zijn voor het treffen met FC Volendam, nadat zij last hadden van rugklachten en lichte last van de hamstring. Voor de twee verdedigers en de international van Iran komt het duel tegen de nummer zeventien uit de Eredivisie nog wel te vroeg. Daarnaast zal Slot vermoedelijk Ramiz Zerrouki weer op de bank laten plaatsnemen. Tegen de Volendammers kan namelijk de aanval gezocht worden en daar helpt een extra middenvelder niet bij.

Door de lichte blessure van Minteh is de verwachting dat de trainer van Feyenoord geen risico zal nemen en Igor Paixão zal laten starten als rechter aanvaller. De Braziliaan zal vermoedelijk de aanval gaan vormen met Santiago Gimenez en Luka Ivanušec. Calvin Stengs zal een linie naar achter gaan en het middenveld vormen met Mats Wieffer en Quinten Timber. De logische vervanger voor de geblesseerde Hartman is Marcos Lopez.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 april 2024, 08:58:25.

 

+1/-0

Volendam thuis? In het rijtje zeperds dan maar? Nee geintje hoor. Maar ik verwacht een grote overwinning.

 

+1/-0

Weer een opstelling zonder aanvallende middenvelder. Het is best armoedig zo allemaal.

 

+1/-0

Er gaat nu ongetwijfeld weer een waslijst met lulsmoezen komen, maar dit was gewoon een beschamende vertoning

 

+2/-0

Schandalige wedstrijd. Zonder Stengs is er nul creativiteit. De buitenspelers zijn werkelijk dramatisch. Ivanusec zo snel mogelijk lozen.

 

+2/-0

Dit is kwa voetbal erger als verliezen van psv tegen die cokesnuivers uit Volendam. Wel blij met 3 punten.

 

+1/-0

Dilrosun toch maar wat meer speeltijd gunnen. Hij deed wat de rest niet lukte: een goede voorzet geven. De intensiteit was opnieuw hoog. Aan inzet geen gebrek. Van onderschatting was geen sprake. Maar wel te weinig bruikbare voorzetten en eindpasses.

 

+1/-0

Opmerking van Slot sprak boekdelen.
"het centrum was overvol, dus dan moet je het over de vleugels zoeken.
En je ziet wij daar van terecht brachten."
(of woorden van dergelijke strekking)

Dit soort wedstrijden heb je er bij. Ben heel blij met de drie punten

 

+1/-0

Als je zo speelt tegen een iets betere club (alle andere dan Volendam en Vitesse) dan speel je gewoon gelijk of verlies je. Het was een slechte pot zeg. Op zich is dat een keer niet erg, maar je merkt dat dit niet van alleen gisteravond is. Het lijkt erop dat de "swung" er uit is de laatste weken en dat baart mij wel enigszins zorgen voor na de winterstop.

Het zijn in mijn ogen de slechtste wedstrijden sinds Slot bij ons is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 08 december 2023 om 09:51:

Als je zo speelt tegen een iets betere club (alle andere dan Volendam en Vitesse) dan speel je gewoon gelijk of verlies je. Het was een slechte pot zeg. Op zich is dat een keer niet erg, maar je merkt dat dit niet van alleen gisteravond is. Het lijkt erop dat de "swung" er uit is de laatste weken en dat baart mij wel enigszins zorgen voor na de winterstop.

Het zijn in mijn ogen de slechtste wedstrijden sinds Slot bij ons is.



Een betere ploeg geef méér ruimte weg, als het voelt dat er wat te halen valt.

Het probleem was gisteren slordigheid. De (eind)passes en aannames in de zestien waren nét niet goed genoeg. Dat is een kwestie van afstemming, én net dat beetje vorm, geluk en scherpte.

Feyenoord had de volledige controle, op één moment na. Maar het resulteerde in te weinig kansen en doelpogingen. Stengs werd inderdaad gemist. Milambo is hier afgelopen weken 'omhoog geschreven' en kreeg een verdiende basisplaats, maar ik miste 'durf' in de passing bij hem. Op momenten dat Gimenez gezocht moest worden, ging de bal weer breed of terug.

Ivanušec was een bron van balverlies. Wat ik meest zorgelijk vind, is dat hij vanuit stilstand aan een actie begint. Zelfs als er vaart en 'beweging' in de aanval zit, gaat hij stilstaan met de bal aan zijn voet. Om dan vervolgens zijn tegenstander op te zoeken. Gauw afleren.

Het enige gevaar tijdens de wedstrijd van zíjn kant, was zijn schot in de tweede helft waarin hij naar binnen kwam en in beweging was. En fraai 'gehoekt' op het doel schoot. Dat verraadde kwaliteit. En om toch nog een ander lichtpuntje te noemen, hij verdedigde ook goed terug.

Maar voor een buitenspeler was zijn optreden gisteren zwaar ondermaats.

 

+1/-0

Op het gevaar af dat ik een azijnzeiker ben, het was puur slecht. Geen enkele dreiging vanaf de vleugel en dan tegen 5 man verdediging moet je het juist daar van hebben. Minteh deed goed zijn best maar vergeet af en toe dat het een temsport is en als hij dan overspeelt vergeet Gimenez dat hij de bal kan liften. Ivanusec nou laten we daar maar over zwijgen, terug naar jong misschien komt hij daar weer in vorm, gisteren kwam hij nog geen lantarenpaal voorbij. Je miste dus Stengs ( alhoewel die ook uit vorm is) en Hartman. Daarnaast zagen Hansco en Trauner er ook niet goed uit bij dat ene kansje en doelpunt. Blij dat het toch nog een overwinning werd maar wat deed die Paxiao nou man, twee man voorbij en dan zo opzichtig vallen? Kortom blij met drie punten maat snel vergeten deze wanprestatie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DubbelQ schreef op 08 december 2023 om 10:22:

Op het gevaar af dat ik een azijnzeiker ben, het was puur slecht. Geen enkele dreiging vanaf de vleugel en dan tegen 5 man verdediging moet je het juist daar van hebben. Minteh deed goed zijn best maar vergeet af en toe dat het een temsport is en als hij dan overspeelt vergeet Gimenez dat hij de bal kan liften. Ivanusec nou laten we daar maar over zwijgen, terug naar jong misschien komt hij daar weer in vorm, gisteren kwam hij nog geen lantarenpaal voorbij. Je miste dus Stengs ( alhoewel die ook uit vorm is) en Hartman. Daarnaast zagen Hansco en Trauner er ook niet goed uit bij dat ene kansje en doelpunt. Blij dat het toch nog een overwinning werd maar wat deed die Paxiao nou man, twee man voorbij en dan zo opzichtig vallen? Kortom blij met drie punten maat snel vergeten deze wanprestatie.


Puur slecht was het niet. Maar tegen een ploeg die de bus parkeert met echte buitenspelers spelen. Dus een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 08 december 2023 om 10:49:

(...)
Puur slecht was het niet. Maar tegen een ploeg die de bus parkeert met echte buitenspelers spelen. Dus een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts.



Je ziet wat Giménez met een voorzet vanaf de flank 'kan' doen. Gisteren was het 90 minuten lang niet om over naar huis te schrijven. Maar die kopbal was echt geweldig!

Onderweg naar huis teruggekeken, en die was echt niet eenvoudig. Hij moest een beetje naar achteren springen, maar dan toch nog zoveel snelheid en richting aan die bal meegeven. Zo knap.

 

+1/-0

Vooraf zei Slot precies wat wij hier op het forum ook al tijden constateren. Op de vleugels schiet het tekort en er is een gebrek aan diepgang rondom Gimenez die daardoor vaak op een eiland staat. De oplossingen vond ik echter wat minder van Slot.

1. Ik ben groot voorstander van meer speelminuten voor Milambo en zie hem ook absoluut in de basis functioneren, maar waarom zet je hem als 10 neer tegen een ploeg die zich zo massaal gaat ingraven? Die keuze vind ik dan weer wat minder goed uit te leggen. Milambo is zo multifunctioneel dat hij prima op 10 kan spelen, maar hij is vooral het beste als dynamische spelmaker op 8 of 6. Zo'n wedstrijd als gisteren leent zich dan meer voor een type als Lingr (waarom kreeg hij geen kans?) die meer een diepgaande 10 is van nature en meer dat gevoel heeft voor aansluiten en positionering in de box. Milambo speelde overigens niet slecht (*en ik vind het nogal kortzichtig om hem gebrek aan durf toe te schrijven als hij op de vierkante centimer tegen 9 verdedigers staat met hooguit 15 balaanrakingen), maar dit is echt een ondankbare wedstrijd voor zo'n speler om als 10 te debuteren als basisspeler.

2. Ivanusec is duidelijk uit vorm en komt nauwelijks tegenstanders voorbij, ik geloof dat deze speler er baat bij kan hebben om even te resetten vanaf de bank. Slot had hem moeten beschermen en moeten starten met Sauer. Het moment is aangebroken om Sauer veel meer basiskansen te gaan geven. Hij is niet zo explosief als Minteh maar snel en wendbaar genoeg om een mannetje te kunnen passeren, en bovenal een hele slimme speler die finesse en gogme heeft aan de bal. Dit was een uitgelezen wedstrijd voor Sauer.

Ik vond Sauer weer goed invallen en het was mooi dat Milambo eindelijk zijn basisdebuut mocht maken, maar verder een wedstrijd om snel te vergeten.
Na afloop zei Slot dat Dilrosun mogelijk weer gestegen is in de hiërarchie omdat hij vond dat Paixao te weinig initiatief nam, dat lijkt me ietwat opportunistisch op basis van één of twee goede voorzetten in 15 minuten. Ik vond ze allebei even matig invallen en denk dat ook Paixao prima kans had gemaakt op die ene beslissende voorzet, maar ik ben wel content dat Slot bij dit soort wedstrijden al het aanvallende materiaal inzet om tenminste nog iets te forceren. Mooi dat het beloond werd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Het was zeker een ondankbare wedstrijd om in de basis te debuteren. En helemaal 'op 10'. Maar als hij daar dan speelt, mag je toch best benoemen wat er in zijn spel op die positie nog beter kan? Overigens is het gebrek aan 'durf' geen verwijt, maar volkomen logisch bij een 18-jarige die voor het eerst in de basis staat. Dat Milambo 'op safe' speelt en niet die risico's nam in de drukte snap ik volkomen.

Wellicht had hij beter 'op 8' kunnen staan, en had Slot Timber naar voren moeten schuiven. Daar kan ik inkomen. Maar dat het 'koppel' Timber-Wieffer gisteren niet uit elkaar werd gehaald vond ik ook geen slechte keus. Ik vond Wieffer wederom één van de weinige lichtpuntjes, eigenlijk vind ik die afgelopen wedstrijden constant goed. Hij is zo belangrijk in het veldspel van Feyenoord, bijna niet meer weg te denken. Die heeft geen band om zijn bovenarm nodig, om de onbetwiste leider van dit elftal te zijn...

Dat Slot zo aanvallend wisselt (deed hij vorig seizoen ook iedere keer) getuigt van lef, vertrouwen in zijn ploeg en een bepaald opportunisme wat het kijken naar Feyenoord erg leuk maakt. Ik heb liever dat ze in de 90ste minuut al op ruime voorsprong staan en het niet nodig is, maar op deze manier ga je er tenminste voor!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 08 december 2023 om 11:50:

open/sluit de onderstaande quote:




Het was zeker een ondankbare wedstrijd om in de basis te debuteren. En helemaal 'op 10'. Maar als hij daar dan speelt, mag je toch best benoemen wat er in zijn spel op die positie nog beter kan? Overigens is het gebrek aan 'durf' geen verwijt, maar volkomen logisch bij een 18-jarige die voor het eerst in de basis staat. Dat Milambo 'op safe' speelt en niet die risico's nam in de drukte snap ik volkomen.



Tegen de nummer 18 van de eredivisie debuteren zou op zich een prima wedstrijd moeten zijn. Dat Volendam de bus parkeert is ook te wijten aan ons zelf. Je hoopt dat Feyenoord daar de kwaliteiten voor heeft om gemakkelijk doorheen te voetballen. Als je snel op een grotere voorsprong komt, lukt dat misschien wel en is het voor een nieuweling juist een fijne wedstrijd om zijn debuut te maken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 08 december 2023 om 11:50:

open/sluit de onderstaande quote:




Het was zeker een ondankbare wedstrijd om in de basis te debuteren. En helemaal 'op 10'. Maar als hij daar dan speelt, mag je toch best benoemen wat er in zijn spel op die positie nog beter kan? Overigens is het gebrek aan 'durf' geen verwijt, maar volkomen logisch bij een 18-jarige die voor het eerst in de basis staat. Dat Milambo 'op safe' speelt en niet die risico's nam in de drukte snap ik volkomen.

Wellicht had hij beter 'op 8' kunnen staan, en had Slot Timber naar voren moeten schuiven. Daar kan ik inkomen. Maar dat het 'koppel' Timber-Wieffer gisteren niet uit elkaar werd gehaald vond ik ook geen slechte keus. Ik vond Wieffer wederom één van de weinige lichtpuntjes, eigenlijk vind ik die afgelopen wedstrijden constant goed. Hij is zo belangrijk in het veldspel van Feyenoord, bijna niet meer weg te denken. Die heeft geen band om zijn bovenarm nodig, om de onbetwiste leider van dit elftal te zijn...

Dat Slot zo aanvallend wisselt (deed hij vorig seizoen ook iedere keer) getuigt van lef, vertrouwen in zijn ploeg en een bepaald opportunisme wat het kijken naar Feyenoord erg leuk maakt. Ik heb liever dat ze in de 90ste minuut al op ruime voorsprong staan en het niet nodig is, maar op deze manier ga je er tenminste voor!



Het is goed dat je benoemt wat er beter kan, misschien heb je gelijk dat hij op safe speelde. Maar, was het echt gebrek aan 'durf'? Lastig te beoordelen denk ik. Ik zag hem constant one touch aanrakingen hebben om snelheid in de combinatie te houden. Hoe vaak werd hij daadwerkelijk in een dusdanig kansrijke situatie gebracht (met iets van ruimte) om een riskante creatieve bal te geven? Het is misschien niet eens op één hand te tellen. Ik vond vooral dat zijn positionering en loopacties beter konden, tegen zo'n overmacht aan verdedigers moet je slimmere loopacties hebben in de diepte. Maar de vraag is of Milambo zo'n speler is, ik vond het meer een wedstrijd voor een Lingr op die positie eerlijk gezegd.

Verder ben ik het met je eens, het koppel Wieffer-Timber staat goed en speelt heel solide. Ook Timber speelt al vanaf het begin van het seizoen heel dominant. Ik kan je redenatie goed volgen, als je dan met Milambo wil beginnen dan was een plek op 8 of 6 logischer geweest. Hoewel ik Timber echt fantastisch vind spelen denk ik dat Milambo in potentie een hoger niveau kan halen qua creatieve passing vanuit het middenveld. Dus misschien had je ze -grosso modo- toch beter kunnen omwisselen in deze specifieke wedstrijd.

 

+1/-0

Als de buitenspelers weinig toevoegen moet je mischien eens een ander systeem proberen, 4-3-3 moet niet heilig zijn.

 

+1/-0

Wat een domme Schwalbe trouwens van Paixao. Ik heb altijd een hekel aan dit soort spelers die dat bewust uitlokken. Pijnlijk om te zien dat het in het Feyenoordshirt gebeurde... Hopelijk gaan we dit niet vaker zien.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Volendam (07/12/2023-21:00)