Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-PSV (03/12/2023-12:15)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Opstelling werkt niet, Zerrouki heeft veel te veel balverlies op gevaarlijke posities in het veld. Feyenoord mist acties in de diepte en verschilmakers op de vleugels. Ivanusec vind ik heel matig tot nu toe en Stengs is ook tamelijk ongevaarlijk. PSV blijft makkelijk overeind zo en speelt in mijn ogen niet eens heel sterk.

Wat mij betreft is het tijd voor vleugels als Sauer en Minteh. Op het middenveld zou ik Zerrouki wisselen voor een diepgaande 10 of middenvelder, dus een Lingr of Milambo ipv Zerrouki.

 

+1/-0

Hartman teveel last van zijn hoofd wissel wordt niet meegeteld dus vijf wissels nog.

 

+1/-0

Er liggen echt wel kansen maar het moet nauwkeuriger.

 

+1/-0

Dat was het dan jongens en meisjes, volgend seizoen nieuwe ronde en nieuwe kansen/

 

+1/-0

Gewoon niet goed genoeg helaas..

 

+1/-0

De felicitaties aan psv voor het behalen van het kampioenschap. Ongekend hoor 3 december al kampioen.

 

+1/-0

Tja, zij zijn wel effectief en nemen wel een goede corner ipv ons.

 

+1/-0

Kut opstelling en een falend transfer beleid.

Slot blijkt ook maar gewoon een sterveling die deze week twee keer voor schut is gezet door de coach van de tegenstander. Ik hoop dat hij ervan leert.

 

+1/-0

Transferbeleid is de oorzaak hiervan, te weinig aanvallende kwaliteit. Dan kan je nog zo goed in de opbouw kunnen spelen, als je niemand hebt om tot kansen te komen...

Gimenez staat volledig geïsoleerd. Ik denk dat Slot ook eens moet nadenken over een andere basisopstelling, het valt toch een beetje tegen in de beslissende wedstrijden.

Zonder Bijlow sta je 4-0 achter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 december 2023 om 13:52:

Kut opstelling en een falend transfer beleid.

Slot blijkt ook maar gewoon een sterveling die deze week twee keer voor schut is gezet door de coach van de tegenstander. Ik hoop dat hij ervan leert.



Denk het niet, hij had die les allang gehad van Mourinho. Hij is hardleers en de zo geroemde scouting heeft hopeloos gefaald met dure miskopen.

 

+1/-0

Slechtste week in de 2,5 jaar Slot, Feyenoord gaat steeds meer tegen zichzelf voetballen en zie het voorlopig niet meer goedkomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 december 2023 om 13:57:

Slechtste week in de 2,5 jaar Slot, Feyenoord gaat steeds meer tegen zichzelf voetballen en zie het voorlopig niet meer goedkomen.


Je kan je nu helemaal richten op de tweede plaats wat in deze vorm nog lastig genoeg gaat worden. Niet dat we wat te zoeken hebben in de CL maar de miljoenen zijn welkom en worden dan hopelijk uitgegeven aan bruikbare spelers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 03 december 2023 om 13:56:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 03 december 2023 om 13:52:

Kut opstelling en een falend transfer beleid.

Slot blijkt ook maar gewoon een sterveling die deze week twee keer voor schut is gezet door de coach van de tegenstander. Ik hoop dat hij ervan leert.



Denk het niet, hij had die les allang gehad van Mourinho. Hij is hardleers en de zo geroemde scouting heeft hopeloos gefaald met dure miskopen.



Welke scouting? Alles is door DtK en Slot bepaald...

Milambo die verschil maakt trouwens, waarom wordt hij niet beloond met een basisplaats?

 

+1/-0

Ik zal het maar positief houden voor er weer stoere privéberichten worden gestuurd.

Complimenten dat je binnen een paar maanden tijd een enorme voorsprong volledig kan verkloten door wanbeleid in de zomer en de ene na de andere wanvertoning op het veld. Complimenten :ja

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 03 december 2023 om 14:28:

Ik zal het maar positief houden voor er weer stoere privéberichten worden gestuurd.

Complimenten dat je binnen een paar maanden tijd een enorme voorsprong volledig kan verkloten door wanbeleid in de zomer en de ene na de andere wanvertoning op het veld. Complimenten :ja



Het is gewoon het oude vertrouwde Feyenoord ten voeten uit. Af en toe een topseizoen en daarna weer zwaar kut as usual.

 

+1/-0

De verdedigers kunnen de bal niet kwijt aan de middenvelders. De enige die aanspeelbaar is en waar je op door kan voetballen is Wieffer. Zerrouki viel vandaag ook weer tegen. Opbouwend heel matig. Timber maakt het onvoldoende waar als middenvelder. Het ontbreekt dit elftal aan een linker middenvelder. Een speler voor de linkerkant, die de linksbuiten kan helpen. Ivanusec en Paixao krijgen onvoldoende steun.

 

+1/-0

Enige geluk is dat AZ gelijkspeelt in Utrecht je moet er niet aandenken dat ze in Alkmaar volgend jaar 70 miljoen krijgen door CL.

Nouja Barca - Atletico begint verdriet maar wegdrinken lange dag belachelijk dat we om 12:15 moesten in een topper.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 3 december 2023, 21:19:30.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 03 december 2023 om 14:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 03 december 2023 om 14:28:

Ik zal het maar positief houden voor er weer stoere privéberichten worden gestuurd.

Complimenten dat je binnen een paar maanden tijd een enorme voorsprong volledig kan verkloten door wanbeleid in de zomer en de ene na de andere wanvertoning op het veld. Complimenten :ja



Het is gewoon het oude vertrouwde Feyenoord ten voeten uit. Af en toe een topseizoen en daarna weer zwaar kut as usual.



Feyenoord komt altijd wel weer terug, hopelijk dit seizoen nog (EL, beker 2e plek behouden). :pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 03 december 2023 om 21:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 03 december 2023 om 14:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 03 december 2023 om 14:28:

Ik zal het maar positief houden voor er weer stoere privéberichten worden gestuurd.

Complimenten dat je binnen een paar maanden tijd een enorme voorsprong volledig kan verkloten door wanbeleid in de zomer en de ene na de andere wanvertoning op het veld. Complimenten :ja



Het is gewoon het oude vertrouwde Feyenoord ten voeten uit. Af en toe een topseizoen en daarna weer zwaar kut as usual.



Feyenoord komt altijd wel weer terug, hopelijk dit seizoen nog (EL, beker 2e plek behouden). :pul



Dat denk ik ook. Lazio-thuis was echt geen incident, dus op dat niveau komen we wel weer terug. Ik vrees wel te laat voor de titel, maar ook met de 2e plek kunnen we weer mooi doorgroeien. Vergeet niet dat we qua financiën nog steeds een inhaalslag aan het maken zijn, ook tov PSV.

 

+1/-0

Verschil van Feyenoord vlak voor het behaalde Kampioenschap en heden is: heden hebben we een selectie zonder noemenswaardige kwaliteit, heden zien we te doorzichtig en te infantiel spel, iedere 3e rangs amateurs met beetje vernuft doorziet het volstrekt achterhaalde spel van Slot, Feyenoord speelt om onverklaarbare reden een soort Vijftiger-jaren voetbal.
Oplossing: Slot weg, selecteren op kwaliteit, kappen met dit onzinnig kinderlijk spel op de mat.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-PSV (03/12/2023-12:15)