Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 189
Reg.: 3 september 2023
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 november 2023 om 21:08:
Dit is natuurlijk geen graadmeter Feyenoord kan veel beter, mischien dat ze al met hun hoofd bij dinsdag zitten de CL leeft veel meer bij onze jongens. Je pakt 3 punten rest vergeten !
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 november 2023, 21:37:44.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 04 november 2023 om 21:25:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 november 2023 om 21:08:
Dit is natuurlijk geen graadmeter Feyenoord kan veel beter, mischien dat ze al met hun hoofd bij dinsdag zitten de CL leeft veel meer bij onze jongens. Je pakt 3 punten rest vergeten !
Ben ik niet met je eens. Ik vind het juist wel een graadmeter hoe makkelijk of moeilijk je wedstrijden wint tegen clubs uit het linkerrijtje. Vanavond ging het veel te moeizaam naar mijn smaak, zeker tegen 10 man en vlak voor een grote cl wedstrijd. Dat moet echt beter.
Vanavond waren we vleugellam met de ondermaats spelende paxiou en die Kroaat en de zich arrogant opstellende Giminez. Dit zal echt snel beter moeten wil psv niet voor de winterstop al kampioen zijn.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 november 2023 om 21:30:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 04 november 2023 om 21:25:
Ben ik niet met je eens. Ik vind het juist wel een graadmeter hoe makkelijk of moeilijk je wedstrijden wint tegen clubs uit het linkerrijtje. Vanavond ging het veel te moeizaam naar mijn smaak, zeker tegen 10 man en vlak voor een grote cl wedstrijd. Dat moet echt beter.
Vanavond waren we vleugellam met de ondermaats spelende paxiou en die Kroaat en de zich arrogant opstellende Giminez. Dit zal echt snel beter moeten wil psv niet voor de winterstop al kampioen zijn.
Je hebt geen ongelijk hoor, maar het is mischien ook wel goed dat het nu twee wedstrijden gewoon slecht gaat intern zal Slot dus ook aan de bak moeten om ze voor dinsdag weer 100% tekrijgen cruciale wedstrijd.
Uit: Middelburg
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Met de gelijke spelen van Twente en AZ, staan de nummers 2 t/m 4 nu op gelijk aantal punten. Feyenoord kan door komend weekend te winnen van AZ, op een gelijk aantal verliespunten komen met de Alkmaarders.
Dan zal er veel beter gevoetbald moeten worden. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken!
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 05 november 2023 om 14:50:
Met de gelijke spelen van Twente en AZ, staan de nummers 2 t/m 4 nu op gelijk aantal punten. Feyenoord kan door komend weekend te winnen van AZ, op een gelijk aantal verliespunten komen met de Alkmaarders.
Dan zal er veel beter gevoetbald moeten worden. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit gaat lukken!
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 05 november 2023 om 14:50:
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » RKC Waalwijk-Feyenoord (04/11/2023-18:45)