Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Atletico Madrid - Feyenoord (04-10-23)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 oktober 2023 om 21:51:

Als je zo strijdend ten onder gaat tegen een absolute grootmacht moet je gewoon je petje afnemen voor de jongens het was een boeiend schouwspel vd eerste tot laatste minuut. Supertrots en als je straks met Bijlow, Gimenez en Ivanusec bent zie ik de overige vier wedstrijden met vertrouwen tegemoet. Denk dat Trauner moet vrezen voor zijn basisplek Geertruida is beter maar dat is zorg voor later geen stunt maar ze hebben top gespeeld !

Bij een stand van 1-1 had Atletico uit kunnen lopen naar 2-1 of 3-1, maar het gebeurde niet. Dat had te maken met een uitstekende verdedigende actie van Trauner.

+1/-0

De verdediging stáát. De rest van het elftal in feite ook. Geertruida is geweldig als centrale verdediger, maar Trauner is zó belangrijk en onze aanvoerder.

Gisteren vond ik hem uitstekend spelen, terwijl het voorgaande seizoenen tegen AS Roma juist leek alsof die tegenstand hem nét teveel was. Ik vond hem kwetsbaar, omdat hij op zijn tenen leek te moeten lopen.

Gisteren bleef hij goed overeind, dekte hij een aantal keer stevig door tot op de helft van Atletico. En ik vond hem in zijn passing zéér nauwkeurig. Er sprak veel vertrouwen uit zijn spel, en ik vond hem rust uitstralen. Het enige wat eraan ontbrak was dat hij net niet wist te scoren.

Geertruida speelde ook een dijk van een wedstrijd, als rechtsback én centraal.
Maar ik zie geen reden om iets aan de verdediging te veranderen op dit moment.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Atletico Madrid - Feyenoord (04-10-23)