Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Almere City FC (27/08/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Timber erg sterk in de kleine ruimte.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 augustus 2023 om 17:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 27 augustus 2023 om 17:05:

Timbertje scoort niet echt makkelijk hè….



Gaf wel de steekpass op de 1-0 en die was gewoon geniaal.


Ja een echte no look pas. Neemt niet weg dat hij veel te weinig scoort.

 

+1/-0

89" 5-1: Alm

 

+1/-0

90+4" 6-1: Timber

 

+1/-0

Echt pareltjes die Zechiël en Sauer.
Mooi dat ze mochten invallen.

Complimenten voor Timber , toch wel 1 vd beste vanavond.

 

+3/-0

LOL ik moet meer kritiek leveren op spelers dan gaan ze meteen scoren. Eerst Wieffer en nu Timber :B

 

+1/-0

In de omschakeling zijn we wel erg kwetsbaar, daar moet nog een hoop verbeteren.

 

+1/-0

Alles bij elkaar een goede degelijke overwinning.

Denk dat je nog wel ziet dat een Stengs bijvoorbeeld echt ritme mist, maar wel slimme balletjes geeft. Hij heeft het inzicht wel en moet nu rustig opbouwen.
Die gaat nog wel belangrijk zijn voor ons.

Geweldige invalbeurten Sauer en debuut van Zechiël, prachtig hoe vrij die twee durven te spelen.

Waar ik wel klaar mee ben is het gezeik op Timber.

Die jongen geeft een geweldige steekbal bij de 1-0, is onze beste middenvelder in de kleine ruimte en lijdt bijna geen balverlies.
Voor de goal moet het rustiger, maar z'n goal was gewoon dik verdient en hij gaat steeds beter spelen.
De kritiek die velen op hem hebben is echt onterecht en nergens op gebaseerd.
Het balverlies waar vaak op gedoeld wordt en traagheid is gewoon niet waar, want hij heeft juist heel weinig balverlies en is juist degene die aanvallen opzet en/of in leven houdt.

Timber doet het gewoon prima.

Wiefer ondanks z'n goal, weer teveel balverlies, maar die moet nu vooral gewoon rustig blijven. Die komt echt wel weer terug op z'n niveau, dat komt echt wel goed met hem.

Enige kritiek punt is misschien dat de score toch te laag uit viel gezien het aantal kansen en de tegengoal was compleet onnodig.
Het spel was overwegend gewoon prima.

Op naar Utreg!:pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 augustus 2023 om 17:58:



Waar ik wel klaar mee ben is het gezeik op Timber.

Die jongen geeft een geweldige steekbal bij de 1-0, is onze beste middenvelder in de kleine ruimte en lijdt bijna geen balverlies.
Voor de goal moet het rustiger, maar z'n goal was gewoon dik verdient en hij gaat steeds beter spelen.
De kritiek die velen op hem hebben is echt onterecht en nergens op gebaseerd.
Het balverlies waar vaak op gedoeld wordt en traagheid is gewoon niet waar, want hij heeft juist heel weinig balverlies en is juist degene die aanvallen opzet en/of in leven houdt.

Timber doet het gewoon prima.



Op naar Utreg!:pul



Dit is dan wel weer jammer, ik zelf heb behoorlijk veel kritiek op Timber maar vond hem vandaag super spelen.
Dat zeg ik ook dan.
90% van de wedstrijden was het vaak kut dat mag dan ook gezegd worden.

Nu de rest vd wedstrijden nog zou ik zeggen, een wedstrijd tegen Almere is leuk maar laten we niet overdrijven.

 

+2/-0

Je ziet dat de puzzelstukjes op hun plaats gaan vallen en dan komen Ondrej en Luka er nog bij. Ze worden allemaal ook fitter nu.

 

+1/-0

Mooi dat Timber nu eindelijk ook mee begint te spelen. Zat natuurlijk al
lang tegen de basis aan, maar dat mag ook voor 7,5 miljoen. Dit is wel een type op een positie
waar we echt nog versterking nodig hadden.
Als de twee nieuwelingen nou ook nog beter zijn dan de basis dan wordt t weer een mooi seizoen.

 

+1/-0

Timber heeft een ongelukkig eerste seizoen gehad. De combinatie met Kokcu was niet ideaal, zoals ook Wieffer en Zeroukki niet goed bij elkaar passen terwijl het individueel prima voetballers zijn. Vervolgens raakte hij geblesseerd en brak Wieffer door op ‘zijn plek’.

Nu speet hij naast Wieffer, in een rol en op een positie waarin zijn kwaliteiten veel beter tot zijn recht komen. En alhoewel het ‘maar’ Almere is, kon je wel zien wat Timber aan het team toevoegt.

Feyenoord is er in de breedte echt sterker op geworden. Slot heeft in iedere linie iets te kiezen. Je bent op vrijwel iedere positie dubbel bezet en op een aantal cruciale posities ontlopen de spelers elkaar vrijwel niets. Zeker als straks Lingr en Ivanusec fit en speelklaar zijn.

Kwalitatief ben je er nog niet, spelers als Kokcu en Szymanski gaven het team echt een enorme impuls en iets extra’s. Maar dat kan nog komen, een aantal spelers die vorig seizoen al goed dat waren, kunnen zich verder ontwikkelen. En als de nieuwelingen dan in- en aangepast zijn, zie ik het zonnig in!

 

+1/-0

Vrienden, laten we met onze voeten op de grond blijven, want met een zwaluw kunnen we geen zomer verwachten. Ik zie graag de wedstrijden tegen de concurrentie tegemoet, in casu Luka en Lingr. Als het ook nog lukt om Soule erbij te halen, dan zal dat super worden. In ieder geval richting halve finale CL.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Almere is echt het minste team van de Eredivisie dit seizoen, in die zin zegt de uitslag van gisteren niet veel. En ook bij het vertoonde veldspel en het aantal gecreëerde kansen moet een kantekening geplaatst worden. De tegenstander hield op sommige momenten (de goal van Geertruida) echt open huis.

Toch kunnen we ook genoeg zaken aanwijzen, die vertrouwen geven en die aantonen dat het team zich positief aan het ontwikelen is. Het is de afstemming tussen spelers onderling, de 'koppeltjes' zoals Slot ze graag noemt, die in verschillende fases gisteren weer begonnen te lopen. Het is de bezetting op het middenveld en voorin, die meer in balans lijkt dan in de drie afgelopen wedstrijden. En waar bepaalde spelers zich beter bij lijken te voelen (Wieffer!).

Of Ivanušec en Lingr deze ontwikkeling nog een extra impuls gaan geven, zal de tijd leren. Zelf verwacht ik niet dat allebei samen tot de vaste basis gaan behoren. Ik zie ze beiden als '10', en wanneer Ivanušec vanaf links start zal Slot er denk ik eerder voor kiezen om Stengs 'op 10' neer te zetten. Al zal het afhangen van de tegenstander.

In de breedte is er gewoon veel meer keus dit seizoen.

Maar ook zonder hen denk ik dat er in dit elftal nog veel 'rek' zit. Dat moet ook wel, want Feyenoord moet nog flink wat stappen zetten om mee te kunnen strijden om de titel denk ik.

Of de halve finale CL dan ook tot de mogelijkheden behoort? :D


We gaan het zien.

 

+1/-0

Dit soort clubs moet sowieso stelselmatig oprollen maar vaak kost het meer moeite als bij de concurrentie. Slot heeft dat al vaak aangegeven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 augustus 2023 om 16:47:

Dit soort clubs moet sowieso stelselmatig oprollen maar vaak kost het meer moeite als bij de concurrentie. Slot heeft dat al vaak aangegeven.



Het ging gisteren best gemakkelijk, de ban werd vrij snel gebroken en er werd op de juiste momenten gescoord. Het onweer zorgde in zekere zin voor de meeste onzekerheid; dat de ploeg voordat het goed en wel begonnen was opeens een uur moest (af)wachten, kan ervoor zorgen dat een wedstrijd stroever loopt.

Maar Feyenoord hervatte de wedstrijd met eenzelfde intensiteit. Almere kon niet beter.

 

+1/-0

Timber prima gespeeld maar dit was Almere, ik zou eerst maar eens de CL afwachten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 28 augustus 2023 om 16:51:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 28 augustus 2023 om 16:47:

Dit soort clubs moet sowieso stelselmatig oprollen maar vaak kost het meer moeite als bij de concurrentie. Slot heeft dat al vaak aangegeven.



Het ging gisteren best gemakkelijk, de ban werd vrij snel gebroken en er werd op de juiste momenten gescoord. Het onweer zorgde in zekere zin voor de meeste onzekerheid; dat de ploeg voordat het goed en wel begonnen was opeens een uur moest (af)wachten, kan ervoor zorgen dat een wedstrijd stroever loopt.

Maar Feyenoord hervatte de wedstrijd met eenzelfde intensiteit. Almere kon niet beter.



Kwam ook doordat Pastoor behoorlijk naief begon ze wouden gewoon lekker voetballen dat siert ze zeker en voor hun gaat het toch om de punten tegen laagvliegers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Almere City FC (27/08/2023-14:30)