Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Oefen: Feyenoord - Villareal

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Goal was compleet onnodig.

Overall zit er gewoon vooruitgang in, je mist alleen je complete voorhoede momenteel, maar er waren twee kansen die erin moesten.
Wat mij alleen al opvalt de hele voorbereiding is het ongelofelijke matige en slordige spel van Hartman en Wieffer.
Hun focus is gewoon niet zoals vorig jaar, daardoor komen spelers om hun heen in de problemen.
Zerrouki op 6 lijkt wel een goede oplossing, goede diepgang en veel diepte passes, dit moet groeien.
Timber is geen tien, maar meer de stoorzender en balafpakker en moet de aanval in leven houden.
Je ziet wel meer voetbal in de ploeg, maar deze ploeg heeft nog niet veel in deze samenstelling samen gespeeld en moet groeien.

De 0-1 was gewoon compleet onnodig, maar deze ploeg is goed genoeg om psv te verslaan volgende week.

Wij zijn dit jaar erg lastig te verslaan.

 

+1/-0

Wieffer valt idd tegen, er komen is één maar er blijven is twee. Stengs veelbelovend. Al met al een echte trainingswedstrijd, dus een beetje saai. Wel een vervelende tussenstand, trainingspotje of niet, je wil niet de eerste wedstrijd thuis waarin je je aan de supporters laat zien verliezen.

 

+1/-0

Prachtig doelpunt van Villareal, viel niets aan te doen. Ik vind Feyenoord zwak spelen en hoop dat ze de speelstijl gaan aanpassen. Vorige twee jaren speelden we directer en met meer drang naar voren. Het is nu veel te veel gericht op korte balbezit combinaties op het middenveld en te weinig op kansen creëren. Ik zie alleen directe drive naar voren bij Hartman, Pedersen en Sauer.

Middenveld speelt niet sterk in mijn ogen, weinig creativiteit en diepgang, ik vond alleen Timber goed spelen in de eerste fase van de wedstrijd maar daarna zakte hij ver terug. Zerrouki en Wieffer brengen te weinig. Aanval mist mensen met een individuele actie, op Sauer na (Paixao mist body voor de spitspositie). Verdedigend staat het overigens fantastisch, maar dat komt ook omdat Feyenoord constant de bal heeft en daardoor weinig weg geeft.

Overigens zag ik een paar mooie passes van Stengs, op 10 zou dat een stukje creativiteit toevoegen. Fysiek vond ik hem helaas wat tegenvallen nog, maar daar valt aan te werken.


Edit*: ik zie nu het doelpunt terug en Zerrouki laat hem uit z'n rug lopen, viel dus wel wat aan te doen. Matig verdedigd helaas.

 

+1/-0

Opstelling tweede helft:

Wellenreuther; Kasanwirjo, Beelen, Hartman, Lopez; Zechiël, van den Belt, Milambo; Alireza, Minteh, Dilrosun

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 juli 2023, 20:24:35.

 

+1/-0

53" 1-1: Alireza (Pen)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 19:54:

Prachtig doelpunt van Villareal, viel niets aan te doen. Ik vind Feyenoord zwak spelen en hoop dat ze de speelstijl gaan aanpassen. Vorige twee jaren speelden we directer en met meer drang naar voren. Het is nu veel te veel gericht op korte balbezit combinaties op het middenveld en te weinig op kansen creëren. Ik zie alleen directe drive naar voren bij Hartman, Pedersen en Sauer.

Middenveld speelt niet sterk in mijn ogen, weinig creativiteit en diepgang, ik vond alleen Timber goed spelen in de eerste fase van de wedstrijd maar daarna zakte hij ver terug. Zerrouki en Wieffer brengen te weinig. Aanval mist mensen met een individuele actie, op Sauer na (Paixao mist body voor de spitspositie). Verdedigend staat het overigens fantastisch, maar dat komt ook omdat Feyenoord constant de bal heeft en daardoor weinig weg geeft.

Overigens zag ik een paar mooie passes van Stengs, op 10 zou dat een stukje creativiteit toevoegen. Fysiek vond ik hem helaas wat tegenvallen nog, maar daar valt aan te werken.


Edit*: ik zie nu het doelpunt terug en Zerrouki laat hem uit z'n rug lopen, viel dus wel wat aan te doen. Matig verdedigd helaas.



Hartman mag die pass nooit laten geven...

 

+1/-0

Prima ingeschoten penalty wat hij ook doet blijft een held.

 

+1/-0

Dit is hoe ik ons middenveld graag zie spelen, met diepgang en creativiteit! Zechiël en Milambo spelen weer fantastisch, vd Belt ook nuttig.

 

+1/-0

Milambo valt echt heel goed in, valt echt op.

Lekker fel.

 

+1/-0

Je kan wel telkens blijven proberen met Timber, Wieffer en Zerrouki, maar inmiddels hebben Milambo en Zechiël alle wedstrijden tot nu toe beter gespeeld dan de beoogde basis. Zechiël is veeeeel beter dan Zerrouki in mijn ogen.

 

+1/-0

En die Zechiël niet normaal hoe fel en goed die al is...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 20:23:

Je kan wel telkens blijven proberen met Timber, Wieffer en Zerrouki, maar inmiddels hebben Milambo en Zechiël alle wedstrijden tot nu toe beter gespeeld dan de beoogde basis. Zechiël is veeeeel beter dan Zerrouki in mijn ogen.



Je zag het afgelopen jaren ook met Harman en Milambo, in de oefenreeks leuk/goed, maar om het "eggie" is toch ff wat hoger niveau, dan worden er andere dingen van je gevraagd.

Dus de keuzes van Slot zijn gewoon verdedigbaar.
Dat die gasten er dichtbij zitten is wel duidelijk, komt echt wel goed.

 

+1/-0

Minteh gaat er ook eentje worden heeft alles !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 juli 2023 om 20:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 20:23:

Je kan wel telkens blijven proberen met Timber, Wieffer en Zerrouki, maar inmiddels hebben Milambo en Zechiël alle wedstrijden tot nu toe beter gespeeld dan de beoogde basis. Zechiël is veeeeel beter dan Zerrouki in mijn ogen.



Je zag het afgelopen jaren ook met Harman en Milambo, in de oefenreeks leuk/goed, maar om het "eggie" is toch ff wat hoger niveau, dan worden er andere dingen van je gevraagd.

Dus de keuzes van Slot zijn gewoon verdedigbaar.
Dat die gasten er dichtbij zitten is wel duidelijk, komt echt wel goed.


We zullen het nooit weten totdat deze talenten een basisplaats krijgen om zich te laten zien voor het "eggie".

 

+1/-0

We dansen de Milambo... :B

 

+1/-0

Willy de jonkies gaan het voor Slot erg lastig maken, dat is alleen maar goed. Het is een luxe probleem maar alle vertrouwen in de technische staf.

 

+1/-0

Wissel:

Groen --> Dilrosun

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 20:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 juli 2023 om 20:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 20:23:

Je kan wel telkens blijven proberen met Timber, Wieffer en Zerrouki, maar inmiddels hebben Milambo en Zechiël alle wedstrijden tot nu toe beter gespeeld dan de beoogde basis. Zechiël is veeeeel beter dan Zerrouki in mijn ogen.



Je zag het afgelopen jaren ook met Harman en Milambo, in de oefenreeks leuk/goed, maar om het "eggie" is toch ff wat hoger niveau, dan worden er andere dingen van je gevraagd.

Dus de keuzes van Slot zijn gewoon verdedigbaar.
Dat die gasten er dichtbij zitten is wel duidelijk, komt echt wel goed.


We zullen het nooit weten totdat deze talenten een basisplaats krijgen om zich te laten zien voor het "eggie".




Op de training kan de staf heel veel inschatten en je ziet ook nu, Vilareal gaat iets anders staan en Zechiël is uit de wedstrijd, zelfde geldt in mindere mate voor Milambo.
Dus je kan wel degelijk dingen zien nu.

Alles bij elkaar mogen we echt niet ontevreden zijn over het totale spelbeeld.
Dat er wat bij moet is duidelijk, maar Slot is bezig iets neer te zetten en dat ga je steeds meer zien.
De lange bal moet er juist uit, meer over korte schijven voetballen en dat zie je steeds meer, dat heeft tijd nodig.

Feyenoord is op dit moment verder dan een psv of 020 op dit moment, dat is wel duidelijk.

Zodra Ivanusec tekent en Gimenez terug is, Stengs meer gaat spelen, dan gaat het er alweer heel anders uit zien.

 

+1/-0

2e helft het vroeg drukzetten was erg goed, we zien duidelijk dat er een nieuwe generatie (o21) aankomt met veel kwaliteiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 juli 2023 om 20:54:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 20:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 juli 2023 om 20:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 27 juli 2023 om 20:23:

Je kan wel telkens blijven proberen met Timber, Wieffer en Zerrouki, maar inmiddels hebben Milambo en Zechiël alle wedstrijden tot nu toe beter gespeeld dan de beoogde basis. Zechiël is veeeeel beter dan Zerrouki in mijn ogen.



Je zag het afgelopen jaren ook met Harman en Milambo, in de oefenreeks leuk/goed, maar om het "eggie" is toch ff wat hoger niveau, dan worden er andere dingen van je gevraagd.

Dus de keuzes van Slot zijn gewoon verdedigbaar.
Dat die gasten er dichtbij zitten is wel duidelijk, komt echt wel goed.


We zullen het nooit weten totdat deze talenten een basisplaats krijgen om zich te laten zien voor het "eggie".




Op de training kan de staf heel veel inschatten en je ziet ook nu, Vilareal gaat iets anders staan en Zechiël is uit de wedstrijd, zelfde geldt in mindere mate voor Milambo.
Dus je kan wel degelijk dingen zien nu.

Alles bij elkaar mogen we echt niet ontevreden zijn over het totale spelbeeld.
Dat er wat bij moet is duidelijk, maar Slot is bezig iets neer te zetten en dat ga je steeds meer zien.
De lange bal moet er juist uit, meer over korte schijven voetballen en dat zie je steeds meer, dat heeft tijd nodig.

Feyenoord is op dit moment verder dan een psv of 020 op dit moment, dat is wel duidelijk.

Zodra Ivanusec tekent en Gimenez terug is, Stengs meer gaat spelen, dan gaat het er alweer heel anders uit zien.



Ik beoordeel wat ik tot nu toe zie in de voorbereiding en dan vind ik het middenveld met Milambo en Zechiël significant beter dan het "basis" middenveld (Zerrouki, Timber en Wieffer). Milambo en Zechiël hebben meer diepgang, loopvermogen, agressie met en zonder bal, meer creativiteit en tempo in het spel. Wat mij betreft mag je dan een echte kans krijgen als je telkens laat zien dat je beter bent, status zou er niet toe moeten doen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Oefen: Feyenoord - Villareal