Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Utrecht (23/04/2023-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 april 2023 om 20:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 april 2023 om 17:01:

15" 1-0: Szymanski



Ik ga vaker klagen over Szymanski en bezetting in de 16, uitstekend gedaan door Szymanski. :B

Blijf het wel jammer vinden dat Bullaude zo weinig minuten krijgt. Danilo op 10 vind ik echt helemaal niets.



Eens. Maar hij kan het zichzelf vooral zoveel gemakkelijker maken door die open kans af te maken. Dat zijn die momenten, waardoor je inmiddels afvraagt waarom hij gebracht wordt. Hij maakt hem niet af, maar alles daarvoor doet hij prima.

Verder echt weer een hele knappe wedstrijd van Feyenoord. Geen moment het idee gehad dat het weleens een lastige middag kon worden. En dat na die slijtageslag van afgelopen donderdag. Wederom leek het wel alsof de tegenstander een doordeweekse pot in de benen had, en niet Feyenoord.

 

+1/-0

Ik vind het ook vreemd Bullaude maakte juist een hele goede indruk paar weken geleden, maar is weer helemaal weg.

 

+1/-0

Kut dat die bekerfinale er tussen zit. Gewoon twee weken wachten…..
Vroeguhh was de bekerfinale na de laatste reguliere wedstrijd van de competitie maar dat gaat nu niet meer met die playoffs. Vroeger was het toch beter :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 april 2023 om 20:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 23 april 2023 om 17:01:

15" 1-0: Szymanski



Ik ga vaker klagen over Szymanski en bezetting in de 16, uitstekend gedaan door Szymanski. :B

Blijf het wel jammer vinden dat Bullaude zo weinig minuten krijgt. Danilo op 10 vind ik echt helemaal niets.



Volledig mee eens, niks aan toe te voegen ;)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Utrecht (23/04/2023-16:45)