Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - RKC Waalwijk (Zo 9-4, 20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Wissels (3/5):

Lopez --> Hartman
Danilo --> Kökcu
Pedersen --> Geertruida

 

+1/-0

68" 5-1: Fout Szymanski en Hancko en RKC profiteert...

 

+1/-0

Wissel (4/5):

Bullaude --> Gimenez

 

+1/-0

Feyenoord laat de touwtjes vieren en lijkt gas terug te hebben genomen met het oog op donderdag...
RKC krijgt wat kleine mogelijkheden.

 

+1/-0

Wissel (5/5):

Taabouni --> Wieffer

 

+1/-0

Prima zege of anders gezegd het was een paas eitje ;)

 

+1/-0

Gepaste trots op het team hoe zij de kater van zich af gespeeld hebben. Alle klote randverschijnselen ten spijt hebben ze een prima wedstrijd op de mat gelegd. En wat een spits hebben we, voor mij was het hoogtepunt van de wedstrijd de assist van Gimenez bij de 4e goal. Ze hebben gespeeld als de kampioen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 april 2023 om 22:16:

Gepaste trots op het team hoe zij de kater van zich af gespeeld hebben. Alle klote randverschijnselen ten spijt hebben ze een prima wedstrijd op de mat gelegd. En wat een spits hebben we, voor mij was het hoogtepunt van de wedstrijd de assist van Gimenez bij de 4e goal. Ze hebben gespeeld als de kampioen.



Op paar momenten na was gewoon prima wedstrijd en laat gewoon de potentie van deze selectie zien.

Belangrijk gaat wel zijn om Szymanski langer vast te leggen.
Idrissi kun je vervangen, maar is geen gekke speler om er bij te houden, ondanks mijn eerdere kritieken.

 

+1/-0

Stuk voor stuk mooie goals. Gelukkig heeft woensdag weinig invloed gehad.

 

+2/-0

Zeer solide overwinning, op naar de heenwedstrijd tegen Rome!

 

+1/-0

Feyenoord erg goed weer, maar Slot was in de rust behoorlijk kritisch op zijn spelers, zeer slim want dit was 'maar' RKC. Ideale generale voor donderdag. Paixão heeft Dilrosun definitief uit de basis gespeeld speelde goed en Gimenez wordt steeds beter nu al 6 wedstrijden op rij gescoord.

 

+1/-0

De 0loeg wordt steeds volwassener en laat tegenslagen steeds minder van invloed zijn.
Of dat nu een blessure van een belangrijke kracht is of een vervelende nederlaag, ze pakken de handschoen weer op en gaan de volgende wedstrijd weer door.

Je merkt dat er zoveel potentie in deze selectie zit.
Als de staf er alles uit kan halen, dan worden het nog hele mooie jaren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 10 april 2023 om 02:36:

De 0loeg wordt steeds volwassener en laat tegenslagen steeds minder van invloed zijn.
Of dat nu een blessure van een belangrijke kracht is of een vervelende nederlaag, ze pakken de handschoen weer op en gaan de volgende wedstrijd weer door.

Je merkt dat er zoveel potentie in deze selectie zit.
Als de staf er alles uit kan halen, dan worden het nog hele mooie jaren.



En dat met een gemiddelde leeftijd van 23,1 jaar 1 vd jongste teams in de eredivisie.
Als je aan het begin van dit seizoen zou hebben gezegd dat ze maar 1x zouden verliezen in 24 wedstrijden en 8 punten los staan van Ajax en PSV hadden ze je laten opnemen. Dit had Slot zelf ook niet gedacht lijkt me.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 april 2023, 02:49:19.

 

+1/-0

Dit elftal is de beste remedie tegen een in veel opzichten bijzonder teleurstellende week. Tot woensdag zat ik echt op een roze wolk, waar ik in de tweede helft vervolgens keihard vanaf geflikkerd werd. Met een dubbel gevoel richting de Kuip gisteren, maar wat een avond!

Wat een plezier straalt dit elftal uit, wat een doelpunten.

Gimenez; wat een kanjer!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 april 2023 om 02:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 10 april 2023 om 02:36:

De 0loeg wordt steeds volwassener en laat tegenslagen steeds minder van invloed zijn.
Of dat nu een blessure van een belangrijke kracht is of een vervelende nederlaag, ze pakken de handschoen weer op en gaan de volgende wedstrijd weer door.

Je merkt dat er zoveel potentie in deze selectie zit.
Als de staf er alles uit kan halen, dan worden het nog hele mooie jaren.



En dat met een gemiddelde leeftijd van 23,1 jaar 1 vd jongste teams in de eredivisie.
Als je aan het begin van dit seizoen zou hebben gezegd dat ze maar 1x zouden verliezen in 24 wedstrijden en 8 punten los staan van Ajax en PSV hadden ze je laten opnemen. Dit had Slot zelf ook niet gedacht lijkt me.



Dat is juist de reden van het succes in mijn ogen. PSV en Ajax hadden voorheen vaak ook jongere selecties dan wij die kampioen werden.

Veel jonge gretige spelers die graag een stap willen maken naar de Europese top, nog alles te bewijzen hebben. Met een paar spelers met relevante ervaring uit Europese competities.

In het verleden was die balans vaak andersom, we hadden veel te veel oude ervaren spelers die al aan het afbouwen waren.

 

+2/-0

Ja de balans is nu perfect Trauner en ook Marciano zijn de dertigers de rest is een stuk jonger. Gek genoeg doet dit team me denken aan het ajax van Van Gaal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 10 april 2023 om 02:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 10 april 2023 om 02:36:

De 0loeg wordt steeds volwassener en laat tegenslagen steeds minder van invloed zijn.
Of dat nu een blessure van een belangrijke kracht is of een vervelende nederlaag, ze pakken de handschoen weer op en gaan de volgende wedstrijd weer door.

Je merkt dat er zoveel potentie in deze selectie zit.
Als de staf er alles uit kan halen, dan worden het nog hele mooie jaren.



En dat met een gemiddelde leeftijd van 23,1 jaar 1 vd jongste teams in de eredivisie.
Als je aan het begin van dit seizoen zou hebben gezegd dat ze maar 1x zouden verliezen in 24 wedstrijden en 8 punten los staan van Ajax en PSV hadden ze je laten opnemen. Dit had Slot zelf ook niet gedacht lijkt me.


Sorry Marc, maar ik had al heel vroeg het bruine gevoel dat de Coolsingel op 14 mei a.s. (nu dus definitief) voor het bordes bevolkt gaat worden door een volk dat apetrots is op hun club. Ik voelde al dat we plotseling dat lucky gevoel wat Ajax altijd had nu bij Feyenoord is. In het begin was ik aan het opletten op hoe de nieuwe spelers zich lieten inpassen en dat verliep redelijk. Alleen toen Wellenreuther inviel kneep ik 'm een beetje, maar zag dat hij in stijgende lijn van ritme zat.

 

+1/-0

Het grootste gedeelte van het jaar was het toch behoorlijk lastig om tot scoren tekomen, nu zie je dat ze in de eindfase wel goed afronden je hebt het gevoel dat ze steeds dichterbij de "perfect match" komen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - RKC Waalwijk (Zo 9-4, 20:00)