Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Kwartfinale: Europa League 13 april 2023: Feyenoord - AS Roma

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 april 2023 om 21:07:

Hebben Gimenez niet eens gezien had Roma mazzel mee echt de Finale is weer dichtbij.



Gimenez werkte erg hard, maar moet nog leren wat vaker terug te zakken, zodat hij met Szymanski een tandem gaat vormen, dan bouw je een extra gevaar in.

Dit soort wedstrijden zijn voor Gimenez gewoon heel goed, want het is ook niet dat hij alle duels hard verloor, ging aardig gelijk op.

 

+2/-0

Wij regelen wel weer ff die extra CL ticket hoor:cool:feyenoord:pul

Coëfficiëntenfeest compleet: in 2024 extra Champions League-ticket voor Nederland - https://nos.nl/l/2471334link

 

+1/-0

Als Feyenoord volgende week overeind blijft, dan loopt Roma/Mourinho een kater op van jewelste. Het geluk dat we vanavond ook weer hadden geven mij steeds meer de indruk dat onze club kans maakt op een finale partij. Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar zoals het ging was het alsof Feyenoord, met engels versterkt, speelden.

 

+1/-0

De verdedigers en de middenvelders speelden goed. De aanvallers minder, hoewel Idrissi wel de assist gaf op Wieffer. Danilo had opnieuw geen geslaagde invalbeurt. Slot gunt hem speeltijd, maar liever had ik Pedersen zien invallen voor Alireza. Hij heeft altijd wel inbreng, alleen de eindpass moet beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 april 2023 om 10:05:

De verdedigers en de middenvelders speelden goed. De aanvallers minder, hoewel Idrissi wel de assist gaf op Wieffer. Danilo had opnieuw geen geslaagde invalbeurt. Slot gunt hem speeltijd, maar liever had ik Pedersen zien invallen voor Alireza. Hij heeft altijd wel inbreng, alleen de eindpass moet beter.



De hele verdediging was geweldig, ik vond Kökçü misschien wel de beste man op het veld en Szymański bleef gaan. Ik vond Wieffer niet zijn beste wedstrijd spelen. Voorin was het minder, maar ik geef het je te doen tegenover een overmacht aan Romeinse beulen.

Wat me opviel bij Danilo, die zocht een moeilijkere oplossing dan de meest logische. Een ingewikkelde combinatie door het centrum met Kökçü, terwijl de rechterflank open lag. En ook een keer de linkerflank overslaan om vervolgens jezelf vast te lopen. Paixão had ook wat ongelukkige keuzes.

Idrisse en Jahanbakhsh kwamen ook niet lekker uit de verf, maar werkten wel keihard. Met hun arbeid hebben ze een wezenlijke bijdrage aan de overwinning geleverd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 april 2023 om 10:26:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 april 2023 om 10:05:

De verdedigers en de middenvelders speelden goed. De aanvallers minder, hoewel Idrissi wel de assist gaf op Wieffer. Danilo had opnieuw geen geslaagde invalbeurt. Slot gunt hem speeltijd, maar liever had ik Pedersen zien invallen voor Alireza. Hij heeft altijd wel inbreng, alleen de eindpass moet beter.



De hele verdediging was geweldig, ik vond Kökçü misschien wel de beste man op het veld en Szymański bleef gaan. Ik vond Wieffer niet zijn beste wedstrijd spelen. Voorin was het minder, maar ik geef het je te doen tegenover een overmacht aan Romeinse beulen.

Wat me opviel bij Danilo, die zocht een moeilijkere oplossing dan de meest logische. Een ingewikkelde combinatie door het centrum met Kökçü, terwijl de rechterflank open lag. En ook een keer de linkerflank overslaan om vervolgens jezelf vast te lopen. Paixão had ook wat ongelukkige keuzes.

Idrisse en Jahanbakhsh kwamen ook niet lekker uit de verf, maar werkten wel keihard. Met hun arbeid hebben ze een wezenlijke bijdrage aan de overwinning geleverd.



Idrisse geeft altijd wel een paar zo gevaarlijke ballen terug per wedstrijd dat ik me nooit veilig voel met hem.
Eerlijk gezegd kan je met de twee az wingers niet de CL in.
Daar moet je gewoon echt in investeren in 2 goede jonge spelers voor volgend jaar.

 

+1/-0

Dankzij deze gewonnen pot weer 2 CL plekken was meer als 20 jaar geleden.
Ook is de ploeg van trainer Arne Slot gestegen in verschillende datamodellen. Feyenoord is nu zelfs favoriet om de Europa League te winnen, aldus de laatste berekeningen van FiveThirtyEight. Eind januari voorspelde het databureau al een kampioenschap voor Feyenoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 14 april 2023 om 10:38:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 april 2023 om 10:26:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 14 april 2023 om 10:05:

De verdedigers en de middenvelders speelden goed. De aanvallers minder, hoewel Idrissi wel de assist gaf op Wieffer. Danilo had opnieuw geen geslaagde invalbeurt. Slot gunt hem speeltijd, maar liever had ik Pedersen zien invallen voor Alireza. Hij heeft altijd wel inbreng, alleen de eindpass moet beter.



De hele verdediging was geweldig, ik vond Kökçü misschien wel de beste man op het veld en Szymański bleef gaan. Ik vond Wieffer niet zijn beste wedstrijd spelen. Voorin was het minder, maar ik geef het je te doen tegenover een overmacht aan Romeinse beulen.

Wat me opviel bij Danilo, die zocht een moeilijkere oplossing dan de meest logische. Een ingewikkelde combinatie door het centrum met Kökçü, terwijl de rechterflank open lag. En ook een keer de linkerflank overslaan om vervolgens jezelf vast te lopen. Paixão had ook wat ongelukkige keuzes.

Idrisse en Jahanbakhsh kwamen ook niet lekker uit de verf, maar werkten wel keihard. Met hun arbeid hebben ze een wezenlijke bijdrage aan de overwinning geleverd.



Idrisse geeft altijd wel een paar zo gevaarlijke ballen terug per wedstrijd dat ik me nooit veilig voel met hem.
Eerlijk gezegd kan je met de twee az wingers niet de CL in.
Daar moet je gewoon echt in investeren in 2 goede jonge spelers voor volgend jaar.



Idrissi gaat terug naar Sevilla en voor Alireza zal er ook wel weer belangstelling komen opnieuw ververssen van de selectie is alleen maar goed daarom is Feyenoord al hard bezig met volgend seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 april 2023 om 13:49:

Dankzij deze gewonnen pot weer 2 CL plekken was meer als 20 jaar geleden.
Ook is de ploeg van trainer Arne Slot gestegen in verschillende datamodellen. Feyenoord is nu zelfs favoriet om de Europa League te winnen, aldus de laatste berekeningen van FiveThirtyEight. Eind januari voorspelde het databureau al een kampioenschap voor Feyenoord.


Dat is dan vreemd, want bij de bookies staat Manu nog altijd op 1, met 2,75:1. Juve zo'n 5:1 en dan Fey samen met Roma , Lev, en sevilla allen 9 a 10: 1.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 14 april 2023 om 16:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 april 2023 om 13:49:

Dankzij deze gewonnen pot weer 2 CL plekken was meer als 20 jaar geleden.
Ook is de ploeg van trainer Arne Slot gestegen in verschillende datamodellen. Feyenoord is nu zelfs favoriet om de Europa League te winnen, aldus de laatste berekeningen van FiveThirtyEight. Eind januari voorspelde het databureau al een kampioenschap voor Feyenoord.


Dat is dan vreemd, want bij de bookies staat Manu nog altijd op 1, met 2,75:1. Juve zo'n 5:1 en dan Fey samen met Roma , Lev, en sevilla allen 9 a 10: 1.


Wat ik van MU tegenwoordig zie, vind ik het niet vreemd als Feyenoord daarvan kan winnen. Zeker, net als Roma hebben ze prima en technisch spelers rondlopen, maar Feyenoord heeft telkens weer de geluksfactor mee. Ik kijk niet gek op als de LC naar Rotterdam gaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 14 april 2023 om 16:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 april 2023 om 13:49:

Dankzij deze gewonnen pot weer 2 CL plekken was meer als 20 jaar geleden.
Ook is de ploeg van trainer Arne Slot gestegen in verschillende datamodellen. Feyenoord is nu zelfs favoriet om de Europa League te winnen, aldus de laatste berekeningen van FiveThirtyEight. Eind januari voorspelde het databureau al een kampioenschap voor Feyenoord.


Dat is dan vreemd, want bij de bookies staat Manu nog altijd op 1, met 2,75:1. Juve zo'n 5:1 en dan Fey samen met Roma , Lev, en sevilla allen 9 a 10: 1.



Volgens Fivethirtyeight was Feyenoord vorig jaar ook favoriet om de Conference League te winnen. Het zijn wel Amerikanen hé dus weet niet hoe betrouwbaar ze zijn als het gaat om Europees voetbal. Slot is in elk geval wel iemand van de data.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Kwartfinale: Europa League 13 april 2023: Feyenoord - AS Roma