Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Shakhtar Donetsk-Feyenoord (09/03/2023-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ja, jammer dat we voorin zoveel middelmaat hebben lopen, daar doe je weinig tegen momenteel.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 maart 2023 om 11:50:

Feyenoord heeft nog altijd in iedere wedstrijd het beste van het spel, maar het gaat de laatste wedstrijden wel steeds moeizamer.

De ploeg kan zichzelf het zoveel gemakkelijker maken, het goede spel 'tot aan de assist' moet eerder efficienter en dan ook in de eindpass en afronding.

Ik ben overtuigd van de speelwijze en spelopvatting waarmee Slot dit elftal laat spelen, maar soms denk ik wel dat een klein beetje minder kracht en intensiteit zou kunnen leiden tot grotere nauwkeurigheid in de eindpass en afronding. Er wordt zodanig met krachten gesmeten door het elftal, dat het vizier minder scherp staat als de voorzet moet worden gegeven of er op doel geschoten wordt.

Anderzijds, je 'komt' er misschien niet als je met de handrem erop gaat spelen.

Feyenoord speelt tegenstander momenteel echt kapot, en als de ruimtes dan groter worden slaat het toe. Ik ben er telkens weer niet ongerust op dat de kansen nog gaan komen en de doelpunten nog gaan vallen. Maar toch zou het cardiologisch gezien ook wel weer eens lekker zijn als de ploeg bij rust op een comfortabele voorsprong zou staan.

Denk dat dat wel grotendeels klopt, daarom zie je ook vaak de invallers goed spelen.
Tegenstander is dan kapot.
En het verklaard ook de onnauwkeurigheid.
Ene kant mis je dan toch echt wel Dessers , die kon en afjagen en dan nog steeds mooi scoren.
Eigenlijk zou je volgend jaar hem nog moeten toevoegen aan het elftal.
Zou een mooie tweede spits zijn die kan afwisselen met onze Mexicaan.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Shakhtar Donetsk-Feyenoord (09/03/2023-21:00)