Willykment
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 4.697
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Feyenoord-FC Groningen: -
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 14 november 2022 om 15:38:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 14 november 2022 om 10:59:
Ik begrijp de euforie ook niet zo Bestlander, want het spel was stroef en niet heel best. Zoals dat ook in de voorgaande wedstrijden al het geval was, afgezien van de eerste 20 minuten tegen Volendam. We boffen dat we een sterke verdediging hebben, maar aanvallend is het soms pijnlijk om te zien hoeveel vreemde keuzes er aan de bal worden gemaakt. We wonnen door de individuele klasse van Kökcü en Szymanski, want echt vloeiend werd het nooit. Ik hoop dat Slot er meer voetbal in kan slijpen, want tegen het linkerrijtje gaan we het lastiger krijgen in de maanden na de winterstop.
Het leek best vaak vloeiend te worden, maar dan werd er weer zo ontzettend slordig balverlies geleden. Timber gisteren voorop, maar ook Geertruida, Szymanski verliezen gewoon veel te veel de bal.
Daarnaast viel op:
- Paixao werd gewoon nauwelijk gezocht in de 1e helft. Alles ging naar rechts of door het midden
- begreep de snelle wissel Gimenez-Danilo niet zo. Misschien mis ik iets in het spel van druk zetten ofzo, maar vind Gimenez altijd wel voor gevaar en energie zorgen. Hij kreeg ook nauwelijks bruikbare ballen de 1e helft. Danilo kan soms aardig combineren, maar in de eindfase springt alles van zijn voet of produceert ie slappe rollertjes.
- Wieffer! Die moet echt eens vanaf begin meedoen. Die brengt rust in het spel, comfortabel a/d bal en nog bijna een goal ook (mooie actie, zat niet in de samenvatting). Ik vind Timber ook heel veel hebben hoor, maar die kan volgend jaar prima Kokcu opvolgen. Wieffer geeft veel meer balans en aan inhoud en kracht heeft ie bovendien ook veel gewonnen
Bestlander
Fan van Feyenoord
Derde plaats Feyenoord.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2021/2022
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 14 november 2022 om 10:59:
Ik begrijp de euforie ook niet zo Bestlander, want het spel was stroef en niet heel best. Zoals dat ook in de voorgaande wedstrijden al het geval was, afgezien van de eerste 20 minuten tegen Volendam. We boffen dat we een sterke verdediging hebben, maar aanvallend is het soms pijnlijk om te zien hoeveel vreemde keuzes er aan de bal worden gemaakt. We wonnen door de individuele klasse van Kökcü en Szymanski, want echt vloeiend werd het nooit. Ik hoop dat Slot er meer voetbal in kan slijpen, want tegen het linkerrijtje gaan we het lastiger krijgen in de maanden na de winterstop.
Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Excelsior (13/11/2022-16:45)