Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Midtjylland (13/10/2022-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Kokcu speelde wel goed heeft ook zichtbaar geoefend op zijn trap, vorige keer vrije trap en corners worden beter.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 oktober 2022 om 21:43:

Geduld hebben met voorhoede/middenveld Timber, Kokcu, Geertruida is zo slecht nog niet maar ook nog jong.


Hij sjokt over het veld, alles in 1 tempo. Hoeveel geduld moeten we hebben? Hij heeft alles gespeeld, dan mag je toch een bepaalde ontwikkeling verwachten. Hij komt van Ajax en heeft bij Utrecht ervaring opgedaan. Het is niet terug te zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 13 oktober 2022 om 21:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 oktober 2022 om 21:24:

Feyenoord doet zichzelf weer tekort niet de eerste keer dit seizoen.



Als je de kansen niet afmaakt wordt het lastig. De kansen waren er wel. De aanval is wel een zorgenkindje hoor, op alle posities. Daar hebben we een jasje uitgedaan. Niet alleen op het middenveld maar ook de beide spitsen die we hebben aangetrokken voldoen (nog) niet en dat geldt ook voor de buiten spelers.



Linssen en Dessers waren geen super spitsen maar ze waren sluw en ervaren die jongens nu zijn jong en moeten nog leren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 13 oktober 2022 om 22:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 13 oktober 2022 om 21:43:

Geduld hebben met voorhoede/middenveld Timber, Kokcu, Geertruida is zo slecht nog niet maar ook nog jong.


Hij sjokt over het veld, alles in 1 tempo. Hoeveel geduld moeten we hebben? Hij heeft alles gespeeld, dan mag je toch een bepaalde ontwikkeling verwachten. Hij komt van Ajax en heeft bij Utrecht ervaring opgedaan. Het is niet terug te zien.



We moeten sowieso geduld hebben maar zondag wacht AZ weer een lastige pot lol.

 

+2/-0

Ik vond dit een van de beste wedstrijden van de laatste tijd, tegen een solide en sterke tegenstander. Er zat veel meer vaart in het aanvalsspel, hetgeen in meerdere kansen resulteerde. Gimenez vond ik sterk als aanspeelpunt, hij was betrokken bij veel gevaarlijke situaties. Aan het begin van dit seizoen was ik bang dat het puur een afmaker zou zijn, maar hij blijkt gelukkig ook redelijk te kunnen voetballen als aanspeelpunt. Hij creëert ruimte en mogelijkheden voor teamgenoten. Szymanski was bij vlagen dreigend, Alireza was wederom de grote dissonant. Hoe het ook kan op rechts zagen we toen Walemark erin kwam, die veel dreigender is als rechtsvoor en bovendien een goede trap heeft waarmee Danilo en hijzelf twee keer hadden kunnen scoren bij iets meer scherpte.

Op het middenveld was Kökcü fenomenaal sterk. Wat boffen we toch met zo'n geweldige middenvelder, hij dicteerde gisteren het spel. Helaas is zijn samenwerking met Timber matig, dat komt mijns inziens omdat Timber in een traag tempo speelde en weinig slimme loopacties had. Zonde, ik vond Timber de afgelopen wedstrijden beter spelen op een iets hoger tempo. Daarnaast vind ik Timber als diepste middenvelder tekort komen als je hem vergelijkt met iemand als Szymanski. Geertruida zorgde voor iets van defensieve controle op het middenveld, maar hij is te slordig en te traag aan de bal. Ik denk nog steeds dat Wieffer uitkomst kan bieden op die plek.

Achterin vond ik Hancko en Trauner ouderwets soeverein. Dit duo moet je absoluut niet uit elkaar gaan halen.
Op de backs kan er veel beter. Pedersen had gelukkig wel meer diepte in z'n spel na aanwijzingen van Slot, maar zijn rendement is veel te laag. Wat mij betreft gaat Benita meer kansen krijgen of wordt Geertruida weer op die plek gezet.
Aan de andere kant begint Lopez het voordeel van de twijfel te verliezen bij mij, defensief schat hij situaties ongelukkig in en aanvallend vond ik hem ook niet zo scherp. Misschien toch weer eens Hartman of die Bjorkan proberen op die plek.
Bijlow vond ik trouwens ook heel wisselvallig spelen. Paar goede reddingen, maar ook een paar vreemde capriolen waarin hij de bal niet had en momenten waar hij niet uitkwam waar dat wel had gemoeten.

Al met al is dit een gekke poule en we staan nog steeds bovenaan. Een overwinning uit tegen Sturm Graz is cruciaal.

 

+1/-0

Al voor de wedstrijd liet Slot weten dat hij niet tevreden is over de buitenspelers, dat hij dan Szymanski daar neerzet zegt ook wel wat.
Alireza heeft ook geen diepgang dus wordt het wel statisch zo.

 

+1/-0

Wålemark en Dilrosun vielen overigens wel aardig in, maar het zou fijn zijn als ze dat 90 minuten kunnen brengen.

 

+1/-0

Nadat Wálemark en Dilrosum invielen kwam er meer dreiging van Feyenoord uit voorin.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Midtjylland (13/10/2022-18:45)