Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Lazio - Feyenoord (Do 8-9 21:00 uur)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Eerste echte test.

 

+1/-0

Lastige pot, Lazio speelt goed voetbal onder Sarri.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 september 2022 om 17:56:

Lastige pot, Lazio speelt goed voetbal onder Sarri.



Klopt op voorhand zeg ik met een punt terug zou goed zijn. Maar we weten ook nog niet hoe dit team zich verhoud met Europese subtop.

 

+1/-0

kan best wel een behoorlijk wat goals tegen gaan krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 september 2022 om 23:54:

kan best wel een behoorlijk wat goals tegen gaan krijgen.




gebaseerd op?? Ik zou Hancko toch maar weer linksback zetten. Bjorkan even parkeren op de bank.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 september 2022 om 12:01:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 september 2022 om 23:54:

kan best wel een behoorlijk wat goals tegen gaan krijgen.




gebaseerd op?? Ik zou Hancko toch maar weer linksback zetten. Bjorkan even parkeren op de bank.




Gebaseerd op wat ik tot nu gezien heb.
Denk wel dat Ras weer terug en Hancko ff terug op de linksback de beste optie is op korte termijn,maar ben dan wel benag voor een blesussure voor Hancko, die zit er al tegenaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 september 2022 om 14:15:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 september 2022 om 12:01:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 september 2022 om 23:54:

kan best wel een behoorlijk wat goals tegen gaan krijgen.




gebaseerd op?? Ik zou Hancko toch maar weer linksback zetten. Bjorkan even parkeren op de bank.




Gebaseerd op wat ik tot nu gezien heb.
Denk wel dat Ras weer terug en Hancko ff terug op de linksback de beste optie is op korte termijn,maar ben dan wel benag voor een blesussure voor Hancko, die zit er al tegenaan.




klopt. Dan zondag Lopez? Hartman?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 september 2022 om 16:26:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 september 2022 om 14:15:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 september 2022 om 12:01:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 september 2022 om 23:54:

kan best wel een behoorlijk wat goals tegen gaan krijgen.




gebaseerd op?? Ik zou Hancko toch maar weer linksback zetten. Bjorkan even parkeren op de bank.




Gebaseerd op wat ik tot nu gezien heb.
Denk wel dat Ras weer terug en Hancko ff terug op de linksback de beste optie is op korte termijn,maar ben dan wel benag voor een blesussure voor Hancko, die zit er al tegenaan.




klopt. Dan zondag Lopez? Hartman?



Hartman is al heel lang mijn favoriet.
Vind dat hij hwt uitstekend doet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 september 2022 om 16:44:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 september 2022 om 16:26:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 06 september 2022 om 14:15:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 september 2022 om 12:01:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 05 september 2022 om 23:54:

kan best wel een behoorlijk wat goals tegen gaan krijgen.




gebaseerd op?? Ik zou Hancko toch maar weer linksback zetten. Bjorkan even parkeren op de bank.




Gebaseerd op wat ik tot nu gezien heb.
Denk wel dat Ras weer terug en Hancko ff terug op de linksback de beste optie is op korte termijn,maar ben dan wel benag voor een blesussure voor Hancko, die zit er al tegenaan.




klopt. Dan zondag Lopez? Hartman?



Hartman is al heel lang mijn favoriet.
Vind dat hij hwt uitstekend doet.



Die verdiend een basisplaats, ik verwacht dat hij steeds beter zal gaan spelen.

 

+2/-0

Verloop van veel Europese wedstrijden zijn afhankelijk van de inschatting die de tegenstander kan van de opponent kan maken. Van dit "nieuwe Feyenoord " kan nog niemand een inschatting maken, dus ook Lazio moet maar zien wat ze aan ons hebben, dit is voor Feyenord een voordeel, ik zie kansen, hoe gek dit ook mag klinken.

 

+1/-0

In elke wedstrijd zijn er kansen, maar lukt het je om de wedstrijd naar je hand te zetten door bijvoorbeeld van start af gelijk er bovenop te kletsen en te scoren, dan heb je het verloop in handen. Of dit tegen Lazio mogelijk is, hangt af van de techniek die Slot gaat maken.

 

+1/-0

Sowieso is dit de wedstrijd der wedstrijden. Daarom jammer dat de twaalfde speler op de tribune ontbreekt. Tegen een club als Lazio mag je echter nooit timide beginnen en je moet continu druk zetten. Laat je Lazio de ruimte dan flitsen ze links en rechts langs je heen. We hebben de bikkelaars nodig op het middenveld en de creatievelingen voorin.

 

+1/-0

Tegen voetballende ploegen doet Feyenoord het ook beter en Lazio heeft geen Mourinho.

 

+1/-0

zonder Geertruida, Wiefer op 6 misschien? ( ik mis Aursness nog steeds, hij zat gisteren op de bank bij Benfica)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 september 2022 om 13:31:

zonder Geertruida, Wiefer op 6 misschien? ( ik mis Aursness nog steeds, hij zat gisteren op de bank bij Benfica)



In zo'n grote wedstrijd zou ik de sterkste spelers opstellen Kokcu-Szymański-Timber.
Geef toe dat je een type Aursnes mist maar op zich zijn dit 3 prima middenvelders.

 

+2/-0

Vermoedelijke opstelling van Feyenoord
Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Timber, Szymański, Kökcü; Wålemark, Danilo, Dilrosun.

 

+1/-0

Feyenoord met 23 spelers naar Italië, Lutsharel Geertruida ontbreekt
Feyenoord is met een selectie van 23 spelers afgereisd naar Italië voor het uitduel tegen Lazio Roma. Lutsharel Geertruida ontbreekt omdat hij nog niet fit genoeg is nadat hij afgelopen weekend vanwege ziekte ontbrak. Ezequiel Bullaude is nog niet speelgerechtigd.

Van de 23 spelers hebben 15 spelers nog geen Europees duel voor Feyenoord gespeeld en zij mogen dan ook hopen op hun Europese debuut.

Volledige selectie:
1. Justin Bijlow
2. Marcus Pedersen
5. Fredrik Bjørkan
6. Jacob Rasmussen
7. Alireza Jahanbakhsh
8. Quinten Timber
9. Danilo
10. Orkun Kökcü
11. Javairo Dilrosun
14. Igor Paixão
15. Marcos Lopez
17. Sebastian Szymański
18. Gernot Trauner
19. Quilindschy Hartman
20. Mats Wieffer
21. Ofir Marciano
22. Timon Wellenreuther
23. Patrik Wålemark
24. Mimeirhel Benita
25. Mo Taabouni
26. Oussama Idrissi
29. Santiago Gimenez
33. Dávid Hancko

 

+1/-0

Net een item gezien op EsPN over de grootse overwinning in Stadio Olimpico in 2000. Prachtige kerel Don Leo!
Toen was Lazio ook nog echt Europese top met Simeone, Michailovic etc..
Morgen kan het weer ik zeg weer 1-2.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 september 2022 om 23:03:

Net een item gezien op EsPN over de grootse overwinning in Stadio Olimpico in 2000. Prachtige kerel Don Leo!
Toen was Lazio ook nog echt Europese top met Simeone, Michailovic etc..
Morgen kan het weer ik zeg weer 1-2.



Gek genoeg moeten we het hebben van ploegen met veel voorwaartse drive, tegen een club die in wil graven is het lastig, tenzij je oo elke linie een heel creatieve speler hebt. Ik zou gaan voor veel beweging in de aanvalslinie. Italianen zijn het niet gewend om gegroepeerd te verdedigen.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord bekend: Hartman basis

Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord voor de wedstrijd tegen Lazio Roma bekendgemaakt. Lutsharel Geertruida is er, zoals eerder al bekend werd, niet bij. De verdediger heeft Pfeiffer en is daarom de komende tijd niet inzetbaar. Quilindschy Hartman krijgt de voorkeur boven Fredrik Bjørkan van Slot.

De jeugdexponent van de Rotterdammers maakt een goede ontwikkeling door en houdt naast Bjørkan ook Marcos López op de bank in Rome. Achter de naam van Marcus Pedersen stond nog een vraagteken, maar hij is fit genoeg bevonden.

Op het middenveld zijn geen verrassingen te vinden, met Quinten Timber, Sebastian Szymański en Orkun Kökcü. Voorin bestaat de aanval uit Patrik Wålemark, Danilo Pereira en Javairô Dilrosun. Igor Paixão zit op de bank vanavond en kan zijn debuut voor Feyenoord gaan maken tegen Lazio Roma.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Hartman; Timber, Szymański, Kökcü; Wålemark, Danilo, Dilrosun.

Wissels Feyenoord: Marciano, Wellenreuther, Bjørkan, Rasmussen, Alireza, Paixão, López, Wieffer, Benita, Taabouni, Idrissi, Gimenez.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Lazio - Feyenoord (Do 8-9 21:00 uur)