Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Emmen (27/08/2022-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord meldt dat López officieel speelgerechtigd is

Marcos López kan zaterdagavond in de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Emmen officieel zijn debuut maken. De 22-jarige linksback heeft alle benodigde papieren voor zijn werk- en verblijfsvergunning in bezit en is daarmee speelgerechtigd voor Feyenoord.

Lopez maakte onlangs de overstap van de Amerikaanse voetbalclub San Jose Earthquakes en zette zijn handtekening onder een contract tot medio 2026. Hij heeft zich vanaf deze week bij de groepstrainingen van Arne Slot gevoegd in aanloop naar de thuiswedstrijd tegen FC Emmen van aankomende zaterdag.

Paixão en Bullaude
Feyenoord kan tegen FC Emmen nog niet beschikken over Igor Paixão. De Brazliaan is nog in afwachting van de juiste papieren. Paixão traint dan ook nog niet mee met de ploeg van trainer Arne Slot. Naar verluidt sluit de 22-jarige buitenspeler eind volgende week aan. Over het meespelen van Ezequiel Bullaude is nog weinig duidelijk. De Argentijn moet nog officieel gepresenteerd worden.

 

+1/-0

Ik hoop dat Slot Hartman opnieuw het vertrouwen geeft met 'n basisplaats. Lopez moet nog even geduld hebben, zo gaat dat bij 'n topclub ;-)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 25 augustus 2022 om 11:42:

Ik hoop dat Slot Hartman opnieuw het vertrouwen geeft met 'n basisplaats. Lopez moet nog even geduld hebben, zo gaat dat bij 'n topclub ;-)



Hij zal ook moeten wennen aan hoe hier gevoetbald wordt geldt ook Voor Bullaude Gimenez en Paixao.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Hancko debuteert

De opstelling van Feyenoord tegen FC Emmen is bekend. De Rotterdammers trappen om 20:00 uur af in De Kuip met Dávid Hancko in de basisopstelling.

Lutsharel Geertruida gaat spelen als middenvelder, zo lijkt het op basis van de namen. Sebastian Szymański moet genoegen nemen met een plek op de bank. De middenvelder was een van de spelers die tegen RKC Waalwijk de wedstrijd niet volledig kon uitspelen. Om die reden begint Quilindschy Hartman ook op de bank en kan de Slowaak Dávid Hancko zijn basisdebuut maken.

Danilo kreeg gisteren een tik op de training en was een twijfelgeval. De Braziliaan is fit genoeg gebleken om te starten tegen FC Emmen. Oussama Idrissi staat dit keer niet in de basisopstellingvan Feyenoord. De buitenspeler maakte tegen RKC Waalwijk geen indruk met zijn spel. Patrik Wålemark mag zich daardoor wederom bewijzen vanaf de aftrap.

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Rasmussen, Hancko; Geertruida, Kökcü, Timber; Dilrosun, Danilo, Wålemark.

Wissels Feyenoord: Marciano, Wellenreuther, Jahanbakhsh, Szymański, Benita, Taabouni, Idrissi, Gimenez, Hartman.

-Lopez(Blessure), -Wieffer(Blessure), -Paixao(Niet speelberechtigd).

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 27 augustus 2022, 19:58:18.

 

+1/-0

60" 1-0: Timber.

Bijz: Eerste goal in Feyenoord 1.

 

+1/-0

Wissel: Gimenez --> Danilo

 

+1/-0

Wissels:

Szymański --> Kökcu

Idrissi --> Walemark.

 

+1/-0

86" 2-0: SANTIAGO GIMENEZ!

Bijz: Eerste goal in Feyenoordshirt EN eerste Mexicaan die scoort in Feyenoordshirt.

 

+1/-0

89" 3-0: Rasmussen.

Bijz: Ook zijn eerste goal in Feyenoord.

 

+1/-0

92" 4-0: Szymański

Bijz: Ook zijn eerste voor Feyenoord...:pul

 

+1/-0

Lekker avondje wat kan die Slot ook goed een wedstrijd lezen zijn wissels maken het verschil. :pul

 

+1/-0

Wat je vanavond kunt constateren:

- Gimenez eerste spits vanaf nu
- Geertruida is een optie op het middenveld
- Hencko (Henk) is een prima back, maar ben ook benieuwd naar hem centraal en dan Hartman linkbsback
- Walemark moet op rechts blijven en afwisselen met Alireza
- Dilrossun mag van mij een keer banken, loopt hard, alle ballen vliegen alle kanten op behalve de goede, heeft wel potentieel.
- Timber echt een top aankoop, ben echt fan van hem aan het worden.
- Kökcu mist ritme.

Denk al met al een zege die we vooral heel erg nodig hadden, die goal moest vallen en dan kan er iets gebeuren.
Dit gebeurde pas na de 2-0, maar hopelijk maakt dit nu ook wat los binnen de ploeg.

Het is nu tijd dat het samen gaat vallen en we met een vast elftal gaan spelen, want anders kan het nooit samensmelten.

Hopelijk gaan we nu ook echt meedoen...

 

+1/-0

Kokcu minder maar logisch hele voorbereiding gemist, die komt er na paar wedstrijden wel weer aan.

 

+1/-0

Geertruida op het middenveld is prima en Pedersen rechtsback. Verder had Hancko een goed debuut en viel Alireza goed in. In 10 minuten voetbal had hij twee assists. Vooral de pass op de spits was geweldig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 27 augustus 2022 om 22:50:

Geertruida op het middenveld is prima en Pedersen rechtsback. Verder had Hancko een goed debuut en viel Alireza goed in. In 10 minuten voetbal had hij twee assists. Vooral de pass op de spits was geweldig.



Timber ook belangrijk is veel bezig met de trainer zei die.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Lekkerd dan! :B :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 27 augustus 2022 om 22:50:

Geertruida op het middenveld is prima en Pedersen rechtsback. Verder had Hancko een goed debuut en viel Alireza goed in. In 10 minuten voetbal had hij twee assists. Vooral de pass op de spits was geweldig.


Ik vond hem meer spelen als een dolende speler. Ik kreeg vaak het idee dat hij niet wist wat hij moest doen, omdat hij dan weer in de weg liep of dan weer ergens anders stond waar anderen ook al waren, of wel hij maakte niet gebruik van het tijdig druk zetten en tussen de linies spelen. Ik ga er ook vanuit dat dit allemaal nog nieuw voor hem is, dus daar moet ik geduld mee hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 augustus 2022 om 22:16:

Wat je vanavond kunt constateren:

- Gimenez eerste spits vanaf nu
- Geertruida is een optie op het middenveld
- Hencko (Henk) is een prima back, maar ben ook benieuwd naar hem centraal en dan Hartman linkbsback
- Walemark moet op rechts blijven en afwisselen met Alireza
- Dilrossun mag van mij een keer banken, loopt hard, alle ballen vliegen alle kanten op behalve de goede, heeft wel potentieel.
- Timber echt een top aankoop, ben echt fan van hem aan het worden.
- Kökcu mist ritme.

Denk al met al een zege die we vooral heel erg nodig hadden, die goal moest vallen en dan kan er iets gebeuren.
Dit gebeurde pas na de 2-0, maar hopelijk maakt dit nu ook wat los binnen de ploeg.

Het is nu tijd dat het samen gaat vallen en we met een vast elftal gaan spelen, want anders kan het nooit samensmelten.

Hopelijk gaan we nu ook echt meedoen...




Sorry, maar ik vind Geertruida gewoon een rechtsback. Hij doet mij echt niet Aursness vergeten. Integendeel! Dus hoop ik snel op een nieuwe nr. 6

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 27 augustus 2022 om 22:16:

Wat je vanavond kunt constateren:

- Gimenez eerste spits vanaf nu
- Geertruida is een optie op het middenveld
- Hencko (Henk) is een prima back, maar ben ook benieuwd naar hem centraal en dan Hartman linkbsback
- Walemark moet op rechts blijven en afwisselen met Alireza
- Dilrossun mag van mij een keer banken, loopt hard, alle ballen vliegen alle kanten op behalve de goede, heeft wel potentieel.
- Timber echt een top aankoop, ben echt fan van hem aan het worden.
- Kökcu mist ritme.

Denk al met al een zege die we vooral heel erg nodig hadden, die goal moest vallen en dan kan er iets gebeuren.
Dit gebeurde pas na de 2-0, maar hopelijk maakt dit nu ook wat los binnen de ploeg.

Het is nu tijd dat het samen gaat vallen en we met een vast elftal gaan spelen, want anders kan het nooit samensmelten.

Hopelijk gaan we nu ook echt meedoen...




Ik hoor je niet over Symanski.....

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Emmen (27/08/2022-20:00)