Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Pec Zwolle-Feyenoord (13/03/2022-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 13 maart 2022 om 18:42:

3 punten uit deze shit wedstrijd zou goud waard zijn




Voila!

En snel vergeten, op naar donderdag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 13 maart 2022 om 17:55:

Ik vind het wel weer gezegend voor vandaag en ik ga wat anders kijken, dit is gewoon te pijnlijk om naar te kijken en ik ben er helemaal klaar mee...


Mooi, hoeven we ook niet die overbodige meldingen van de doelpunten te zien

 

+1/-0

Het zal je maar gebeuren: Van 3e plaats kwijt raken, tot het gat 3 punten groter maken...

 

+1/-0

Wat een waardeloze instelling hebben die gasten, een leuk potje tegen in de CL tegen een ploeg die er niets van kan en de heertjes denken blijkbaar dat ze wereldtop zijn.

 

+1/-0

Je zou natuurlijk altijd moeten winnen met welke spelers je ook opstelt maar je maakt het je zelf wel hele lastig als je Til maar blijft opstellen en die gast op rechts.
Snap gewoon de logica niet omdat te doen.

 

+1/-0

Heel matige wedstrijd, maar zakelijk de 3 punten over de streep getrokken. Zo'n wedstrijd zit er soms ook tussen. Dat Zwolle zie ik overigens niet degraderen als ze wekelijks dit niveau halen. Tactisch zit dat goed in elkaar daar met die Letsch tactiek.

 

+1/-0

Toch eerst weer op achterstand, dan maak je het zelf weer moeilijk maar mentaal wel sterk weer is ook wel anders geweest de laatste jaren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 maart 2022 om 11:22:

Toch eerst weer op achterstand, dan maak je het zelf weer moeilijk maar mentaal wel sterk weer is ook wel anders geweest de laatste jaren.


Nog beter dan onder Advocaat in z'n eerste jaar, Slot is blijkbaar ook een extreem goede motivator naast tacticus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 maart 2022 om 11:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 maart 2022 om 11:22:

Toch eerst weer op achterstand, dan maak je het zelf weer moeilijk maar mentaal wel sterk weer is ook wel anders geweest de laatste jaren.


Nog beter dan onder Advocaat in z'n eerste jaar, Slot is blijkbaar ook een extreem goede motivator naast tacticus.



Klopt en je doet ook nog mee in Europa sinds 2002.

 

+1/-0

Nuttige wedstrijd, kijkplezier is andere koek, maar dit levert weer punten op en je strijdt op twee fronten, daarin slagen we voorlopig.
Laat Dessers maar staan, krijgt bakken met kritiek maar scoort ondertussen wèl.

 

+2/-0

Dessers is beter als Linssen, die loop alleen maar hard maar het scoren is hij verleerd.
Laat Dessers maar staan die heb meer in zijn mars als Linssen, ik wil Dessers wel eens een paar weken in de basis zien staan.
Wat er wel vaak aan onbreekt is dat hij niet word aangespeelt, Sinistera maakt ook liever een doelpunt en kies niet om de bal af te spelen.

 

+1/-0

Dessers speelt op zijn gevoel die laatste goal is typerend niet nadenken Puur intuitief. Hij maakt over het algemeen echt goede goals.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Pec Zwolle-Feyenoord (13/03/2022-16:45)