Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - SC Cambuur-Leeuwarden

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Eerst rekent Been Feyenoord bij de subtop, nu noemt hij ons weer een topclub. Die kan beter zijn mond houden, wat een bagger komt daar uit.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 februari 2022 om 16:29:

Conclusie:

Dik verdiende zege vandaag, fantastische goals.
Maar het spel was wederom NIET goed vandaag.

Er is veel te weinig inzet voorin en kwaliteit.
Linssen heb ik al vaker gezegd dat die niks meer bij Feyenoord te zoeken heeft, hij komt gewoon zwaar te kort en loopt soms per ongeluk tegen een bal aan en zelfs daar doet die niks meer mee.

Dit moet gewoon beter, want tegen AZ is dit spel bijna automatisch een nederlaag.

Overwicht en niks creëren, dan heb je in Alkmaar gewoon een heel groot probleem.

De goals mogen dit niet verbloemen, want dit is al veel langer een probleem.

Walemark zit tegen de basis aan, die laat gewoon goede dingen zien.

Debuut: Basset, snelle vaardige speler zover we wat konden zien, maar kan echt wel een toegevoegde waardezijn.


Hey negativo! Jij hebt zeker nog nooit met windkracht 5-6, op 'n door regen getuisterd speknat veld gespeeld ...??? Creëren niks??? Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken? Of geluisterd naar die negatieve droeftoeters van Rijnmond? Man man man na rust alleen al 5-6 grote kansen, bal op de paal. .... pffff en dat noemt zich Feyenoord supporter

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 20 februari 2022 om 16:33:

Eerst rekent Been Feyenoord bij de subtop, nu noemt hij ons weer een topclub. Die kan beter zijn mond houden, wat een bagger komt daar uit.


Mee eens Hassel hij is 'n beetje omhooggevallen typje. Je weet wel deze man die alles schijnt beter te weten maar als trainer met Feyenoord 10e!!! werd. Maar wel altijd lovend over 020 he! Dit is dus wat ik ook al zo vaak benoemt heb hier. Been werkt voor 020 mediaaaa.

 

+1/-0

Gewonnen, mooie doelpunten maar het spel was niet bijzonder om het zacht uit te drukken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 20 februari 2022 om 16:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 20 februari 2022 om 16:29:

Conclusie:

Dik verdiende zege vandaag, fantastische goals.
Maar het spel was wederom NIET goed vandaag.

Er is veel te weinig inzet voorin en kwaliteit.
Linssen heb ik al vaker gezegd dat die niks meer bij Feyenoord te zoeken heeft, hij komt gewoon zwaar te kort en loopt soms per ongeluk tegen een bal aan en zelfs daar doet die niks meer mee.

Dit moet gewoon beter, want tegen AZ is dit spel bijna automatisch een nederlaag.

Overwicht en niks creëren, dan heb je in Alkmaar gewoon een heel groot probleem.

De goals mogen dit niet verbloemen, want dit is al veel langer een probleem.

Walemark zit tegen de basis aan, die laat gewoon goede dingen zien.

Debuut: Basset, snelle vaardige speler zover we wat konden zien, maar kan echt wel een toegevoegde waardezijn.


Hey negativo! Jij hebt zeker nog nooit met windkracht 5-6, op 'n door regen getuisterd speknat veld gespeeld ...??? Creëren niks??? Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken? Of geluisterd naar die negatieve droeftoeters van Rijnmond? Man man man na rust alleen al 5-6 grote kansen, bal op de paal. .... pffff en dat noemt zich Feyenoord supporter



Zeg dodo, reageer normaal of houd gewoon je mond.

Dat je je eigen mening hebt is je goed recht, dat je het niet me eens bent ook, maar dan kun je nog altijd normaal reageren.

Daarnaast kloppen je feiten niet: We hebben maar 2 a 3 echte kansen gehad in de tweede helft en 1,5 in de eerste, los van de twee goals.

Het rendement is veel te laag en moet gewoon omhoog.

Slot roept dat ook al weken en was ook vandaag niet (geheel) tevreden en terecht.

De wind en het veld waren slechts deels de oorzaak, omdat we continue de bal hadden, maar er veel te weinig mee deden.

 

+1/-0

Het was vooral in de eerste helft veel kort spel door het midden. Feyenoord kwam er niet door heen. Van Basten zegt dan, als het voetballend niet lukt, moet je het geluk gaan zoeken. En dat deden de spelers. Afstandsschoten van Sinisterra, Kokcu en Jahanbakhsh vlogen erin. De ploeg moet toch meer de zijkanten zoeken. De samenwerking tussen Linssen en Jahanbakhsh was goed. Dat bracht wat variatie in het spel. Ook vandaag heb ik niet kunnen ontdekken wat Til kan toevoegen. Geen enkele goede pass of geslaagde voorzet. Het ziet er moeilijk en stuntelig uit wat hij doet. In de korte tijd dat de invallers mee deden werden vrij veel goede kansen gecreeerd. Vooral Hendrix liet zich gelden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 20 februari 2022 om 19:48:

Het was vooral in de eerste helft veel kort spel door het midden. Feyenoord kwam er niet door heen. Van Basten zegt dan, als het voetballend niet lukt, moet je het geluk gaan zoeken. En dat deden de spelers. Afstandsschoten van Sinisterra, Kokcu en Jahanbakhsh vlogen erin. De ploeg moet toch meer de zijkanten zoeken. De samenwerking tussen Linssen en Jahanbakhsh was goed. Dat bracht wat variatie in het spel. Ook vandaag heb ik niet kunnen ontdekken wat Til kan toevoegen. Geen enkele goede pass of geslaagde voorzet. Het ziet er moeilijk en stuntelig uit wat hij doet. In de korte tijd dat de invallers mee deden werden vrij veel goede kansen gecreeerd. Vooral Hendrix liet zich gelden.


Je bedoelt Walemark neem ik aan? Van de invallers was hij degene die zich liet zien namelijk.

 

+1/-0

Ik snap die positieve geluiden ook niet zo, ja het waaide hard en het was nat en glibberig maar dit zijn profs, de top van ons land, ik had wat meer verwacht.
Ik ben benieuwd naar volgende week, dat wordt een graadmeter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 21 februari 2022 om 11:53:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 20 februari 2022 om 19:48:

Het was vooral in de eerste helft veel kort spel door het midden. Feyenoord kwam er niet door heen. Van Basten zegt dan, als het voetballend niet lukt, moet je het geluk gaan zoeken. En dat deden de spelers. Afstandsschoten van Sinisterra, Kokcu en Jahanbakhsh vlogen erin. De ploeg moet toch meer de zijkanten zoeken. De samenwerking tussen Linssen en Jahanbakhsh was goed. Dat bracht wat variatie in het spel. Ook vandaag heb ik niet kunnen ontdekken wat Til kan toevoegen. Geen enkele goede pass of geslaagde voorzet. Het ziet er moeilijk en stuntelig uit wat hij doet. In de korte tijd dat de invallers mee deden werden vrij veel goede kansen gecreeerd. Vooral Hendrix liet zich gelden.


Je bedoelt Walemark neem ik aan? Van de invallers was hij degene die zich liet zien namelijk.


Walemark liet zich zien en hij had 1 zeer geslaagde actie, maar de invalbeurt van Hendrix was ook goed.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 20 februari 2022 om 16:51:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 20 februari 2022 om 16:33:

Eerst rekent Been Feyenoord bij de subtop, nu noemt hij ons weer een topclub. Die kan beter zijn mond houden, wat een bagger komt daar uit.


Mee eens Hassel hij is 'n beetje omhooggevallen typje. Je weet wel deze man die alles schijnt beter te weten maar als trainer met Feyenoord 10e!!! werd. Maar wel altijd lovend over 020 he! Dit is dus wat ik ook al zo vaak benoemt heb hier. Been werkt voor 020 mediaaaa.



En dan te bedenken dat hij vroeger gewoon ook in stond te hakken op de neuzen buiten. :D

 

+1/-0

Linssen is wel klaar nu, voorin Jahanbaks, Sinisterra en Walemark.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - SC Cambuur-Leeuwarden